- 1 Trzeci raz szukają prezesa Energi. (45 opinii)
- 2 Zmiany w zarządzie Petrobalticu (23 opinie)
- 3 Rozlicz PIT do 30 kwietnia (29 opinii)
- 4 Unieważniono przetarg na zbożowy w Gdyni (42 opinie)
- 5 Lotos Kolej szuka oszczędności i zwalnia (250 opinii)
- 6 Złoty polski ma już 100 lat (159 opinii)
Jak zbudować strategię komunikacji marki w mediach społecznościowych? Jak powinno wyglądać konto firmowe? O tym i nie tylko będzie można porozmawiać na Kongresie For Social Media, czyli spotkaniu osób odpowiedzialnych w firmie za social media, który odbędzie się w Gdańsku.
Dziś social media są integralną częścią strategii marketingowych większości firm. Jest to jedna z ważniejszych cegiełek w budowaniu firmy - aktywne i dobrze prowadzone "sociale".
- Praca osób związanych z social mediami to nieustające śledzenie nowości, poszerzanie swoich kompetencji i reagowanie na zmiany w świecie internetu. Dlatego właśnie powstał Kongres For Social Media. Chcemy umożliwić odblokowanie swojego potencjału i sięgnięcie po więcej. W dynamicznie zmieniającym się świecie ważna jest elastyczność i umiejętność dostosowania się. Pokażemy, jak wykształcić instynkt social media managera, aby szybko reagować na trendy i wyczuwać potrzeby odbiorców - zachęcają do udziału w spotkaniu organizatorzy.
Kongres For Social Media odbywa się od 2014 r. W tym roku będzie w Gdańsku. Spotkanie odbędzie się 17 i 18 maja w Montownia Lofts & Experience. Jest też możliwość uczestniczenia w wersji online.
- To spotkanie osób, które biorą odpowiedzialność za sukcesy i porażki prowadzenia kont firmowych w social media. Jak dopasować się do obecnie panujących trendów? W czym maszyny nie zastąpią dobrego content designera? Podczas wydarzenia odbędą się prelekcje dotyczące prowadzenia najlepszych kont biznesowych w kanałach social media. Duże tempo zmian na rynku i ciągłe podnoszenie poprzeczki sprawia, że marketerzy wciąż muszą: uczyć się pracy w nowych warunkach, radzić sobie z nowymi zadaniami, obserwować stale zmieniające się elementy - zachęcają organizatorzy.
Wśród ekspertów Kongresu znajdą się m.in. : Emilia Czerwiec, creative leader w Agencja Ancymony, Agnieszka Banaś, head of social media w Monday Group, Sebastian Puchała, Facebook Ads team manager w Sempai i Natalia Skowrońska, head of social media w Grupa Wirtualna Polska.
Wydarzenia
Miejsca
Zobacz także
Opinie (12)
-
2023-05-12 11:49
Mnie najbardziej denerwują reklamy na stronach i aplikacjach.Jak tylko mogę,blokuję albo nie wchodzę dalej.Do kina idę 20 minut po czasie aby nie oglądać reklam...tv nie oglądam filmów,bo połowa to reklamy.Insta,tik taka,twitera, fb nie mam,strata czasu i życia.
- 17 4
-
2023-05-12 12:43
Ja prowadzę tutaj social i jestem najlepszym ekspertem
- 12 1
-
2023-05-12 12:43
Trzeba by pytać wybitnego specjalistę z PO
Twórcę soku z buraka. Zatrudnionego w nagrodę w magistracie warszawy
- 8 6
-
2023-05-12 12:45
(1)
PIS jest w tym najlepszy. Socjal na prawo i lewo
- 15 4
-
2023-05-12 19:25
Towarzysze z Partii Ludowej PO tylko na lewo
- 0 3
-
2023-05-12 13:58
banda darmozjadów (1)
- 9 1
-
2023-05-12 13:59
prezydenci miast powinni mieć zakaz, lansująca się Festyniara to szczyt żenady
- 5 1
-
2023-05-12 17:34
Nie posiadam tak zwanych social. Polecam każdemu.
- 15 2
-
2023-05-13 10:40
Jak dobrze prowadzić "sociale"?
Nie prowadzić!!!- 6 0
-
2023-05-14 09:06
Zabawni są młodzi panowie, którzy robią z siebie ekspertów w prowadzeniu SM i próbują na swoich profilach edukować innych a sami robią masę błędów i nie mają zbytnich sukcesów ale pieniądze od naiwnych łatwo wyciągać.
- 3 1
-
2023-05-14 22:24
(1)
W jaki sposob takie konta przynosza firmie pieniadze? Nikt przeciez tego nie oglada. Wiekszosc polubien jest wyzebrana lub wymuszona od pracownikow. Tresci sa nijakie, malo wiarygodne i smierdza PRem z kilometra. Ale firmy mimo to wydaja pieniadze na te konta. Wiec w jaki sposob to sie oplaca? Pomaga w pozycjonowaniu czy cos jeszcze innego?
- 1 0
-
2023-05-15 09:25
Chodzi o budowanie świadomości marki. Trafiony content na tiktoku może wzbudzić pozytywne reakcję na markę i sprawić, że publiczność będzie się utożsamiać właśnie z tą firmą, a nie inną.
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.