• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Energa zbada emocje klientów

erka
2 maja 2018 (artykuł sprzed 6 lat) 
Systemy testowane przez Energę mają pozwolić na rejestrowanie i analizowanie emocji i dostarczanie danych, m.in. o reakcjach na określone bodźce. Systemy testowane przez Energę mają pozwolić na rejestrowanie i analizowanie emocji i dostarczanie danych, m.in. o reakcjach na określone bodźce.

Energa przygotowuje się do testów technologii, która umożliwia rozpoznawanie i analizę emocji podczas rozmów prowadzonych przez pracowników spółki z klientami. Rozwiązanie firmy Quantum Lab ma pomóc w poprawie jakości obsługi klientów Energi.



Od 2 maja w salonie Energi Obrotu w Gdyni, a później w telefonicznej infolinii spółki, prowadzony będzie pilotaż dwóch systemów gdańskiej firmy Quantum Lab: Quantum Welcome i Quantum Feedback.

Systemy mają pozwolić na rejestrowanie i analizowanie emocji i dostarczanie danych, m.in. o reakcjach na określone bodźce. Można będzie zatem poznać, jakie są emocjonalne reakcje klientów, m.in. na proponowane produkty lub na sposób prowadzenia rozmowy w sprawie reklamacji. Dane te mają posłużyć Enerdze na doskonalenie procedur w kontaktach z klientami. Wdrażany system ma być także pomocny w weryfikowaniu zaangażowania konsultantów Energi udzielających pomocy. Otrzymają oni bowiem, generowane w czasie rzeczywistym, informacje zwrotne o odbiorze swoich działań i słów, co pozwoli na dostosowanie zachowań do rozmówcy.

W salonie Energi w Gdyni stosowany będzie system Quantum Welcome. Natomiast podczas rozmów telefonicznych z infolinią wykorzystywany będzie system Quantum Feedback, dostosowany ściśle do odczytywania danych tylko z parametrów dźwięku, np. tonu głosu czy tempa rozmowy. Co istotne, systemy Quantum Lab nie będą zapisywały nagrań wideo czy audio, a tylko końcowe dane zebrane na ich podstawie. Przede wszystkim jednak każdy klient będzie pytany o zgodę na udział w badaniu. Testy technologia Quantum Lab mają trwać sześć miesięcy.

- Jako pierwsi w branży, i jedni z nielicznych na polskim rynku, będziemy monitorować poziom satysfakcji klientów z naszych ofert i jakości usług w czasie rzeczywistym - mówi Dariusz Chrzanowski, wiceprezes spółki Energa Obrót. - Widzimy, że konkurowanie coraz bogatszą ofertą sprzedaży energii czy atrakcyjną ceną nie wystarczy. Chcąc zapewnić Grupie wysoką konkurencyjność, rozwijamy zarówno ofertę, jak i kompetencje naszych pracowników, które będą fundamentem przyszłych przychodów.

Quantum Lab powstało w 2013 roku. Od tergo czasu spółka zajmuje się badaniem doświadczeń klientów poprzez analizę ich reakcji emocjonalnych.
erka

Miejsca

Opinie (102) 7 zablokowanych

  • Moje emocje dot. GK Energa są lepsze niż rok temu.

    Po złożeniu wypowiedzenia i znalezieniu lepiej płatnego zajęcia poza firmą czuję się o wiele lepiej. Exodus ludzi, którzy coś potrafią a są niedoceniani, trwa.

    • 9 0

  • Niech zbadają lepiej dlaczego maja 0,5s przerwy w dostawie (1)

    Prądu.

    • 4 0

    • Proste - powinni zainstalować szybsze SPZ na GPZ :)

      • 0 1

  • niech lepiej zbadają poziom zadowolenia klienta w chwili otrzymania kolejnej faktury a potem niech uszczęśliwią swoje ego

    • 7 0

  • Co tu badać

    Wystarczy przeczytać komentarze o tej firmie, choćby pod tym artykułem.

    Pomysł wart nagrody w konkursie na skrajną głupotę.

