• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Nowe połączenie feederowe z BCT

erka
26 lipca 2013 (artykuł sprzed 10 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat Nowy terminal kolejowy w BCT
Połączenie Gdynia – Hamburg – Gdynia dedykowane jest dla dowozowej obsługi serwisu Seago Levant Sea łączącego Europę z portami bliskowschodnimi. Połączenie Gdynia – Hamburg – Gdynia dedykowane jest dla dowozowej obsługi serwisu Seago Levant Sea łączącego Europę z portami bliskowschodnimi.

Operator żeglugowy Seago Line, należący do Maerska, uruchomił nowe połączenia dowozowe z Bałtyckiego Terminala Kontenerowego w Gdyni.



Połączenie Gdynia - Hamburg - Gdynia będzie obsługiwane we współpracy z Team Lines i dedykowane dla dowozowej obsługi serwisu Seago Levant Sea łączącego Europę z portami bliskowschodnimi.

Pozwoli ono na znaczne skrócenie czasu przewozu kontenerów pomiędzy terminalem BCT w Gdyni a portami w Aleksandrii, Port Said, Bejrucie, Lattakii i Mersin. Dodatkowo, zredukuje ilość portów przeładunkowych na wyżej wymienionych trasach z dotychczasowych dwóch (Aarhus i Hamburg) do tylko jednego Hamburga.

Zawinięcia do Gdyni przewidywane są w rozkładzie cotygodniowym we czwartki.
erka

Miejsca

Opinie (15)

  • Szacunek

    • 2 3

  • Co znaczy "fiderowe" ? (1)

    No i chyba nie połączenie tylko "konekt" i to w dodatku "nju".

    • 5 6

    • Troche masz racje. Autorowi zapewne chodzo polaczenia "feeder", ale znacznie lepiej brzmi po prostu "polaczenia dowozowe". Albo trzymajmy sie jezyka angielskiego, albo polskiego.

      • 4 0

  • Partnerstwo grupy Maersk z DCT się rozpada ? :) (4)

    • 2 3

    • Mmo

      A skad ty to wiesz

      • 0 0

    • przegrywali z każdym armatorem jeśli chodzi o transit time

      więc coś w końcu zmienili.

      • 1 1

    • niedoczekanie (1)

      Partenrstwo się nie rozpada, tylko DCT nie obsługuje połączeń na tej trasie. Prędzej się porty w Gdynii rozpadną, kiedy ruszy DCT 2 i wszyscy najwięksi armatorzy (oprócz mearska bo ten juz tu jest) przejdą do gdańska. GCT i BCT podzieli losy GTK i umrze powolna śmiercią naturalna. Jeden port zapewne przetrwa, bo ktoś będzie musiał ogarniać feederki. Ale na fajerwerki nie ma co liczyć, ruch w polskich portach handlowych wykazuje stała tendencje przenoszenia masy przeladunkowej do Gdańska.

      • 0 0

      • GDAŃSK TO SYF I BRUD

        • 1 1

  • Kkk (1)

    Dajcie spokuj z tym bct kicha maja tory kolejowe krzywe krótkie na 10 wagonów zepsute suwnice żenada

    • 4 1

    • Wkrótce port (ZMPG) wybuduje im nowe dłuższe torowiska. Wszystko jest już zaplanowane, a port konsekwentnie realizuje swoje inwestycje.

      • 0 0

  • brawo (4)

    kontenery z biala gwiazda znow na placu BCT - kto by pomyslal!
    ciekawe co przyniesie 2014 kiedy ma ruszyc alians Maersk, CMA i MSC?

    • 7 4

    • (3)

      Nie z białą a z niebieska:-P Niestety nie. Seago to kontenery z pingwinkiem - jedne z najstarszych reeferow w maersku. Jednym słowem stare trupy, na które szkoda miejsca w porcie obslugujacym połączenia oceaniczne, wiec przerzucili ten śmietnik do gdyni niech się cieszą. No przecież juz wiadomo jak to będzie wyglądać, będą powoli opuszczać gdynskie porty na rzecz DCT, aż w 2015 kiedy ruszy DCT 2 odejdą na dobre. Być może zostawia jakieś małe połączenia feederowe w gdynii. Gdynia jako BCT I GCT nie maja czym konkurować z DCT - w gdyni są stare sprzęty, małe place (GCT), płytki kanał i tragiczna infrastruktura - wiecznie zapchana estakada. Gdynia jako port handlowy się kończy i jeśli władzę miasta i zarząd portu nie podejmą drastycznych i bardzo kosztownych inwestycji - pogłębienie kanału i przebudowa dróg dojazdowych do portu to niestety ale czeka was upadlosc w tym segmencie przemysłu. Gdańska chce konkurować z Hamburgiem i inwestuje miliardy - nowe drogi, rozbudowa obecnych terminali i budowa kolejnych, a Gdynia nie robi nic w tym kierunku.

      • 0 1

      • błąd

        Logotypem maerska jest 7 ramienna BIAŁA gwiazda na niebieskim tle.

        • 1 0

      • flow

        Dla rynku polskiego to dct i dct 2 nie mam znaczenia bo to wszystko jest transit do rosji i skandynawi. Nie widze roznicy czy jest dct czy go nie ma..taniej nie jest a jest mega drogo!!! ale fajnie ze bct jest bedzie blizej i profesjonalnie!! PR to nie wszystko i zapraszanie prezydenta , jak ktos nie jest z branzy to moze na to się zlapie!!

        • 0 0

      • kontenery z pingwinkiem w seago ?
        niebieska gwiazda?
        kolory, nazwy i fakty sie pomieszaly. oj niedobrze.

        • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Kazimierz Wierzbicki

Prezes zarządu i właściciel Grupy Trefl, w skład której wchodzą spółki zajmujące się produkcją i...

Najczęściej czytane