• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

PepBox, czyli pudełko, które ma nas wybić z rutyny

Robert Kiewlicz
1 października 2015 (artykuł sprzed 8 lat) 
PepBox oferuje obecnie cztery kategorie pudełek: vegebox, dietbox, fitbox, vitabox. Każda skierowana jest do konkretnej grupy odbiorców. PepBox oferuje obecnie cztery kategorie pudełek: vegebox, dietbox, fitbox, vitabox. Każda skierowana jest do konkretnej grupy odbiorców.

Moda na pudełka niespodzianki przyszła do nas z Zachodu i staje się coraz bardziej popularna w Polsce. Wystarczy, że w internecie wykupimy subskrypcję, a raz w miesiącu trafi do nas paczka wypakowana towarami, które inspirują i zaskakują. Gdański PepBox, który działa przy Akademickim Inkubatorze Przedsiębiorczości, jest jedną z firm, która za cel postawiła sobie wybicie Polaków z codziennej rutyny.


Jakie prezenty lubisz otrzymywać?


PepBox to oferta dla ludzi ciekawych świata, lubiących niespodzianki i zdrowy tryb życia.

- Typowych sklepów, w których oferowana jest zdrowa żywność jest bardzo dużo. PepBox nie jest sklepem. To bardziej sposób na życie lub inspiracja do działania. Wyobraź sobie sytuację, że wchodzisz do jednego z popularnych marketów, a na półkach ciągle to samo. W sklepie sprzedawca i tak najczęściej zaoferuje ci to, co sam chce sprzedać, a nie to, czego naprawdę potrzebuje. Nasza firma działa w ten sposób, że wyszukujemy najlepsze produkty z danej kategorii i raz w miesiącu wysyłamy je naszym klientom. Zadaniem klienta jest wejście na naszą stronę internetową i wybranie kategorii oraz zdecydowanie, czy chce otrzymać paczkę tylko raz, czy też chce ją otrzymywać co miesiąc - mówi Tomasz Rojek, właściciel firmy 2&More, do której należy PepBox.
PepBox oferuje obecnie cztery kategorie pudełek: vegebox, dietbox, fitbox, vitabox. Każda skierowana jest do konkretnej grupy odbiorców, wegetarian, osób na diecie, osób aktywnych i zainteresowanych zdrowym odżywianiem. Lista kategorii jest jednak otwarta i będzie sukcesywnie powiększana.

- Pomysłem zainspirowałem się podczas warsztatów dla startupów. W Polsce istnieje już kilka firm tego typu. Jest to przede wszystkim bardzo modny obecnie trend w Europie Zachodniej i Stanach Zjednoczonych. Coraz więcej ludzi w Polsce szuka zmian. Nie chodzi o zwykłe zakupy, ale o dostanie produktów niedostępnych. Oczekują produktów premium, niespodzianek, w końcu każdy z nas lubi być rozpieszczany. Wraz z boksem klient dostaje porady dietetyków oraz ulotkę z informacją, skąd pochodzą zakupione przez niego produkty. To są produkty, których nie dostaniemy w normalnym sklepie, niszowe od producentów lokalnych - dodaje Rojek.
Rojek ma już pomysł na kolejne kategorie - familybox. Ma być to pudełko z grami dla dzieci i dorosłych.

- Rodzice, którzy są zapracowani nie mają często czasu, aby zadbać o wspólną rozrywkę dla całej rodziny. W ramach familyboxa dostają pudełko wypełnione pomysłami na nietypową rodzinną rozrywkę. Nasz produkt skierowany jest do ludzi w średnim wieku, często "rutyniarzy", mających pewnego rodzaju nawyki. Boks ma spowodować zmianę myślenia i pozbycie się nawyków i rutyny - podsumowuje Rojek.

Miejsca

Opinie (28) 1 zablokowana

  • Dymanie frajerow zaczyna osiagac nowy poziom.

    • 20 2

  • Produkt typu kot w worku.

    Ale jeśli siedzi w tobie dusza hazardzisty i jesteś przekonany, że jesteś wybrańcem losu, któremu szczęście zawsze sprzyja to zaryzykuj. Może znajdziesz w tym kartonie coś więcej wartego niż miesięczna subskrypcja.

    • 6 3

  • Brickbox (1)

    Taką mam koncepcję

    • 8 0

    • Shitbox

      też daje radę...

      • 9 0

  • Korzystalam z czegos takiego w przeszlosci. Uleglam efektowi wow! Bywaly fajne pojedyncze sztuki (mialam subskrypcje na kosmetyki - ok 20 USD / m-c) ale przewazniej po rozpakowaniu wiekszosc rozdawalam rodzinie i znajomym... Cos, co było naprawdę fajne było tak male, ze nie szlo nawet stwierdzic, czy się dany produkt lubi czy nie. A cos co było nieciekawe i tanie - niemal w ilosciach hurtowych. Zrezygnowalam. Atrakcja nie warta ceny. Moze w tym przypadku bedzie inaczej...

    • 12 0

  • Proponuję, oprócz tych czterech,

    stworzyc dodatkowe kategorie pudełek z fajnymi niespodziankami. Np. szmelcbox albo śmiećbox.

    • 22 2

  • Kompletnie na nie

    Nie jestem fanką pudełek. Wolę sama wybierać co chcę kupić.

    • 22 5

2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Mikołaj Lipiński

Ekspert w obszarze fuzji i przejęć, funduszy PE/VC oraz zarządzania finansami firm. Doświadczenie zdobywał w znanych i cenionych przedsiębiorstwach doradczych, produkcyjnych i handlowych (m.in. Mars Inc., JP Morgan Chase, Azimutus SA, Business Group Polska). Posiada doświadczenie zawodowe w doradztwie przy dużych międzynarodowych transakcjach zakupu i sprzedaży przedsiębiorstw, jak również w mniejszych krajowych projektach. Piastując stanowiska w zarządach i radach nadzorczych szeregu spółek...

Najczęściej czytane