- 1 Wojskowa flota aut wyprzedała się na pniu (53 opinie)
- 2 Mieszkańcy ruszyli z pomocą małej lodziarni (212 opinii)
- 3 Byliśmy na placu budowy elektrowni jądrowej (251 opinii)
- 4 Oszukana na "akcje Orlenu" straciła 140 tys. zł (201 opinii)
- 5 Ceny maksymalne na prąd niezgodne z prawem UE (229 opinii)
- 6 Vectra i Multimedia Polska - kontrola UOKiK (26 opinii)
Problem z rachunkami za prąd. Energa wyjaśnia
Od prawie miesiąca Energa nie jest w stanie naprawić awarii systemu obsługi "Rozliczenia Rzeczywiste" za zużycie prądu. Klienci nie mogą terminowo regulować opłat za prąd - alarmują czytelnicy Trojmiasto.pl. Energa zapewnia, że pracuje nad naprawą usterki, a klienci nie poniosą żadnych dodatkowych kosztów w związku z awarią.
O poważnej awarii systemu rozliczeniowego dla klientów Grupy Energa poinformowali nas czytelnicy Trojmiasto.pl za pomocą Raportu z Trójmiasta.
- Klienci Energi nie poniosą żadnych dodatkowych kosztów w związku z obecną niedostępnością systemu, która utrudnia "Rozliczania Rzeczywiste" zużycia prądu. W tym czasie niektórzy klienci, dotychczas korzystający z "Rozliczeń Rzeczywistych", mogą otrzymać informacje o konieczności ponownej aktywacji usługi. Spółka zapewnia jednak, że usługa jest wciąż aktywna na ich kontach i obecnie nie trzeba wykonywać żadnych czynności w tej sprawie - informuje Krzysztof Kopeć, dyrektor Biura Prasowego Grupy Energa. - Tuż po zdiagnozowaniu usterki poinformowaliśmy klientów o utrudnieniach poprzez komunikaty w elektronicznym biurze obsługi klienta. Klienci otrzymali od nas również powiadomienia e-mail i SMS, w których zapewniliśmy, że po usunięciu usterki wyślemy do nich kolejną wiadomość. Pracujemy nad tym, aby w najbliższym czasie nasi klienci ponownie mogli korzystać z usługi.
Energa aktualizuje system
Od 11 do 19 lutego Energa Obrót przeprowadzi prace modernizacyjne, które usprawnią system obsługi klienta. W tym czasie mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do usług spółki.
W czasie aktualizacji oprogramowania i modernizacji infrastruktury klienci Energi mogą mieć trudność z:
- zalogowaniem się do elektronicznego biura obsługi klienta, rozliczeniem zużycia prądu w usłudze "Rozliczenia Rzeczywiste" oraz doładowaniem licznika przedpłatowego - do 19 lutego;
- podglądem faktury i sprawdzeniem aktualnego salda konta - do 27 lutego.
Spółka zapewnia, że w czasie prac modernizacyjnych klienci będą mieli dostęp do prądu. Jeśli ktoś nie doładuje licznika na czas, wystarczy, że skontaktuje się z infolinią Energi Obrotu pod numerem 555 555 555. Konsultanci pomogą wówczas wygenerować kod, który umożliwi doładowanie licznika. Spółka zachęca jednak do tego, aby klienci doładowali liczniki przedpłatowe wcześniej, czyli przed 11 lutego.
(7 opinii)
Miejsca
Opinie (272) ponad 10 zablokowanych
-
2020-02-07 13:25
(2)
To zawierzenie Energi opatrzności bożej nie pomogło?
- 42 2
-
2020-02-07 18:07
(1)
Matka Boska Elektryczna ma pewnie większe problemy, np. ruski węgiel, który rząd PiS sprowadza na masową skalę.
- 5 1
-
2020-02-07 19:01
ooooooooooooooo
Ty tu Matki Boskiej i polityki nie mieszaj, zajmij się swoimi sprawami....
- 1 5
-
2020-02-07 18:55
Ja wszystkich przebiję!
Mnie pozwali do sądu za rzekomy pobór prądu bez umowy, bo ją...zgubili. Ekipa przyszła i zdjęła licznik, po czym obciążono za jakoby nielegalny pobór. To dopiero bajzel!!
- 12 0
-
2020-02-07 18:52
Takm to prawda
Napisalam do nich że nie otrzymałam r-ku to mi odpisali ze mam zrezygnować z papierowych faktur,nie wiem czy oni tego nie wiedzą że na przykład ja nie dostaje takowych tylko na adre email
- 5 0
-
2020-02-07 18:45
No i nawet patronka Matka Boska nie pomogła!
A tak poważniej, to dojna zmiana już tam niczego nie ogarnia. Jeszcze chwila i zaczną - jak w komunie - prosić:obywatelu wspomóż elektrownie i wyłącz prąd!...
- 13 0
-
2020-02-07 18:06
energa
jakiś lump mowi ze z energii wchodzi do klatek schodowych chodzi po piętrach i jest niebezpieczny bylo też pdpalanie przycisków dzwonka chce rozmawiać o licznikach bez zgody lokatrow wchodzi do kłatek joko liczniki oferuje jest to osoba być może więcej ich jest koniecznie do mieszkań chce wchodzić!
- 1 1
-
2020-02-07 15:57
Najlepszy fachowiec od napraw sekretarz stanu: Adam Andruszkiewicz naprawia ta awarie :) (1)
- 10 0
-
2020-02-07 18:04
Brzmi jak naczelny Stoczniowiec
- 1 0
-
2020-02-07 18:00
W 2016 nie przysłali mi rachunku za 14 miesięcy
A dwa razy pisałem pismo o wysłaniu uregulowania
- 5 0
-
2020-02-07 17:58
U mnie działa bez zarzutu.
Po prostu zapisałem się do PiS.
- 11 2
-
2020-02-07 17:54
ja płaciłem 4 lutego i wszystko działało bez zarzutu, miesiąc wcześniej też było ok
- 1 5
-
2020-02-07 17:53
ni
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.