- 1 "Uśmiechnięty" kolos w Porcie Gdynia (55 opinii)
- 2 Historia o "Gdyńkongu" uderza w Port Zewnętrzny (116 opinii)
- 3 Blisko 28 mln zł za 4 kluby fitness (59 opinii)
- 4 Zużywamy coraz więcej energii (93 opinie)
- 5 Gra Manor Lords światowym hitem (46 opinii)
- 6 Czy jesteśmy gotowi na jawność płac? (190 opinii)
Nowe połączenie dowozowe pomiędzy GCT w Gdyni a Hamburgiem
X-Press Feeders dodał Gdynia Container Terminal do swojego cotygodniowego serwisu GPX, który łączy porty w rotacji: Hamburg - Gdynia - Gdańsk - Hamburg. Połączenie obsługiwane jest przez statek mv X-Press Mulhacen o pojemności 809 TEU.
- Nawiązanie współpracy pomiędzy X-Press Feeders a GCT znacznie wzmocni różnorodność i dostępność połączeń morskich dla klientów terminalu. Pierwszym armatorem korzystającym z nowego połączenia został Ocean Network Express - podano w komunikacie.
Według ranking Alphaliner'a X-Press Feeders plasuje się na 18 miejscu wśród morskich przewoźników kontenerowych pod względem łącznej zdolności przewozowej kontenerów. W 2018 roku jego statki przewiozły 5,6 mln TEU.
Hutchison Ports Gdynia modernizuje nabrzeże
GCT, czyli Gdynia Container Terminal, należy do Hutchison Port Holdings z Hong Kongu. Terminal rozpoczął działalność przeładunkową kontenerów w marcu 2006 roku. GCT obsługuje kontenerowe połączenia feederowe, które łączą Polskę z portami bazowymi Europy Zachodniej. Zlokalizowany jest przy nabrzeżu Bułgarskim w Porcie Gdynia na terenie o łącznej powierzchni 19,6 ha z dostępem do 812 m nabrzeża. GCT posiada prawo wieczystego użytkowania gruntów do grudnia 2089 r.
Gospodarka morska w Trójmieście
Sieć terminali Hutchison Ports obejmuje 52 porty w 27 krajach. Na przestrzeni lat przedsiębiorstwo rozszerzyło swoją międzynarodową działalność na inne sektory logistyczne i transportowe. Obejmują one terminale dla statków wycieczkowych, centra dystrybucyjne, usługi kolejowe oraz stocznie remontowe.
Miejsca
Opinie (17) 1 zablokowana
-
2020-07-08 06:04
Po co nam to wszystko. Trzaskowki mówi że to gigantomania. Nie stać nas. (2)
Lepiej Niemcom i Rosji zapłacić i od nich kupować. I lepiej wydać na imigrantów z Syrii, bo Włosi już mają wystarczająco z Afryki. Trzaskowski z Tuskiem nam tu do Trójmiasta wyślą gratisowo kilka tysięcy Syryjczyków na integrację i bombową naukę prawności politycznej.
- 11 17
-
2020-07-08 07:41
(1)
Pisowcu pochwal się ilu imigrantów przyjął twój rząd (ilość znajdziesz na oficjalnych stronach) już nie wspomnę o banderowcach może dadzą nam naukę jak posługiwać się siekiera. A co do kupowania od Rosji to PiS ma w tym piękne doswiadczenie już nie wspomnę o kupowaniu od największego i najwspanialszego przyjaciela (USA) gdzie nawet offsetu nie dostali XD PiS i PO robią ten sam rodzaj biznesu czyli taki który opłaca sie wszystkim tylko nie nam jako krajowi
- 6 3
-
2020-07-09 11:52
nie napinaj się bo ci żyłka pęknie
- 1 0
-
2020-07-07 23:19
(1)
Tu niema się z czego cieszyć.
Jeżeli mały feederek będzie zabierał 800 kontenerów do Hamburga, to znaczy że któryś z dużych kontenerowców, zakończy kółko w tym porcie.
Rachunek jest prosty; duży statek, duże opłaty natomiast mały kapeć małe wpływy.- 13 2
-
2020-07-08 09:44
to się liniowo
nie skaluje...
- 0 0
-
2020-07-07 14:27
To jeszcze takie mikrusy z kontenerami plywaja? (3)
- 13 9
-
2020-07-08 09:44
nie sztuka się narobić,
sztuka jest zarobić...
- 0 0
-
2020-07-08 07:34
No tak lepiej aby jakiś gigant pływał nie patrząc na opłacalność
- 0 0
-
2020-07-07 17:27
patrz, wielki się znalazł
Są więksi od ciebie...
- 3 1
-
2020-07-07 23:43
Z czym do ludzi....?
- 4 0
-
2020-07-07 21:40
Sezon ogórkowy w pełni
.
- 3 1
-
2020-07-07 21:24
Po co nam takie połączenie skoro budują przekop
Port w Elblągu będzie większy od takiego tam Hamburga
Nie będą nam tu niemce pływać- 15 8
-
2020-07-07 21:18
A mają...
pińcet TEU?:D
A tak serio to to, że armator dodaje port do swojej sieci to jest taki news? Przecież przy obecnych wahaniach na rynku to rotacje statków zmieniają się z tygodnia na tydzień zwłaszcza na połączeniach wewnątrz europy.- 9 1
-
2020-07-07 13:46
Czy będzie wykorzystany tunel XT-UOIX z Upstantem typu VX na Wenus w trybie IOIO ? (1)
- 6 6
-
2020-07-07 16:29
nie, w trybie FIFO
- 3 1
-
2020-07-07 14:25
Większe kolejki dla ciężarówek,więcej kopania kontenerów dla operatora nie miłosierna ciasnota na tym terminaliku ,zero BHP ogólnie prywata rodem z Kaszub .Czy im to potrzebne
- 23 3
-
2020-07-07 12:46
809 TEU :D uuaaauuuuu
- 18 8
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.