- 1 Unieważniono przetarg na zbożowy w Gdyni (41 opinii)
- 2 Czy jesteśmy gotowi na jawność płac? (166 opinii)
- 3 Złoty polski ma już 100 lat (135 opinii)
- 4 Alan Aleksandrowicz wiceprezesem Portu Gdańsk (101 opinii)
- 5 Każdy będzie na etacie? A zaczęło się od kurierów (125 opinii)
- 6 Jest umowa na czarter FSRU (20 opinii)
Call center z Wrocławia otwiera oddział w Gdańsku. Praca dla 200 osób
W Gdańsku pojawiła się kolejna firma z tzw. sektora usług wspólnych. Tym razem jest to wrocławska spółka Call Center Inter Galactica. Na początek 200 miejsc pracy, a właściwie - jak to określa sama firma - miejsc... współpracy. Ze względu na tę formę CCIG kieruje swoją ofertę głównie do studentów.
- Otwarcie oddziału CCIG w Gdańsku jest jednym z integralnych elementów strategii rozwoju spółki. Ten krok to efekt potrzeby uzupełnienia obszaru działania o północ Polski. To odpowiedź na zapotrzebowanie naszych klientów - mówi Marek Kurzyk, dyrektor finansowy w CCIG - Gdańsk jest pierwszym oddziałem spółki w tym regionie - wszystkie dotychczasowe lokalizacje firmy są skupione w województwach dolnośląskim, opolskim, śląskim i świętokrzyskim.
W skali kraju to oznacza 1255 dostępnych stanowisk konsultanckich i miejsce dla współpracy z ponad 3500 konsultantami telefonicznymi oraz 200 menedżerami. Firma jest rynkowym ekspertem w działaniach związanych z obsługą klienta oraz efektywną sprzedażą. Obsługa klientów odbywa się w języku polskim, czeskim, słowackim i węgierskim.
Firma na siedzibę oddziału wybrała Centrum Biurowe Neptun. Na początek gdański oddział będzie obsługiwał dwóch klientów, czyli wiodące marki z branży ubezpieczeniowej oraz prawno-finansowej. Na razie przygotowano 100 stanowisk konsultanckich, a to oznacza ofertę współpracy dla ponad 200 osób - zarówno w charakterze konsultantów telefonicznych, jak i menedżerów niższego szczebla. Call Center Inter Galactica swoją propozycję współpracy kieruje głównie do studentów, którym oferuje elastyczny, dostosowany do zajęć na uczelni grafik pracy, wypłaty w każdy piątek.
- Inwestycja CCIG potwierdza trend ostatnich lat, że Trójmiasto jest bardzo atrakcyjnym miejscem na mapie inwestycyjnej sektora usług wspólnych. To już piąta nowa inwestycja w tym roku w sektorze outsourcingowym na Pomorzu - mówi Michał Kacprowicz, project manager w Invest in Pomerania.
Faktycznie ruch jest duży. Wchodzą nowe firmy, rozrastają się te, które są tu już od kliku lat. W kwietniu tego roku w Gdańsku swoje centrum otworzyła austriacka spółka Competence Call Center, czyli firma, która oferuje usługi dotyczące obsługi telefonicznej, obsługi klienta czy centrum kontaktów z klientami. Do końca tego roku firma chce zatrudnić 200 osób, a do końca 2015 roku ma być już ok. 400 pracowników. Gdańskie centrum świadczy usługi w językach: skandynawskich i niemieckim.
Bardzo dużym graczem na tym rynku jest Transcom. Firma działa w Gdańsku od 2007 roku. Zatrudnia ponad 700 konsultantów, którzy są odpowiedzialni za obsługę podmiotów m.in. z sektora telekomunikacyjnego, bankowości czy też branży motoryzacyjnej. Pracują w języku polskim, angielskim i niemieckim. W kwietniu firma ogłosiła, że szuka nowych pracowników, a to w związku z pozyskaniem dużego klienta. Gdańskie centrum będzie odpowiedzialne za zarządzanie relacjami z klientami jednego z największych producentów okularów na świecie. Spółka nie chce ujawniać nazwy klienta, ale nieoficjalnie mówi się, o Grupie Luxottica. Poszukiwano osób posługujących się m.in. językiem chińskim, włoskim, hiszpańskim, francuskim, angielskim oraz niemieckim.
