- 1 Wojskowa flota aut wyprzedała się na pniu (52 opinie)
- 2 Mieszkańcy ruszyli z pomocą małej lodziarni (209 opinii)
- 3 Byliśmy na placu budowy elektrowni jądrowej (251 opinii)
- 4 Ceny maksymalne na prąd niezgodne z prawem UE (229 opinii)
- 5 Vectra i Multimedia Polska - kontrola UOKiK (26 opinii)
- 6 Oszukana na "akcje Orlenu" straciła 140 tys. zł (198 opinii)
Energa przygotowuje się do testów technologii, która umożliwia rozpoznawanie i analizę emocji podczas rozmów prowadzonych przez pracowników spółki z klientami. Rozwiązanie firmy Quantum Lab ma pomóc w poprawie jakości obsługi klientów Energi.
Od 2 maja w salonie Energi Obrotu w Gdyni, a później w telefonicznej infolinii spółki, prowadzony będzie pilotaż dwóch systemów gdańskiej firmy Quantum Lab: Quantum Welcome i Quantum Feedback.
Systemy mają pozwolić na rejestrowanie i analizowanie emocji i dostarczanie danych, m.in. o reakcjach na określone bodźce. Można będzie zatem poznać, jakie są emocjonalne reakcje klientów, m.in. na proponowane produkty lub na sposób prowadzenia rozmowy w sprawie reklamacji. Dane te mają posłużyć Enerdze na doskonalenie procedur w kontaktach z klientami. Wdrażany system ma być także pomocny w weryfikowaniu zaangażowania konsultantów Energi udzielających pomocy. Otrzymają oni bowiem, generowane w czasie rzeczywistym, informacje zwrotne o odbiorze swoich działań i słów, co pozwoli na dostosowanie zachowań do rozmówcy.
W salonie Energi w Gdyni stosowany będzie system Quantum Welcome. Natomiast podczas rozmów telefonicznych z infolinią wykorzystywany będzie system Quantum Feedback, dostosowany ściśle do odczytywania danych tylko z parametrów dźwięku, np. tonu głosu czy tempa rozmowy. Co istotne, systemy Quantum Lab nie będą zapisywały nagrań wideo czy audio, a tylko końcowe dane zebrane na ich podstawie. Przede wszystkim jednak każdy klient będzie pytany o zgodę na udział w badaniu. Testy technologia Quantum Lab mają trwać sześć miesięcy.
- Jako pierwsi w branży, i jedni z nielicznych na polskim rynku, będziemy monitorować poziom satysfakcji klientów z naszych ofert i jakości usług w czasie rzeczywistym - mówi Dariusz Chrzanowski, wiceprezes spółki Energa Obrót. - Widzimy, że konkurowanie coraz bogatszą ofertą sprzedaży energii czy atrakcyjną ceną nie wystarczy. Chcąc zapewnić Grupie wysoką konkurencyjność, rozwijamy zarówno ofertę, jak i kompetencje naszych pracowników, które będą fundamentem przyszłych przychodów.
Quantum Lab powstało w 2013 roku. Od tergo czasu spółka zajmuje się badaniem doświadczeń klientów poprzez analizę ich reakcji emocjonalnych.
Miejsca
Opinie (102) 7 zablokowanych
-
2018-05-02 21:09
"Energa zbada emocje klientów "
Buaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahahahahaha
- 14 0
-
2018-05-02 20:01
Konkurowanie? Kompletne brednie. Ilu odbiorców zmienia dostawcę? 1-3% !
- 6 0
-
2018-05-02 19:16
Co to za bzdurny pomysł. (1)
Wiele firm prywatnych które mają realnych konkurentów nie decydują się na takie rozwiązania bo za drogie i przy odrobinie empatii można znaleźć pomysły na emocje klientów.
Uwaga wyrażam swoje emocje za darmo - weźcie się za porządną robotę byśmy mogli płacić mniejsze rachunki zamiast testować naszym kosztem nowinki technologiczne.- 13 0
-
2018-05-02 19:59
Każda forma symulowania pracy jest dobra. Monopolista polityczny tak ma
- 5 0
-
2018-05-02 19:18
Emocje beda pozytywne jak faktury beda docieraly o czasie i ich polowa to nie beda rozne oplaty przesylowe i inme bzdury
- 8 0
-
2018-05-02 18:48
Rozsadzi Wam miernik
Emocje klientów. Dobre sobie. Może zamiast badać emocje należałoby wywiązywać się ze swoich obowiązków należycie. Ta firma to dno.
- 20 0
-
2018-05-02 16:41
Niech nauczą się poprawnie i w terminie fakturę wystawić
Co za beznadziejnie firma
- 20 0
-
2018-05-02 16:11
6 lat temu podlaczalam druga faze do mieszkania, zgodnie z umowa energa miala zalatwic to w 30 dni, oczywiscie minely 2 mce i nic, poszlam z reklamacja dowiedziec sie co mi sie nalezy z tytulu niewywiazania sie energii z umowy, to uslyszalam od szanownego pana, ze moge wypowiedziec umowe i siedziec przy swieczkach.
- 13 0
-
2018-05-02 14:36
niech mnie nawet nie denerwują bo zrąbie jak psa (1)
ta baba z energii co mnie wrobiła przez telefon na gwarancje stałej ceny przez 5 lat to życze jej żeby ktoś inny ją wycyckał tak samo albo i lepiej , co za me**a jedna
- 22 2
-
2018-05-02 16:08
Sam siebie wrobiłeś.
Sak do mnie z tym zadzwonili, to powiedziałam, że podpiszę pod warunkiem, że mi umowę przyślą na maila- wzór, i wtedy , gdy przeczytam, zdecyduję.
- 3 2
-
2018-05-02 16:05
Badają emocje klientów? Mało mają telefonów od niezadowolonych zagniewanych Klientów?
- 30 0
-
2018-05-02 13:59
Firma dno
Wydali miliony na elektroniczne liczniki, każą samemu odczytywać licznik co miesiąc a mimo to jeszcze przysyłają gościa od odczytu miesiąc w miesiąc. Gdzie sens?
- 24 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.