    • 6 0

  • Debile

    Chrzanowski pisiak jeden nie poteafi prostej faktury wystawić, ale emocje chętnie zbada! Co za po-bus!!!!!

    • 3 0

  • Wszystkim zaintersowanym polecam Innogy. Prad tanszy o ok 40% od cen Energii. (2)

    • 5 1

    • Cwaniaku oni niesą dostawcą energi tylko posrednikiem ! (1)

      Takich oszustów jak ty powinno się karać!!

      • 3 2

      • widocznie pośrednik daje lepszą cenę niż bezpośredni dostawca, czyli negocjuje dla siebie tanio,

        to na tej zasadzie: jak idę do oddziału ubezpieczyciela, składka za ubezpieczenie jest zawsze wyższa i to sporo niż ta, którą proponuje mi broker.

        • 1 1

  • Reklamacje

    Nie znam firmy ktôra tak nieprofesjonalnie załatwia reklamacje. Nie było tego gdy istniały stacjonarne regionalne biura obsługi klienta. Ciekawe dlaczego dostep do prezesa firmy jest trudniejszy niż do szefa abw. Co to znaczy żeby szef firmy nie przyjmował interesatôw w ramach skarg i wniosków.

    • 3 0

  • RODO (1)

    Co na to rodo

    • 6 0

    • Nic

      RODO to zasłona dymna dla takich działań.
      W firmie jeżeli spełnisz wszystkie biurokratyczno- papierkowe wymogi RODO (np. ustanowienie ADO administratora danych osobowych, wysyłanie zgód do klientów itp. to jestes kryty i możesz hulać). Kolejna Euro- bzdeta, działa to analogicznie do przepisów p.poż lub bezpieczenstwa pracy, gros to wypełnienie papierów....

      • 1 0

  • w normalnej jednoosobowej firmie (3)

    gdybym płacił za takie faktury od razu byłaby kontrola, że są jakieś fikcyjne usługi (w sensie mało komu potrzebne i nie przekładające się na żaden zysk). Ale widać duży może DUŻO więcej

    • 24 1

    • To się tylko Tobie tak wydaje (2)

      Nikt nie ma czasu odsłuchiwać wszystkich rozmów, a pracowników jakoś trzeba oceniać.
      Większość robi to na podstawie wyrywkowych rozmów, ale one często bywają mylące, bo każdy ma prawo mieć zły dzień i złą rozmowę.
      Dzięki takiemu oprogramowaniu jesteś w stanie ocenić pracownika na podstawia wszystkich rozmów.
      Wbrew pozorom automatyzacja ma sens i daje obniżenie kosztów, a często daje możliwość skierowania ludzi do innych zajęć.

      • 1 7

      • O! autor się odezwał

        • 0 0

      • to jest tak jak z milionami ankiet

        które dostaje się mailem. Do czego są one pomocne, skoro jakiś promil klientów w ogóle chce coś napisać? To też jest niemiarodajne.

        • 6 0

  • (2)

    jakiego innego dostawce polecacie w Gdansku ? chce odejsc od Energi

    • 18 1

    • (1)

      Nie ma takiej mozliwosci. Zmienic mozna tylko SPRZEDAWCE, a dostawca jest przypisany do regionu. W 3miescie jestesmy skazani na ta gowniana firme.

      • 9 0

      • I to trzeba zmienić

        Uwolnic rynek dostawcow energii!

        • 4 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Magdalena Budnik

Odpowiedzialna za kształtowanie i realizację strategii finansowej i budżetu firmy, a także współodpowiedzialna za procesy strategicznego planowania i zarządzania SESCOM. Magister ekonomii z Certyfikatem Księgowym Ministra Finansów oraz ukończonymi licznymi studiami podyplomowymi z zakresu księgowości, finansów i controllingu. Wieloletni praktyk wykorzystujący w swojej pracy nie tylko wiedzę z zakresu księgowości i finansów, ale także ekonomii oraz zarządzania.

Najczęściej czytane