• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Nowy prezes w Porcie Gdynia

VIK
29 czerwca 2021 (artykuł sprzed 2 lat) 
Jacek Sadaj pełni obowiązki prezesa Zarządu Morskiego Portu Gdynia SA od 29 czerwca. Jacek Sadaj pełni obowiązki prezesa Zarządu Morskiego Portu Gdynia SA od 29 czerwca.

Dotychczasowy wiceprezes oraz dyrektor ds. infrastruktury i zarządzania majątkiem Jacek Sadaj został wybrany na prezesa Portu Gdynia. Na razie Zarząd Morskiego Portu Gdynia będzie dwuosobowy.



Jacek Sadaj trafił do Zarządu Morskiego Portu Gdynia pod koniec 2019 roku. Zastąpił na tym stanowisku Grzegorza Dyrmo. Teraz Sadaj decyzją Rady Nadzorczej obejmie stanowisko prezesa po odwołanym niespodziewanie (przed upływem kadencji) w połowie maja tego roku Adamie Mellerze.

Czytaj też:

Prezes Portu Gdynia Adam Meller odwołany



Na razie Zarząd Morskiego Portu Gdynia będzie tylko dwuosobowy. Wiceprezesem oraz dyrektorem ds. finansów i zarządzania finansami pozostał Maciej Bąk (w porcie od lipca 2019 r.).

W ostatnich dniach w środowisku mówiło się o kilku kandydatach na to stanowisko. Na giełdzie nazwisk pojawił się m.in. Krzysztof Urbaś, prezes zarządu Portu Szczecin-Świnoujście, Przemysław Sypniewski, były prezes Poczty Polskiej, a także Dorota Arciszewska-Mielewczyk, prezes Polskich Linii Oceanicznych.
VIK

Miejsca

Opinie (111) ponad 10 zablokowanych

  • Kolejny Pan z otoczenia PIS (16)

    Nie ważne kto ważny że nasz.

    • 74 23

    • Ciekawe

      Ty byś postawił na S. Nowaka

      • 0 0

    • (5)

      hehe, tak ci mówił? w tym kraju takie stanowisko nie powierza się ludziom niezwiązanym z pisem.

      • 17 4

      • hehe, znam go od dziecka i wiem kim jest (4)

        Ty za to opierasz swoją dedukcję na kluczu który sam wymyśliłeś. Nic o chłopie nie wiesz ale się wypowiesz.

        • 3 9

        • (1)

          Synuś?

          • 4 1

          • tak to mogę mówić do ciebie

            • 1 1

        • Tatuś, twoja opinia o twoim synalku jest mało obiektywna... buhaahhaahahaha :)

          • 2 1

        • daj spokój, Jacek. Weź się lepiej do pracy zamiast klepać komentarze pod artykułem

          • 15 1

    • znasz go gamoniu że tak piszesz? (8)

      to mój kumpel, nigdy z żadnym PISem albo jakąkolwiek partią się nie wiązał

      • 10 28

      • No, jak twój kumpel, (3)

        to musi być w porządku.

        • 24 5

        • po prostu wiem kim jest (2)

          a ty czytasz z kryształowej kuli, to na pewno musi być w porządku

          • 5 15

          • (1)

            Napisanie, że się kogoś zna nic nie udowadnia. Możesz sobie pisać pochlebstwa, bo np z nim sypiasz albo ci płaci.

            • 6 2

            • ty możesz powiedzieć co najwyżej że ja mogę kłamać, ale sam dowodzisz że ty na pewno kłamiesz bo z kontekstu rozmowy wynika że zgadujesz. Myślisz że tak trudno znać gościa z którym się studiowało na wydziale mechanicznym PG? A wcześniej bigało po podwórku? Że on nie miał kolegów? To jest równy gość a ty jesteś nieudacznik który wszystko zwala na karb znajomości.

              • 1 0

      • nawet do Stadniny w Janowie wstawili partyjniaka zamiast fachowca... PIS to szarańcza która obsiadła Polskę

        • 10 3

      • (1)

        toś ty autorytet z otoczenia

        • 5 3

        • skoro go znam to na pewno lepszy niż wy wymyślający jego drogę życiową

          • 1 9

      • Wplacil 400 zł na PiS w 2019

        Tyle w temacie

        • 10 4

  • Spadochroniarz z polibudy. Pamiętam cię.

    • 1 0

  • Ale i tak nie wybuduje ten pan terminalu konteerowego (2)

    Bo w jaki sposób niby miały by wyjechać te tysiące kontenerów a po za tym skąd by je pozyskać .DCT ma pozycję lidera i kontrakty wieloletnie z operatorami morskimi.Tak że Gdynia miasto morza i marzeń może sobie pomarzyć!!!!!!!!

