• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Mann Lines wraca do Bałtyckiego Terminalu Kontenerowego

erka
19 grudnia 2011 (artykuł sprzed 12 lat) 
Po trzyletniej przerwie Mann Lines postanowił znów prowadzić swoje operacje żeglugowe na Bałtyckim Terminalu Kontenerowym. Po trzyletniej przerwie Mann Lines postanowił znów prowadzić swoje operacje żeglugowe na Bałtyckim Terminalu Kontenerowym.

Do Bałtyckiego Terminalu Kontenerowego BCT w Gdyni przypłynął statek Anke Ehler, należący do Mann Lines. Na mocy porozumień ze swoimi klientami i ustaleń z BCT, Mann Lines wrócił, po trzyletniej przerwie, aby prowadzić swoje operacje żeglugowe w Gdyni.



Mann Lines oferuje dziewięciodniowy serwis na trasie Rotterdam - Gdynia - Kaliningrad - Riga - Kiel - Rotterdam. - Powrót Mann Lines to wyraz zaufania do firmy, do naszej  stabilności we wspieraniu biznesu klientów terminala - komentuje Krzysztof Szymborski, prezes zarządu BCT. - BCT dzisiaj jest zupełnie inną firmą niż 3-4 lata temu. Wszyscy pracownicy włożyli dużo ciężkiej pracy w przemiany i nowoczesny rozwój przedsiębiorstwa. Cieszy mnie, że jest to już widziane przez klientów i że właśnie Mann Lines jest tym pierwszym, który zdecydował się wrócić do BCT.

Mann Lines należy do prywatnej grupy Mann Group świadczącej usługi w zakresie połączeń statkami kontenerowymi oraz ro-ro, usługi agencyjne, przeładunkowe, magazynowe, spedycyjne i frachtowe. Firma została założona w Londynie w 1952 roku.


BCT - Bałtycki Terminal Kontenerowy

Założony w 1979 roku Bałtycki Terminal Kontenerowy z siedzibą w Porcie w Gdyni jest jednym z największych terminali w rejonie Bałtyku.
W ostatniej dekadzie terminal podwoił roczne obroty zbliżając się do granicy 500 tys. TEU. Rekord odnotowano w 2007 roku kiedy obroty BCT wyniosły 493 860 TEU. Roczne możliwości przeładunkowe sięgają 750 tys. TEU, a potencjalna wydajność wynosi 1,2 mln TEU. Spółka zatrudnia obecnie 280 pracowników i kontroluje 27 proc. polskiego rynku przeładunków kontenerowych.
erka

Miejsca

Opinie (21)

  • gp (2)

    kiedyś to tam się pracowało ludzie się przynajmniej nie zabijali .... - a bieda jak był tak jest ...

    • 5 2

    • i dało sie coś na boku ukręcić, cieć co niby pinował działę dostał i oko przymnknął...

      • 0 0

    • I

      będzie , taki już los Polaków !!

      • 1 1

  • KADRY CARGO (1)

    robia tam za 10zl za godzine hahaa....bezczelny KON wykorzystuje pracowników dostajac 10 EURO za roboczo-godzine :)

    pozdrawiam naiwnych!

    • 19 2

    • heh nono pomylke dajesz okolo 11 zeta juz jest

      wyzyskiwacze ale co zrobić Ty nie pojdziesz czy ja to znajdą sie inni naiwni lub nowi swiezaki ale to chyba jest ich metoda nowi ludzie zeby za duzo nie gadali niech przyjdzie 1 do 4 razy znajdziemy innych wazne ze jestesmy do przoddu bo tym stalym i tak podwyzki nie damy od 6 lat bo przeciez ceny sa takie same na stacjach paliw w sklepach itd....żenada prezes konia i jego maly swiat

      • 0 0

  • juz nie ma po co wracac

    • 0 0

  • ponton już w gdynia

    prezes K Sz - specjalista od podpisów na wypowiedzeniach - polska rządzi

    • 0 0

  • "Mann Lines wrócił, po trzyletniej przerwie, aby prowadzić swoje operacje żeglugowe w Gdyni"

    ehhh.. jak to wrócił??? przecież pływał do innego terminalu w Gdyni... ogarnąć się tam w tej redakcji...

    • 4 0

  • i to jest sukces

    widac ze w HH cienizna ich dusi

    • 0 2

  • BCT na zawsze bedzie czerwony

    nic was nie zmieni, macie mentalnosc komuchow i tak pozostanie

    • 5 1

  • No i jeszcze gwoli ścisłości. BCT jest własnością filipińczyka (5)

    By żyło się lepiej, wszystkim

    • 23 5

    • Ale żeś od dawna ukrywaną tejemnicą strzwlił. Teraz to już Pilipińce nie mają wyjścia

      i muszą cię zdjąć, he he.

      • 1 0

    • bo filipińczycy zabraniają polakom własne linie feederowe zakładać. (1)

      • 1 2

      • Polacy nie mają w filipińskim rządzie takich Wybitnych postaci jak Premier Donald, Jerzy Buzek,

        Janusz Lewandowski i ten z rudą brodą z SLD od prywatyzacji

        • 7 2

    • A (1)

      co jeszcze w porcie Gdynia należy do Polski , tylko dokerzy ????

      • 4 0

      • Nie do Polski, tylko jak już do Europy

        • 3 0

  • (1)

    Ale olbrzym jak go do tego portu w Gdyni wprowadzili.

    • 6 7

    • hehe faktycznie, takie to po dunaju sobie plywaja, a tu wielkie haloo, jak sie przejezdza obok bct to zawsze dzwigi podniesione do gory ramiona, jeden coster (pff) na kilka dni

      • 0 0

  • sekcje tych stateczków były i jeszcze są budowane w gdańskich stoczniach

    dla niemieckich stoczni oczywiście

    • 5 0

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Kinga Stawicka

Dyrektor Sprzedaży Krajowej w firmie Marcopol Sp. z o.o. Producent Śrub - wiodącego producenta i dostawcy elementów złącznych dla wielu gałęzi przemysłu w Polsce i do ponad 40 krajów na świecie. Absolwentka Wydziału Zarządzania i marketingu w Wyższej Szkole Administracji i Biznesu w Gdyni. Związana z firmą Marcopol od 2006 roku, od trzech lat na stanowisku Dyrektora Sprzedaży Krajowej. Systematycznie realizuje strategię biznesową firmy i z sukcesem rozwija sprzedaż na rynku Polskim. Ekspert...

Najczęściej czytane