- 1 "Uśmiechnięty" kolos w Porcie Gdynia (55 opinii)
- 2 Historia o "Gdyńkongu" uderza w Port Zewnętrzny (116 opinii)
- 3 Zużywamy coraz więcej energii (85 opinii)
- 4 Blisko 28 mln zł za 4 kluby fitness (58 opinii)
- 5 Gra Manor Lords światowym hitem (46 opinii)
- 6 Brytyjska armia w Porcie Gdańsk (170 opinii)
Nauta zaczyna współpracę z Rolls-Royce Marine
Rolls-Royce Marine i Stocznia Remontowa Nauta podpisały umowę o współpracy na terenie Polski. Rolls-Royce zyska wyłączność na świadczenia usług dotyczących wszystkich urządzeń Rolls-Royce'a użytkowanych i montowanych w Naucie. Stocznia natomiast liczy na to, że umowa zwiększy zainteresowanie potencjalnych klientów świadczonymi przez nią usługami.
- Bardzo ważne jest dla nas budowanie relacji ze Stocznią Nauta, ponieważ jest ona jedną z wiodących stoczni w regionie i jednym z głównych podmiotów na rynku w zakresie naprawy statków - twierdzi Knut Hovland, wiceprezes Rolls-Royce Marine Services Europe & Africa. - Nasze partnerstwo pozwoli na dostarczanie wysokiej klasy wsparcia dla naszych klientów.
Koncern od 2000 roku jest obecny w Gdyni. Do tej pory prowadzono tu jedynie biuro handlowe, które teraz przekształcono w morskie centrum serwisowe. Na terenie dzierżawionym od gdyńskiego portu wybudowano halę o powierzchni około 2 tys. m kw., czyli warsztat i magazyn. Inwestycja kosztowała 5 mln euro. Umowa dzierżawy została zawarta na okres 30 lat. Centrum mieści się przy ul.Kontenerowej 8.
Gdyńskie centrum jest jedynym w Europie Środkowej, Wschodniej i Południowej. Kadra centrum to m.in. absolwenci Akademii Morskiej w Gdyni i Politechniki Gdańskiej. Centrum świadczy usługi serwisowe i naprawcze oraz prowadzi działalność marketingową, sprzedaż i dostawę nowych produktów i części zamiennych w Polsce i krajach nadbałtyckich.
- Nasi klienci z pewnością będą zadowoleni z naszej umowy z Rolls-Royce'em - mówi Wiesław Badura, dyrektor marketingu w Stoczni Nauta. - Dostępność do usług wykwalifikowanych inżynierów serwisu jest dla nich bardzo ważne.
Rolls-Royce posiada szeroką bazę klientów na świecie obejmującą ponad 500 linii lotniczych, 4 tys. firm i operatorów samolotów i helikopterów użytkowych, 160 krajowych sił zbrojnych, ponad 2,5 tys. operatorów morskich, w tym 70 marynarek wojennych, oraz klientów z branży energetycznej z ponad 120 krajów posiadających zainstalowaną bazę 54 tys. turbin gazowych.
W ramach działalności w sektorze transportu morskiego Rolls-Royce oferuje zintegrowane układy zasilania oraz projekty okrętowe do wielu zastosowań w dziedzinie przybrzeżnego wydobycia ropy i gazu, okrętów specjalistycznych oraz marynarki. Oferuje systemy morskie począwszy od turbin gazowych i silników diesla, poprzez śruby napędowe, pędniki, dysze wodne, stabilizatory i układy elektryczne. Sprzęt Rolls-Royca jest zamontowany na ponad 30 000 okrętach na całym świecie.