    • 26 20

    • Koleją

      • 0 0

    • masz racje

      Jest kryzys w pozyskiwaniu... pustych pudel, bo systemy nie nadazaja za obrotem. Booking staje na glowie aby zapewnic pudla klientom a w firmach spedycyjnych rozgrywaja sie dantejskie sceny.
      I baran jeden z drugim nadal nie dostrzega ciagle rosnacego wolumenu obrotow i nieustannie porykuje 'nir daaa sieee, nie oplaca sieee"
      No pewnie, zawsze mozna przez Hamburg...

      • 4 0

  • Kolejka

    Teraz szukają Technicznego, więc za chwilę puszczą bąka.

    • 0 0

  • (1)

    Kiedy zmiany w Gdańsku

    • 5 3

    • w Gdańsku zmian nie będzie

      bo Grienke to ziomek Horały, więc to już jest dobra zmiana nie do zmiany.

      • 1 0

  • no to chłopie zakasuj rękawy i bierz się za pozyskanie kasy na remont estakady - tiry z twojego portu ją niszczą (17)

    • 62 13

    • (11)

      akurat koledzy z jego partii (a wczesniej ich poprzednicy u koryta) nie chcą wpisać estakady na listę dróg krajowych. Obecnie to droga gminna i miasto musi je remontować z własnych środków.

      • 7 5

      • (4)

        on nie jest z żadnej partii

        • 3 4

        • (3)

          jasne, pis wcale nie obsadza spółek skarbu państwa własnymi ludźmi hahahahahahahaha a robotę dostał bo to dobry fachowiec hahahahah

          • 11 3

          • (2)

            obsadza jak każda inna partia obsadzała, ale on nie jest w ogóle z PIS

            • 2 1

            • (1)

              Tylko na wszelki wypadek w 2019 wpłacił kasę na fundusz wyborczy PIS. Swoją drogą niezła stopa zwrotu. Bujać to my ale nie nas. Takie teksty, że gość nie jest z PIS to dawaj na forum Kraśnika lbo innego Pcimia.

              • 0 1

              • taaaaaa wpłacił :D :D :D

                udowodnij. Takie bzdury może pisać każdy gamoń.

                • 0 0

      • a dlaczego mieli przejąć jako drogę krajową budowlę, która nie spełnia warunków? (5)

        To miasto poszło na udry i postawiło na swoim, przekopując się przez las, bo zarządowi nie honor było wydreptywać ministerialne korytarze za drogą czerwoną. Mieli znacznie ciekawsze rzeczy do wydreptywania...
        Podobnie magistrat ma "w pompie" Wiśniewskiego i Polską, bo to drogi portowe.
        Takim "managerem" jak prezio od pokazywania palcem co kto może albo nie może, to ja też być mogę...
        Na Wielkopolskiej "powtórka z rozrywki" z estakady, tym razem na udry z PLK...

        • 3 1

        • (1)

          Poczytaj sobie trochę, estakada jest przedłużeniem obwodnicy i A1, prowadzi do granicy państwa jakim jest port. Z samej definicji spełnia wymogi drogi krajowej.

          • 3 2

          • na tej zasadzie moja droga dojazdowa do chałupy

            również jest przedłużeniem A1.

            Kwiatkowskiego (a raczej jej zakończenie) powstawało, gdy A1 była na deskach projektantów albo nawet w marzeniach. Nie jest przedłużeniem obwodnicy, bo takim "od zawsze" miało być przerzucenie obwodnicy przez tory. Jest drogą dojazdową do obwodnicy, jak inne drogi miejskie. I o to poszło, bo miasto chciało szybko mieć "wow!" a drogowcy ślimaczyli z "przedłużaniem". To se miasto zbudowało... I ma...
            Kłopot i poważną pozycję w rocznym budżecie.
            Bo z mocarstwowej polityki miejskiej w zakresie dochodów to mało co wychodzi.

            • 2 1

        • to najpierw odpowiedz sobie na pytanie czy port jest krajowy czy miejski? jeśli krajowy to niech ma i drogę krajową (2)

          powtarzam, jeśli miasto ma odpowiadać za estakadę, to niech ją zamkną dla TIRów z portu i wtedy niech transport z portu PIS sobie osobówkami rozwozi

          • 3 2

          • zamkniecie estakady dla ruchu ciezarowego moze byloby dobrym posunieciem

            Ale trudno jest odseparowac ruch "portowy"... A swoim krzywdy zrobic nie mozna.
            Precedens juz istnieje w "centrum", gdzie na wiesc o budowie terminala ro-ro na Polskiej, pojawily sie zakazy na Jana z Kolna....

