• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Jak dobrze prowadzić "sociale"

VIK
12 maja 2023 (artykuł sprzed 1 roku) 
Opinie (12)

Jak zbudować strategię komunikacji marki w mediach społecznościowych? Jak powinno wyglądać konto firmowe? O tym i nie tylko będzie można porozmawiać na Kongresie For Social Media, czyli spotkaniu osób odpowiedzialnych w firmie za social media, który odbędzie się w Gdańsku.



Dziś social media są integralną częścią strategii marketingowych większości firm. Jest to jedna z ważniejszych cegiełek w budowaniu firmy - aktywne i dobrze prowadzone "sociale".

- Praca osób związanych z social mediami to nieustające śledzenie nowości, poszerzanie swoich kompetencji i reagowanie na zmiany w świecie internetu. Dlatego właśnie powstał Kongres For Social Media. Chcemy umożliwić odblokowanie swojego potencjału i sięgnięcie po więcej. W dynamicznie zmieniającym się świecie ważna jest elastyczność i umiejętność dostosowania się. Pokażemy, jak wykształcić instynkt social media managera, aby szybko reagować na trendy i wyczuwać potrzeby odbiorców - zachęcają do udziału w spotkaniu organizatorzy.


Kongres For Social Media odbywa się od 2014 r. W tym roku będzie w Gdańsku. Spotkanie odbędzie się 17 i 18 maja w Montownia Lofts & Experience. Jest też możliwość uczestniczenia w wersji online.



- To spotkanie osób, które biorą odpowiedzialność za sukcesy i porażki prowadzenia kont firmowych w social media. Jak dopasować się do obecnie panujących trendów? W czym maszyny nie zastąpią dobrego content designera? Podczas wydarzenia odbędą się prelekcje dotyczące prowadzenia najlepszych kont biznesowych w kanałach social media. Duże tempo zmian na rynku i ciągłe podnoszenie poprzeczki sprawia, że marketerzy wciąż muszą: uczyć się pracy w nowych warunkach, radzić sobie z nowymi zadaniami, obserwować stale zmieniające się elementy - zachęcają organizatorzy.
Wśród ekspertów Kongresu znajdą się m.in. : Emilia Czerwiec, creative leader w Agencja Ancymony, Agnieszka Banaś, head of social media w Monday Group, Sebastian Puchała, Facebook Ads team manager w Sempai i Natalia Skowrońska, head of social media w Grupa Wirtualna Polska.
VIK

Wydarzenia

Kongres For Social Media (1 opinia)

(1 opinia)
990 - 1150 zł
konferencja

Miejsca

Zobacz także

Opinie (12)

  • Mnie najbardziej denerwują reklamy na stronach i aplikacjach.Jak tylko mogę,blokuję albo nie wchodzę dalej.Do kina idę 20 minut po czasie aby nie oglądać reklam...tv nie oglądam filmów,bo połowa to reklamy.Insta,tik taka,twitera, fb nie mam,strata czasu i życia.

    • 17 4

  • Ja prowadzę tutaj social i jestem najlepszym ekspertem

    • 12 1

  • Trzeba by pytać wybitnego specjalistę z PO

    Twórcę soku z buraka. Zatrudnionego w nagrodę w magistracie warszawy

    • 8 6

  • (1)

    PIS jest w tym najlepszy. Socjal na prawo i lewo

    • 15 4

    • Towarzysze z Partii Ludowej PO tylko na lewo

      • 0 3

  • banda darmozjadów (1)

    • 9 1

    • prezydenci miast powinni mieć zakaz, lansująca się Festyniara to szczyt żenady

      • 5 1

  • Nie posiadam tak zwanych social. Polecam każdemu.

    • 15 2

  • Jak dobrze prowadzić "sociale"?
    Nie prowadzić!!!

    • 6 0

  • Zabawni są młodzi panowie, którzy robią z siebie ekspertów w prowadzeniu SM i próbują na swoich profilach edukować innych a sami robią masę błędów i nie mają zbytnich sukcesów ale pieniądze od naiwnych łatwo wyciągać.

    • 3 1

  • (1)

    W jaki sposob takie konta przynosza firmie pieniadze? Nikt przeciez tego nie oglada. Wiekszosc polubien jest wyzebrana lub wymuszona od pracownikow. Tresci sa nijakie, malo wiarygodne i smierdza PRem z kilometra. Ale firmy mimo to wydaja pieniadze na te konta. Wiec w jaki sposob to sie oplaca? Pomaga w pozycjonowaniu czy cos jeszcze innego?

    • 1 0

    • Chodzi o budowanie świadomości marki. Trafiony content na tiktoku może wzbudzić pozytywne reakcję na markę i sprawić, że publiczność będzie się utożsamiać właśnie z tą firmą, a nie inną.

      • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Mirosław Bieliński

Prezes firmy doradczej Stilo Horizon. Były prezes Grupy Energa. Po ukończeniu studiów...

Najczęściej czytane