- 1 Oszukana na "akcje Orlenu" straciła 140 tys. zł (77 opinii)
- 2 Byliśmy na placu budowy elektrowni jądrowej (209 opinii)
- 3 Wyższy zasiłek pogrzebowy (100 opinii)
- 4 Pomnik twórcy Bitcoina stanie w Gdańsku? (290 opinii)
- 5 Wakacje składkowe przyjęte przez Sejm (28 opinii)
- 6 Tanio nie jest, ale bez "paragonów grozy" (229 opinii)
Energa, jako pierwsza w branży energetycznej, uruchomiła mobilną aplikację dla elektronicznego Biura Obsługi Klienta. Usługa dostępna jest na smartfony i tablety z systemami operacyjnymi iOS oraz Android. W ciągu pierwszego próbnego miesiąca z możliwości tej skorzystało ponad pół tysiąca klientów.
Aplikacja mobilna elektronicznego Biura Obsługi Klienta (meBOK) dostępna jest dla urządzeń mobilnych (smartfon i tablet) wyposażonych w system operacyjny iOS oraz system operacyjny Android. Docelowo Energa planuje wdrożenie usługi dedykowanej pozostałym najbardziej popularnym systemom operacyjnym, których użytkownicy już dziś mogą korzystać z "lekkiej" wersji platformy eBOK przygotowanej specjalnie na telefony komórkowe.
Aplikacje można wyszukać w marketach internetowym lub pobrać za pomocą QR Kodów. Z "lekkiej" wersji serwisu można skorzystać łącząc się ze stroną www.ebok.energa.pl przy użyciu telefonu komórkowego.
Miejsca
Opinie (2)
-
2012-05-20 14:04
I co z tego, ze pierwsza jak aplikacja nie dziala prawidlowo. Wyskakuje blad operacji podczas proby rejestrowania (zglaszania) biezacego stanu zuzycia energi
- 1 0
-
2012-05-17 16:53
fajne
cieszy i nawet trochę zaskakuje, że firma tkwiąca jedną nogą w głębokiej komunie potrafi wyjść do klienta z takim przydatnym gadżetem
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.