• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Energa w smartfonie

erka
17 maja 2012 (artykuł sprzed 12 lat) 

Energa, jako pierwsza w branży energetycznej, uruchomiła mobilną aplikację dla elektronicznego Biura Obsługi Klienta. Usługa dostępna jest na smartfony i tablety z systemami operacyjnymi iOS oraz Android. W ciągu pierwszego próbnego miesiąca z możliwości tej skorzystało ponad pół tysiąca klientów.



Aplikacja mobilna elektronicznego Biura Obsługi Klienta (meBOK) dostępna jest dla urządzeń mobilnych (smartfon i tablet) wyposażonych w system operacyjny iOS oraz system operacyjny Android. Docelowo Energa planuje wdrożenie usługi dedykowanej pozostałym najbardziej popularnym systemom operacyjnym, których użytkownicy już dziś mogą korzystać z "lekkiej" wersji platformy eBOK przygotowanej specjalnie na telefony komórkowe.

Aplikacje można wyszukać w marketach internetowym lub pobrać za pomocą QR Kodów. Z "lekkiej" wersji serwisu można skorzystać łącząc się ze stroną www.ebok.energa.pl przy użyciu telefonu komórkowego.
erka

Miejsca

  • Energa Gdańsk, al. Grunwaldzka 472

Zobacz także

Opinie (2)

  • fajne

    cieszy i nawet trochę zaskakuje, że firma tkwiąca jedną nogą w głębokiej komunie potrafi wyjść do klienta z takim przydatnym gadżetem

    • 1 0

  • I co z tego, ze pierwsza jak aplikacja nie dziala prawidlowo. Wyskakuje blad operacji podczas proby rejestrowania (zglaszania) biezacego stanu zuzycia energi

    • 1 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Sławomir Kalicki

Absolwent Wyższej Szkoły Morskiej w Gdyni oraz Strathclyde University (MBA). Od początku pracy...

Najczęściej czytane