• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

MOL się zadomawia. Planuje długofalową obecność w Polsce

erka
31 stycznia 2024, godz. 08:40 
Opinie (146)
Węgierski koncern MOL planuje długofalową obecność w Polsce. Węgierski koncern MOL planuje długofalową obecność w Polsce.

Po pierwszym roku działalności w Polsce MOL Polska dokonał rebrandingu ponad 200 stacji paliw, zaznaczając swoją obecność w całym kraju. - Nasze ambicje pozostają bez zmian. MOL planuje długofalową obecność w Polsce, aktywnie poszukując nowych możliwości rozwoju - zapewnił Richard Austen, dyrektor generalny MOL Polska.



Sprzedaży Lotosu nie można tak po prostu unieważnić Sprzedaży Lotosu nie można tak po prostu unieważnić

W listopadzie 2022 r. PKN Orlen zawarł z MOL przyrzeczoną umowę sprzedaży na rzecz węgierskiego koncernu 100 proc. udziałów w Lotos Paliwa, spółce zarządzającej stacjami paliw. Transakcja opiewała na kwotę 610 mln dolarów. Lotos Paliwa posiadał na rynku stacji paliw czwartą pod względem wielkości pozycję, operując na 414 obiektach. Stacje te będą funkcjonowały na rynku polskim pod marką węgierskiego koncernu MOL.



- Świętowaliśmy liczne sukcesy osiągnięte w ciągu ostatniego roku. Poczyniliśmy w tym czasie znaczące inwestycje, dostosowując nasze stacje do standardów Grupy MOL. Konsekwentnie wzmacnialiśmy też naszą pozycję jako atrakcyjny, godny zaufania partner dla przedsiębiorców zarządzających stacjami paliw. Planujemy długofalową obecność w Polsce, a konkurencja napędza nas do działania. Wejście na polski rynek widać już w wynikach segmentu detalicznego Grupy - powiedział Péter Ratatics, wiceprezes wykonawczy ds. usług konsumenckich w MOL Group.

Gdzie najtańsze paliwo w Trójmieście?



- Na polskim rynku wciąż jesteśmy nowym graczem, dlatego dwa tygodnie temu uruchomiliśmy szeroko zakrojoną kampanię reklamową. Zamierzamy wzmocnić rozpoznawalność oferty MOL, w tym naszych jakościowych paliw EVO, dostępnych na wszystkich naszych stacjach, również tych wciąż działających pod szyldem Lotosu. Z początkiem lutego rusza też dwumiesięczna akcja promocyjna w ramach MOL Move, skierowana do wszystkich kierowców odwiedzających nasze stacje w Polsce. Co tydzień do wygrania będą karty paliwowe, a nagrodą główną jest samochód Mercedes-Benz CLA. Im większe zaangażowanie klientów w nową akcję, tym większe szanse na wygraną - tłumaczy Piotr Pyrich, dyrektor ds. rynku detalicznego w MOL Polska.
erka

Miejsca

Opinie wybrane

Wszystkie opinie (146)

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Adam Kabat

Dyrektor operacyjny SESCOM (nadzoruje realizację kontraktów). Magister Inżynier Elektrotechniki...

Najczęściej czytane