• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Luksusowe katamarany docenione w Chinach i we Francji

VIK
20 kwietnia 2023 (artykuł sprzed 1 roku) 
Opinie (35)
80 Sunreef Power i Sunreef 80 Eco. 80 Sunreef Power i Sunreef 80 Eco.

Dwa luksusowe katamarany Sunreef Yachts otrzymały nagrody Oceanway China Yachts Award 2022. Model Sunreef 80 Eco został uznany za najlepszy katamaran żaglowy, 80 Sunreef Power zaś wygrał jako najlepszy katamaran motorowy. To nie koniec. Sunreef 80 Eco otrzymał też kilka dni temu nagrodę na La Grande Motte International Multihull Show we Francji.



To był dobry tydzień dla gdańskiej stoczni jachtowej Sunreef Yachts. Laury zdobyły na imprezach branżowych w Chinach i we Francji. Nagrody Oceanway China Yachts Award 2022 zostały przyznane w ramach wieczornej gali zorganizowanej przez Oceanway Magazine, w Sanya, w prowincji Hainan.



80 Sunreef Power wygrał jako najlepszy katamaran motorowy. Jest on uniwersalnym jachtem przeznaczonym do długich rejsów w najwyższym komforcie. Jak zapewnia stocznia, ta dynamiczna i elegancka jednostka może poszczycić się luksusowym designem oraz nieograniczonymi możliwościami aranżacji, dostosowanymi do indywidualnych potrzeb.

Jacht dla mistrza F1 budowany w Gdańsku. Fernando Alonso w Trójmieście Jacht dla mistrza F1 budowany w Gdańsku. Fernando Alonso w Trójmieście

Z kolei Sunreef 80 Eco został uznany za najlepszy katamaran żaglowy. Dzięki ultralekkim panelom słonecznym wbudowanym w burty kadłuba, maszt, nadbudówkę i dach bimini, jednostka ta jest pionierem w dziedzinie ekologicznego jachtingu. Wyposażony w zaawansowane silniki elektryczne i system hydrogeneracji, zapewnia żeglugę w totalnej ciszy i jest w stanie generować energię podczas rejsu.



Sunreef 80 Eco został doceniony także na La Grande Motte International Multihull Show we Francji, elektryczny katamaran zdobył nagrodę Multihull of the Year Award 2023 w kategorii Forever Green. Konkurs organizowany przez magazyn Multihulls World wyróżnia najlepsze i najbardziej innowacyjne jachty w międzynarodowej branży wielokadłubowców.
VIK

Miejsca

Opinie (35) 5 zablokowanych

Wszystkie opinie

  • A ile na godz płaci teraz ten żabojad białym murzynom...? (2)

    • 25 11

    • Ciekawe w sumie

      widziałem kiedyś jak wygląda robota w jednej stoczni jachtowej gdzie goście w zwykłych maskach z apteki szlifowali szlifierkami oscylacyjnymi kadłub z włókna szklanego, żeby nie kurzyło się w hali był specjalny pawilon w którym stał kadłub po wyjęciu z form. Oni wyglądali jak przysłowiowy syn młynarza, biali od stóp po głowę, twarz, cała skóra w pyle z żywic i włókna szklanego. Do tego te aromaty dodatków do żywic przy laminowaniu, gdzie po dniu pracy bez chlania wychodziło się jak by się chlało przez cały weekend.... Janusz biznesu oczywiście nowa x5 w leasingu, tleniona żona nowy ML...a dziad pracownikom kazał po okulary ochronne biegać do sklepu.

      • 23 2

    • Najniższą krajową a ile ty byś chciała? Hahah

      • 13 0

  • To nie jest gdańska stocznia . (4)

    Tylko francuzka stocznia umiejscowina w Gdańsku zatrudniająca w fatalnych warunkach ukraińców .

    • 25 8

    • Narzekac i narzekać... (2)

      Otwórz swoją stocznie i pokaż jak być dobrym pracodawca i daj wzór jak dobrze płacić

      • 2 7

      • (1)

        To, że ktoś wykorzystuje ludzi i fatalną sytuację na rynku nie usprawiedliwia nikogo innego z tego wykorzystywania. To jest wygodna wymówka na własny egoizm.

        • 3 1

        • To typowi działanie żabojadów i Niemców

          wiele ich marek jest narodowa tylko z nazwy bo produkcja od lat idzie pełną parą w Pakistanie, Indiach, Turcji albo gdzieś w Azji. Zresztą ile marek które postrzegane są jako typowo Niemieckie albo Francuskie są w większości przejęte przez Chiny ? Wielu by się zdziwiło. Produkcja i design też jest pod nich nastawiony na ich ryenk i wielu sobie z tego sprawy nie zdaje nawet. Przykład Audi - w całej Europie sprzedali 53 tys samochodów w 2018 roku, w tym samym czasie w Chinach tylko prawie 95 tys aut.

          • 3 2

    • Jeśli się ukraińcom nie podoba ,zawsze mogą wrócić na front ,a pracy u nich będzie bardzo dużo ,odbudować po wojnie kraj ,czas powoli zabierać się z Polski

      • 1 0

  • Fajne

    Bo Galeon idzie na dno.

    • 7 2

  • Opinia wyróżniona

    Latem widziałem w marinie przy Szafarni taki biały katamaran. Imprezowali na nim. Fajna sprawa.

