• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Sitel w Gdańsku. Nowe miejsca pracy w obsłudze klienta

VIK
14 czerwca 2021 (artykuł sprzed 3 lat) 
Sitel Group ma biuro rozwoju w Warszawie i zatrudnia 850 osób w Polsce. Kolejnym krokiem w rozwoju firmy będzie nowe biuro w Gdańsku. Sitel Group ma biuro rozwoju w Warszawie i zatrudnia 850 osób w Polsce. Kolejnym krokiem w rozwoju firmy będzie nowe biuro w Gdańsku.

Sitel Group, firma dostarczająca produkty i rozwiązania dla firm w zakresie obsługi klienta (customer experience), otwiera nowe biuro w Gdańsku. Firma rozpocznie działalność w 85-osobowym zespole, a jej ambicją jest wzrost zatrudnienia do 500 osób w ciągu najbliższych kilku lat.



Grupa Sitel działa od 35 lat. Do jej głównych działań należą obsługa klienta, IT helpdesk i telemarketing. Pracownicy firmy każdego dnia przeprowadzają ponad 4,5 mln rozmów z użytkownikami w ponad 50 językach z silnym naciskiem na cyfrowe strategie CX (obsługa klienta). Łączy innowacyjne myślenie projektowe z rozwiązaniami cyfrowymi - w tym samoobsługą, sztuczną inteligencją (AI), automatyzacją i analityką opartą na danych. Sitel Group ma biuro rozwoju w Warszawie i zatrudnia 850 osób w Polsce. Kolejnym krokiem w rozwoju firmy będzie nowe biuro w Gdańsku.

- Widzimy, że języki obce stają się coraz ważniejsze. Ich znajomość od zawsze była paszportem do świata, dlatego wybraliśmy Trójmiasto. Aglomeracja z wieloma uczelniami i ponad 20 tys. absolwentów rocznie to dla nas ogromne możliwości. Zróżnicowana grupa potencjalnych pracowników zawsze była dla nas ważna, aby zaspokoić potrzeby naszych klientów - powiedziała Monika Röhr-Łukasik, dyrektor Sitel Polska.

W pierwszej fazie rozwoju gdańskiego biura Sitel Group będzie poszukiwać anglojęzycznych pracowników, z podstawową wiedzą techniczną. Firma oferuje absolwentom wyższych uczelni duże możliwości szkoleniowe i dobre miejsce do rozwoju.

- Cieszymy się, że możemy otworzyć nasze nowe centrum kontaktu z klientami w Gdańsku. Dzięki sile, elastyczności, zespołowi z pasją i głębokiej wiedzy w zakresie strategii CX spodziewamy się szybkiego wzrostu w tym regionie. Trójmiasto to idealne miejsce do inwestowania i prowadzenia firmy, a także dalszego rozwoju naszej marki - podkreśla Christian Sajons, dyrektor zarządzający Sitel Group na Niemcy, Europę Wschodnią i kraje nordyckie.
VIK

Opinie (52) 4 zablokowane

  • Klepanka (2)

    I pyk kolejna klepanka glupot za 3k netto :)

    • 31 2

    • 3 koła na 2 miechy.

      • 10 1

    • 3 koła? Hahah;) Żeby chociaż było 2500zł. Jak na żałosne call center to byliby prymusy

      • 15 2

  • Panie menedżerze? Jest dobrze? (1)

    • 14 0

    • Ja, ja, ty dzwonicz, nie marudzicz.

      • 10 0

  • balony dla dzieci kierownika?

    • 14 0

  • Kazdy absolwent uczelni

    Wyższej marzy o tym, żeby skończyć w telemarketingu. Właśnie po to uczy się trzech języków i.... A nie, czekaj...

    • 26 1

  • To już nawet nie jest śmieszne.

    • 20 1

  • Kadra menadżerska nieszanująca i wyzyskująca tanią siłę roboczą już jest jak widać, a to najważniejsze. ;)

    • 22 1

  • Call center. Jedyne co potrafimy.

    • 15 1

  • telemarketing powinien być zakazany

    • 36 1

  • Takie firmy nic nie wnoszą to nie ma co o nich pisać.
    Tak, wiem...zapłacili

    • 40 1

  • wyzysk korporacyjny

    ciszej nad tą trumną

    • 49 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Zbigniew Canowiecki

Prezes Zarządu „Pracodawców Pomorza”. Jest absolwentem Politechniki Gdańskiej. Doktorat uzyskał na Uniwersytecie Gdańskim.W latach 1981-2007 Prezes Zarządu i dyrektor giełdowej spółki „Centrostal S.A.”. Sprawował społecznie wiele funkcji m.in. Prezydenta Pomorskiej Izby Przemysłwo-Handlowej, Przewodniczącego Sejmiku Gospodarczego Województwa Pomorskiego, Przewodniczącego Pomorskiej Rady Przedsiębiorczości. Członek Polskiego Forum Akademicko-Gospodarczego w Warszawie...

Najczęściej czytane