• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Jak dobrze prowadzić "sociale"

VIK
12 maja 2023 (artykuł sprzed 1 roku) 
Opinie (12)

Jak zbudować strategię komunikacji marki w mediach społecznościowych? Jak powinno wyglądać konto firmowe? O tym i nie tylko będzie można porozmawiać na Kongresie For Social Media, czyli spotkaniu osób odpowiedzialnych w firmie za social media, który odbędzie się w Gdańsku.



Dziś social media są integralną częścią strategii marketingowych większości firm. Jest to jedna z ważniejszych cegiełek w budowaniu firmy - aktywne i dobrze prowadzone "sociale".

- Praca osób związanych z social mediami to nieustające śledzenie nowości, poszerzanie swoich kompetencji i reagowanie na zmiany w świecie internetu. Dlatego właśnie powstał Kongres For Social Media. Chcemy umożliwić odblokowanie swojego potencjału i sięgnięcie po więcej. W dynamicznie zmieniającym się świecie ważna jest elastyczność i umiejętność dostosowania się. Pokażemy, jak wykształcić instynkt social media managera, aby szybko reagować na trendy i wyczuwać potrzeby odbiorców - zachęcają do udziału w spotkaniu organizatorzy.


Kongres For Social Media odbywa się od 2014 r. W tym roku będzie w Gdańsku. Spotkanie odbędzie się 17 i 18 maja w Montownia Lofts & Experience. Jest też możliwość uczestniczenia w wersji online.



- To spotkanie osób, które biorą odpowiedzialność za sukcesy i porażki prowadzenia kont firmowych w social media. Jak dopasować się do obecnie panujących trendów? W czym maszyny nie zastąpią dobrego content designera? Podczas wydarzenia odbędą się prelekcje dotyczące prowadzenia najlepszych kont biznesowych w kanałach social media. Duże tempo zmian na rynku i ciągłe podnoszenie poprzeczki sprawia, że marketerzy wciąż muszą: uczyć się pracy w nowych warunkach, radzić sobie z nowymi zadaniami, obserwować stale zmieniające się elementy - zachęcają organizatorzy.
Wśród ekspertów Kongresu znajdą się m.in. : Emilia Czerwiec, creative leader w Agencja Ancymony, Agnieszka Banaś, head of social media w Monday Group, Sebastian Puchała, Facebook Ads team manager w Sempai i Natalia Skowrońska, head of social media w Grupa Wirtualna Polska.
VIK

Wydarzenia

Kongres For Social Media (1 opinia)

(1 opinia)
990 - 1150 zł
konferencja

Miejsca

Zobacz także

Opinie (12)

  • (1)

    W jaki sposob takie konta przynosza firmie pieniadze? Nikt przeciez tego nie oglada. Wiekszosc polubien jest wyzebrana lub wymuszona od pracownikow. Tresci sa nijakie, malo wiarygodne i smierdza PRem z kilometra. Ale firmy mimo to wydaja pieniadze na te konta. Wiec w jaki sposob to sie oplaca? Pomaga w pozycjonowaniu czy cos jeszcze innego?

    • 1 0

    • Chodzi o budowanie świadomości marki. Trafiony content na tiktoku może wzbudzić pozytywne reakcję na markę i sprawić, że publiczność będzie się utożsamiać właśnie z tą firmą, a nie inną.

      • 0 0

  • Zabawni są młodzi panowie, którzy robią z siebie ekspertów w prowadzeniu SM i próbują na swoich profilach edukować innych a sami robią masę błędów i nie mają zbytnich sukcesów ale pieniądze od naiwnych łatwo wyciągać.

    • 3 1

  • Jak dobrze prowadzić "sociale"?
    Nie prowadzić!!!

    • 6 0

  • (1)

    PIS jest w tym najlepszy. Socjal na prawo i lewo

    • 15 4

    • Towarzysze z Partii Ludowej PO tylko na lewo

      • 0 3

  • Nie posiadam tak zwanych social. Polecam każdemu.

    • 15 2

  • banda darmozjadów (1)

    • 9 1

    • prezydenci miast powinni mieć zakaz, lansująca się Festyniara to szczyt żenady

      • 5 1

  • Trzeba by pytać wybitnego specjalistę z PO

    Twórcę soku z buraka. Zatrudnionego w nagrodę w magistracie warszawy

    • 8 6

  • Ja prowadzę tutaj social i jestem najlepszym ekspertem

    • 12 1

  • Mnie najbardziej denerwują reklamy na stronach i aplikacjach.Jak tylko mogę,blokuję albo nie wchodzę dalej.Do kina idę 20 minut po czasie aby nie oglądać reklam...tv nie oglądam filmów,bo połowa to reklamy.Insta,tik taka,twitera, fb nie mam,strata czasu i życia.

    • 17 4

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Artur Jadeszko

Od 2006 roku prezes zarządu ATC Cargo SA, spółki notowanej na NewConnect, alternatywnym systemie obrotu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Studiował na Wydziale Prawa Uniwersytetu Gdańskiego oraz Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Od początku kariery zawodowej związany z branżą TSL. Jako przewodniczący Komisji Celnej w Polskiej Izbie Spedycji i Logistyki był uczestnikiem wielu projektów realizowanych przy współudziale Izby Celnej w Gdyni oraz Ministerstwa Finansów. Jest...

Najczęściej czytane