- 1 Unimot rozbuduje bazę paliwową w Porcie Gdańsk (39 opinii)
- 2 "Uśmiechnięty" kolos w Porcie Gdynia (74 opinie)
- 3 Zużywamy coraz więcej energii (153 opinie)
- 4 Historia o "Gdyńkongu" uderza w Port Zewnętrzny (118 opinii)
- 5 Blisko 28 mln zł za 4 kluby fitness (60 opinii)
- 6 Unieważniono przetarg na zbożowy w Gdyni (45 opinii)
Wiceprezes Portu Gdańsk Marcin Osowski odwołany
W połowie listopada odwołano wiceprezesa ds. infrastruktury i zarządzania majątkiem w Porcie Gdynia. Wczoraj zmian dokonano w Porcie Gdańsk. Stanowisko stracił także wiceprezes ds. infrastruktury.
Niestety nie podano przyczyny odwołania. Nie poinformowano też o tym, czy skład zarządu zostanie uzupełniony i w jakim trybie.
Karuzela stanowisk
Zaledwie kilkanaście dni temu zmiany zaszły też w składzie Zarządu Morskiego Portu Gdynia. Stanowisko stracił Grzegorz Dyrmo, wiceprezes i dyrektor ds. infrastruktury i zarządzania majątkiem. Jak się dowiedzieliśmy nieoficjalnie, na razie obowiązki wiceprezesa przejmie sam prezes Meller i dyrektorzy odpowiednich pionów. Nie będzie też konkursu na stanowisko wiceprezesa.
To nie jedyna zmiana w tym roku w Porcie Gdynia. W połowie czerwca tego roku ze stanowiska wiceprezesa i dyrektora ds. finansów i zarządzania finansami odwołano Piotra Nowaka. To stanowisko objął po nim Maciej Bąk.
W gdańskim porcie w tej kadencji też doszło do zmiany na stanowisku wiceprezesa ds. finansowych. Przypomnijmy, że w czerwcu 2018 roku stanowisko straciła Bożena Jankowska, zajmowała je od maja 2016 roku. Jej miejsce zajął Sławomir Michalewski.
Kluczowe projekty infrastrukturalne
Pytanie, jak częste zmiany na najwyższych stanowiskach wpływają na pracę obu zarządów. Przypomnijmy, że oba porty pracują obecnie nad bardzo ważnymi projektami, które wyznaczą kierunek i pozycję obu portów na najbliższe dziesięciolecia. Port Gdynia przygotowuje się do budowy Portu Zewnętrznego, czyli portu na wodzie. Według zapowiedzi dzięki tej inwestycji powierzchnia portu zwiększy się o 151 ha, a zdolności przeładunkowe o 2,5 mln TEU. Port Gdańsk z kolei planuje powstanie Portu Centralnego, również portu na wodzie. Na ok. 410 zalądowionych hektarach ma znaleźć się terminal kontenerowy, pasażerski, offshore, LNG czy przestrzeń stoczniowa.
Miejsca
Opinie (109) 2 zablokowane
-
2019-11-26 10:31
karuzela stołków
a w tle jak zawsze - duże pieniądze - ogromne pensje i jeszcze większe odprawy. Też bym chciał się gdzieś zahaczyć na kilka miesięcy, potem odwołanie i odprawa 6-cio miesięczna ( raczej standard przy umowach menadżerskich ). A potem 2 lata życia na luzaku - bez zmartwień, w podróży.....
- 28 1
-
2019-11-26 09:39
(1)
Czekamy na wywiad z cyklu "jak zostać menadżerem".
- 88 3
-
2019-11-26 10:27
Dla Partii
cieżko praco
- 12 1
-
2019-11-26 09:42
Mój (3)
Mój mąż z zawodu jest dyrektorem:) a potem ciemięga jeden z drugim nawet do wbicia gwoździa prosi ekipę remontową
- 104 8
-
2019-11-26 10:09
My w klasie wyższej żyjemy trochę inaczej niż wy (1)
Proste prace zlecamy, bo nasz czas jest dużo więcej wart niż jakiegoś zwykłego pracownika, który sam wozi meble z ikei, skręca, sprząta itd.
- 18 21
-
2019-11-26 10:16
nie tylko zwykły "pracownik" umie skręcać meble
każdy normalny ogarnięty człowiek też. , Więc wy z tych wyżyn macie chyba coś nie tak z głową...
- 26 3
-
2019-11-26 09:48
Ludzie którzy nic nie umieją (ci
co nawet nie wiedzą z której strony młotek się trzyma) mają wspaniałe życie, żadna robota na nich nie czeka, mają zawsze wszystko już zrobione, ehhh- 26 1
-
2019-11-26 10:09
Dojna zmiana+
- 20 6
-
2019-11-26 10:03
Z zawodu członkowie zarządów
Zasiada się to tu, to tam.
- 89 0
-
2019-11-26 10:02
PiS-owi wciąż mało...
- 62 32
-
2019-11-26 10:01
Za szybko
Miał ogromny potencjał.- 39 11
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.