    • 8 3

  • (6)

    A czy już został wyjaśniony wypadek sprzed kilku lat, w którym poniósł śmierć pracownik tej stoczni? Nie? Dlaczego nic o tym nie słychać?

    • 17 13

    • (3)

      Jak to nie słychać? Przecież beczysz o tym.

      • 4 16

      • (2)

        Jaką mentalną patologią trzeba być, żeby mieć coś przeciwko wyjaśnianiu śmiertelnego wypadku... Jakim zwyrodnialcem, żeby mieć gdzieś ludzkie zdrowie i życie, bo się to opłaca...

        • 13 2

        • Nie epatuj swoim cierpieniem , jesli tak bardzo cierpisz to zwroc sie do prokuratury , a nie bedziesz wracal do big bangu . (1)

          • 2 11

          • Coś czuję, że zabolało by Cię, gdyby się prokuratura zainteresowała tą firmą...

            • 7 0

    • Nioo (1)

      A w jakiej stoczni nie bylo wypadku...

      • 1 0

      • Więc w każdej powinno to być wyjaśnione, wskazane zaniedbania i osoby za nie odpowiedzialne, a potem wprowadzone zmiany, nawet radykalne, które zapobiegną w przyszłości podobnym wypadkom.

        • 0 0

  • (3)

    Dziwne, że jeszcze pis nie położył łapy na stoczni za pośrednictwem swoich śmiesznych fundacji albo funduszy typu mars fiz. Do crista i dct już się uczepiły wredne pijawki.

    • 6 11

    • (1)

      Dziwne to jest to że pod każdym postem o sporcie modzie itp jest komentarz o pisie - dużo wam tam płacą za te płacze i jęki?

      • 5 1

      • to chyba Romuś vel człowiek koń z Włoch

        • 1 1

    • 1,5 miliarda w rozbudowę infrastruktury kolejowej w porcie poszło ze Skarbu Państwa

      wcześniej się nie opłacało, bo port był w Hamburgu... O DCT wiesz też tyle ile ktoś ci powiedział a nie masz pojęcia jakie prace są tam teraz prowadzone i ile kasy z budżetu na to poszło...

      • 3 1

  • Brzydkie to i jakies takie dziwne. Wole stare jachty z drewna lub stali o klasycznym ksztalcie. (2)

    • 8 7

    • (1)

      Ja też, ale w żaden sposób one nie są "brzydkie"

      • 0 0

      • Kwestia gustu

        Ale przez te kształty i wybryki artystów plastyków wiele z tych projektów jest koszmarna w produkcji.

        • 2 0

  • no super (2)

    a w Polsce mamy 50% inflacje (wg rachynkó ze sklepu) bo ta 18% to była oszukana przez GUS.

    • 12 13

    • (1)

      Bez kozery powiem 100%

      • 2 1

      • Pińćset

        • 1 0

  • Już się rzucili do komentowania życzliwi Polacy... (2)

    A to że nie polska stocznia, a to że właściciel taki i owaki, że słabo płaci, warunki kiepskie... każdy był, widział i wie najlepiej...
    O ile wiem, nie ma u nas obowiązku pracy u konkretnego pracodawcy. Skoro pracownik się godzi, to jest tylko i wyłącznie sprawa pomiędzy nim a pracodawcą.
    Jednak zamiast się cieszyć że w świat idzie informacja o tym, że w Polsce robimy fajne rzeczy, najlepiej wylewać żółć i jad z zazdrości że ktoś miał pomysł i mu się udało...
    Jak mają o nas szerzej mówić dobrze na świecie skoro my sami nie potrafimy lokalnie się nawzajem szanować i wspierać?

    • 6 9

    • Byłem, widziałem i pracowałem. Takiej patologii i takiej pogardy dla ludzkiego zdrowia i życia nie widziałem nigdzie indziej. To jest żerowanie jednostek na niedojrzałej mentalności ogółu. Te jachty są fatalnej jakości, tak notabene, ładne wydmuszki, które mają stać w porcie, wyglądać i to wszystko. Nie tworzą same sobą jakiejś wartości, jedynie napędzają rozwarstwienie społeczne.

      • 6 1

    • POKoemon prawda boli co za Donka prawdy pisac nie wolno co nie by zyło sie lepiej kolesiom i im kosztem zwykłych ludzi

      • 2 2

  • W Chinach się spodobały powiadacie?

    Sądzicie, że kupią od nas Yahty?
    Nic podobnego.
    Może jeden na wzór sfotografują, resztę wykonają sami za szczaw i mirabelki.

    • 6 1

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Adam Kabat

Dyrektor operacyjny SESCOM (nadzoruje realizację kontraktów). Magister Inżynier Elektrotechniki na Wydziale Elektrycznym Politechniki Gdańskiej. Od lat 90. kontynuuje doświadczenia w zarządzaniu z licznymi sukcesami z zakresu zwiększania poziomu sprzedaży w branży B2B, nawiązywaniu międzynarodowych relacji handlowych, pozyskiwania finansowania i współpracy typu venture capital oraz rozwiązywaniu problemów szybko rozwijających się organizacji.Ekspert w budowaniu zespołów managerskich i w...

Najczęściej czytane