Miejsca
Opinie (32) 9 zablokowanych
-
2014-03-19 08:13
co się dzieje z sejnerem ? (8)
a co z sejnerem jaki budowała Konrem Nauta ? miał być zwodowany w sierpniu 2013r. a mamy juz prawie koniec marca 2014 i końca budowy nie widać. Podobno stocznia zwolniła kierownika projektu zwalając winę na biednego chłopinę.No tak ale statku jak nie było tak nie ma. Mewa nautowska kracze , ze są problemy z linią wałów,
nie wiadomo jak ja wytyczyć? a czemu przestrzenie pod oblachowaniem są nie pomallowane ?mewa skrzeczy , że to buc zwany nieukiem z gąsiorem tak postanowili
tak ale oni nie znają się na statkach gdzie była kontrola?a kto wyrówna milionowe starty jakie wygenerowano podczas tej jeszcze nie dokończonej budowy - marsjanie znów będą musieli siegać do państwowej kiesy czyli do naszych kieszeni.- 40 4
-
2014-03-21 07:05
sejner (1)
wierzę , że tak jak prezes firmy Serenity tak samo ludzie odpowiedzialni za upadłość Konrem Nauta odpowiedzą za straty na jakie narazili spółkę a chodzi tu o panów : Stanisława F., Krzysztofa G. , Wojciecha S., oraz członków rady nadzorczej Włodzimierz W., Michał R., Radosław L. oraz tych z tylnych siedzeń ..Piotr.S. oraz Andrzej Sz. i Paweł MD.
- 16 3
-
2014-03-23 16:32
sejner kary
oby jak najszybciej ktoś dobrał się do d*py winnym
- 10 0
-
2014-03-19 14:00
ciekawski (5)
Zwolnili kierownika projektu , budowniczego , kierownika produkcji . ??
- 17 0
-
2014-03-19 14:31
ciekawskiemu (4)
zwolnili project managera tego co wczesniej pracował w kontroli ale on sie nie boi bo ma dokumenty.
- 11 3
-
2014-03-19 15:57
sejner (3)
I tak długo trzymali projecta , to nie jego wina, że nie starczyło kasy- projekt z góry był nie doszacowany o ok.5 mln. więc to tylko ofiara. A budowniczy??? hmm Pan K.G. kumpel prezia - typ nie miał bladego pojęcia o prowadzeniu prac (UWAGA PALIWO NA STATKU :-) ) Kozła ofiarnego musieli znaleźć.
- 19 0
-
2014-03-19 20:43
(2)
na samym poczatku wiadomo było , że za te pieniadze jakie podpisał kontrakt niejaki buc zwany nieukiem razem z panią Ewą J. nie da sie zbudowac statku ale skad oni mogli wiedzieć, taki buc nie wiedział , że blachy to trzeba malować i myslal , że jak sie pali to nie ma odpadow to i zamowiono za malo blach , wystraszony zamowił 300 ton wiecej na kontrakt dla klevena ale i te podobno zginely i szuka do dzisiaj al najwazniejsze , ze firma pani Ewy J. ma sie dobrze ...
- 15 0
-
2014-03-20 20:43
(1)
I tak maja dobrze bo inny armator zabrał by go kończyłu siebie i kazał duze kary płacic
- 8 1
-
2014-03-21 05:27
i będą płacić kary to pewne jak w banku ! tyle,że kar nie zapłacą z własnej kasy ale państwo zapłaci - jajiogłowy marsjanin już kombinuje jak to zrobić.
- 9 0
-
2014-03-18 22:12
Ta Nauta normalnie radzi sobie coraz lepiej (2)
- 9 25
-
2014-03-20 03:06
Same sukcesy (1)
A to wszystko dzieki temu, ze jest tam teraz 9 dyrektorow i kazdy z nich bierze
od 20 do 25K miesiecznie, no to efekty sa, nieprawdaz ?
Przed przejeciem stoczni przez tzw ARP w zarzadzie stoczni bylo 2 ludzi
I firma stala wtedy wcale nie gorzej, a moze lepiej niz dzis.- 6 1
-
2014-03-21 05:32
plus 40% premii. i o to chodzi muszą chłopaki i jedna dziewczyna zarabiać co będą za friko pracować , głupi jesteś czy jak. nasi ludzie nie są od pracy ale od kasy zrozum to wreszcie.a robota ? nie martw się Skarb Państwa to studnia bez dna i dla naszych zawsze będzie szmal.