            • 2 0

          • port byl miejski

            W czasie gdy robiono zadyme z estakada a urzednikom "nieco" sie w glowach poprzewracalo.
            Skutki tych dzialan wlasnie obserwujemy.

            • 2 0

    • a samochody deweloperów, którzy wybudowali Shiraza i Morskie i budują 5! kolejnych osiedli (4)

      wraz z rzesza samochodów mieszkanców północnej dzielnicy nie niszczą jedynej drogi dojazdu? a czym przywiozą ci chińska tandetę z ali czy zolando??

      • 11 9

      • twierdzisz, że deweloper, który wybudował 5 - 10 lat temu os. Morskie, czy Shiraz jest winien aktualnej awarii estakady??? (3)

        zejdź już ze słońca bo ci mózg przypaliło

        • 4 3

        • kropla drazy kamien (2)

          Potrzeba czasu aby demografia zrobila swoje.
          I nie deweloper a zarzad miasta wydajacy bez... refleksyjnie zgody na budowe.

          • 1 0

          • Pogórze, Obłuże, Oksywie, Babie Doły (1)

            Te dzielnice są od dawien dawna, rozwijały się, ludzie jeździli autobusem, kupowali samochody.
            Już wtedy było wiadomo, że konieczna jest rozbudowa - zobacz Kwiatkowskiego pod górę, którę to teraz budują, od samego początku miała jedną nitkę, ale lampy były wywinięte w lewo i prawo, przygotowane na dwie osobne nitki. Dopiero później proboszcz zaszalał i wybudował murek komplikując sytuację drogową i tak zostało nieskończone. Nowe osiedla, to chyba normalne że będą powstawały ale problem był od samego początku - przypomnij sobie jak Wiśniewskiego miała jedna nitkę i wszystko stało od dworca do estakady, szybciej było wysiąść z autobusu i z buta na Obłuże pójść.

            • 3 1

            • ja to wiem i pamiętam

              ale urząd raczej nie.
              Postawię śmiałą tezę, że nie wie i nie chce wiedzieć, czym zobowiązał się zarządzać. Woli sam sobie wyznaczać zadania i metody ich rozwiązania...

              • 4 0

  • Wcześniej mój przełożony w Energa Logistyka (11)

    Dobry menadżer z wiedza i szacunkiem do pracownika.

    • 34 63

    • (9)

      Wiedza każdego z PiS na "wysokim" poziomie. On mógłby zostać nawet chirurgiem.

      • 27 11

      • (1)

        On mògłby nawet konkurs chopinowski wygrać.

        • 10 2

        • w przeciwieństwie do ciebie, ty nawet jakbyś był ostatnim człowiekiem na tej planecie to byś go nie wygrał

          • 0 1

      • (6)

        nie znasz gościa, ale już go zaszufladkowałeś. Sam jesteś z PIS.

        • 8 23

        • (5)

          Nie jest z PiS i został prezesem Portu, dużej firmy skarbu państwa?" A świstaki dalej owijają czekoladki w sreberka" !

          • 15 11

          • (4)

            tak się składa że znam go i wiem jaką miał karierę, on akurat z PISem nie ma nic wspólnego

            • 6 17

            • (1)

              Może jestem słabej wiary, ale nie wierzę, że to nie jest partyjna nominacja.

              • 13 3

              • po twojej stronie jest tylko wiara

                • 2 0

            • (1)

              za PISu nie wybierają przypadkowych ludzi - może z PIS, może z Solidarnej Polski albo popierany przez Rydzyka - wszystko jedno, ważne że z jednego koryta

              • 10 4

              • nie tylko za PISu, zawsze było tak samo, ale nie wszędzie

                są miejsca gdzie nie ma już ludzi którym za posłuszność można dać posadę i trzeba wybrać z tego co jest. On już wcześniej doczłapał tam do dyrektorskiego stanowiska wiec był idealnym kandydatem.

                • 2 0

    • znaczy spec od energii i portu?
      omnibus

      • 21 7

  • I co dalej?

    Ewidentnie wycinają SKOKi z Portu, więc następny poleci bąk. Wcześniej muszą jednak wybrać vice technicznego. Daj Boże, żeby choć tu olali wskazania partyjne i wybrali kogoś kto ma pojęcie o nieruchomościach i budowlach w portach morskich etc. No chyba, że wróci Dyrmo - masakra.
    Choć nadzieja matką głupich, to jakąś matkę trzeba mieć.

    • 2 0

  • port

    wszystkie spółki sprzedali za PO

    • 2 4

  • Widać ze PiS już nie ma pomyślu

    • 3 4

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Sławomir Kądziela

Od 2008 roku związany z rozwojem usług inżynierskich, serwisowych i informatycznych SESCOM SA...

Najczęściej czytane