- 3 0
-
2014-03-19 22:30
A gdzie ten katamaran dla UG? (1)
Chyba jakoś tak dzisiaj lub jutro miał wejść do eksploatacji.
- 19 3
-
2014-03-20 05:42
katamaran dla uniwersytetu
katamaranu nie będzie tak szybko bo kontrakt został zle podpisany - o kilka milionów złotych za mało . miał zostać zaprojektowany przez Nautę i zbudowany przez nią.buz zwany nieukiem chciał by konrem to budował tyle, że buc nie wiedział co to za statek i czy to statek.obecnie poza szumnym i głosnym rozpoczęciem budowy - jak to u marsjan bywa - nic się nie dzieje. przecvież w Naucie nie ma biura konstrukcyjnego , które mogłoby koordynować prace projektowe i to jest problem. a niby wszystko jest proste ale gdyby zapytać dlaczego i jakie są warunki pływania nastapiłoby milczenie.gadają , że maja byc zmienione wymiary główne statku a to oddala terminy.katamaran miał być gotowy w kwietniu 2014 a do eksploatacji oddany w czerwcu 2014. bezie podobnie jak ze słynnym sejnerem budowanym przez konrem nauta a zakontraktowanym przez buca zwanego nieukiem - straty milionowe , wstyd przed armatorem. ale to nic marsjanie pokryja straty szkoda , że nie z własnych kieszeni tylko zrobia to z kasy Skarbu Państwa.Titanic tonie ale orkiestra gra
- 21 0
-
2014-03-19 19:54
to jest wydmuszka
ktora przerabia panstwowe czyli nasze pieniadze na swoje pensje.
- 19 2
-
2014-03-18 16:30
ale jaja ! :) (1)
mam akcje Nauty po 2,07 zł za sztukę ! może przy Rollsie skoczą chociaż na 3,00 zł !
- 9 24
-
2014-03-19 12:01
Życzę Ci tego z całego serca.
- 3 2
-
2014-03-19 11:58
Super wiadomość,
Oni wyłączność my nadzieję....naprawdę, gratulować podejścia.
Może jeszcze weźmy kredyt na obsługę ich urządzeń i sami opłacajmy szkolenia w UK...
Brak słów...- 10 3
-
2014-03-18 21:15
(2)
Czemu to centrum jest w Gdyni a nie w Gdańsku,powinno jak wszystko być w Gdańsku.Należy przenieść je szybko do stolicy metropolii.
- 6 22
-
2014-03-18 22:25
(1)
Gdańsk to nie stolica czubie.
- 4 4
-
2014-03-19 11:46
Gdynianko!
Dlaczego czubie?
- 3 0
-
2014-03-18 21:52
(3)
a co z konremem?
- 23 4
-
2014-03-19 05:39
(2)
Sprawy sa w sadach. 12 kwietnia o godz. 12.00 w sali nr 65 sadu rejonowego w gdansku ul. Piekarnicza 10 (4pietro) kolejna rozprawa w sprawie upadlosci konrem nauta. Nowy prezes spolki pan Tomasz Kanty ma zlozyc przed posiedzeniem sadu wniosek o upadlosc z mozliwoscia zawarcia ukladu.
- 10 2
-
2014-03-19 06:22
sprawa upadłości (1)
tu chyba wkradł się mały błąd : rozprawa jest w dniu 9 kwietnia 2014 roku - w środę
nr akt sprawy VI GU 197/13. wydział gospodarczy Sądu Rejonowego Gdańsk-Północ ul. Piekarnicza 10 , budynek B , piętro 4 sala nr 65.
Też jestem wierzycielem spółki Konrem Nauta i z pewnością przyjadę , mimo obowiązków na tą rozprawę.- 11 1
-
2014-03-19 06:23
upadłóść konremu
a godzina rozprawy : godz. 12.00 , 9.IV.2014r
- 14 1
-
2014-03-18 15:50
liga !
- 7 6
-
2014-03-18 15:49
może miejsca pracy się znajdą
Od miesiąca atakuje Nautę szukając tam miejsca pracy dla konstruktora, może dzięki tej współpracy coś się znajdzie.
- 8 20
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.