W ostatnich latach sektor usług wspólnych w Trójmieście rozwija się bardzo dynamicznie, zatrudniając pracowników z bardzo różnymi umiejętnościami, m.in.: językowymi, finansowymi czy informatycznymi. Na przestrzeni ostatnich dwóch lat na Pomorzu swoją działalność rozpoczęły m.in. takie firmy jak Metsä Group, Bayer, WNS, czy OIE Support.
Miejsca
Opinie (102) ponad 10 zablokowanych
-
2014-07-02 08:53
Młodzież (5)
weźcie się nieco za usługi, nauczcie hydrauliki itp. Naprawdę niezłe zarobki.
Nigdy nie będzie 1400zł/mies i dyganie po 12 godz. na słuchawkach- 47 4
-
2014-07-02 09:51
(3)
Problem w tym, że im się nie chce.
Chcą też mieć wyższe wykształcenie.
Zresztą mieszka się u mamy to na rurki i rajbany uciłają.
Obudzą sie po 30, ale będzie już za późno.- 26 3
-
2014-07-02 10:20
hehe
nigdy nie jest za późno
- 21 0
-
2014-07-02 11:04
? (1)
A Ty, co teraz robisz?
Co Ty konkretnie potrafisz wykonać?- 0 0
-
2014-07-02 11:12
Potrafię zrobić remont w mieszkaniu.
Uprawnienia elektryczne,gazowe,hydraulika,kafelki,panele,malowanie i co tam jeszcze chcesz.
- 12 1
-
2014-07-02 12:35
problem w tym że fachu trzeba uczyć w praktyce a znaleźć fachurę który będzie chciał uczyć zwodu młodego adepta jest bardzo ciężko, ponieważ nikt nie chce sobie konkurencji szkolić.
- 5 2
-
2014-07-02 10:04
ależ super !
- 2 3
-
2014-07-02 10:15
Call center
Znowu zacznie się wydzwanianie do ludzi z d*perelami kilka razy w ciągu dnia !!!!!
- 19 1
-
2014-07-02 10:43
niech sie może
otworzą gdzie indziej.
- 11 2
-
2014-07-02 10:50
miejsca wspolpracy
czyli pracy na 1/128 etatu, umowa na 2 tygodnie :)
i to wszystko w panstwie socjalnym ktore podobno tak sie nami wszystkimi opiekuje. tutaj nie ma zadnej eteatowej pracy. albo wlansy biznes albo jakis bardzo dobry zawód. reszta niech szuka gruzu bo w tym call centrum to sie dorobic mozna jedynie hemoroidów pewnie- 19 1
-
2014-07-02 10:55
Serdecznie współczuję
osobom, które z takich czy innych powodów będą tam pracować. WYZYSK w biały dzień!!!
- 25 2
-
2014-07-02 10:55
refleksja (2)
W Indiach musieli płacić za duże wynagrodzenia?
- 24 1
-
2014-07-03 14:15
Naat (1)
Podstawowy problem z hindusami jest taki, ze oni działają jak maszyny. Rozwiazywanie prostych problemów jest ok, ale jeśli sprawa jest bardziej złożona to zaczynają się schody.
- 1 1
-
2014-07-03 17:46
Pffff a co masz w Polsce
gadka z jakąkolwiek "konsultantką" przypomina gadkę z osobą z ciężką nieleczoną niedoczynnością tarczycy, czyli z kretynizmem. Zero kojarzenia faktów, zero inicjatywy, zero empatii, zero wiedzy fachowej z dziedziny którą reprezentują. To chyba programy komputerowe które startują w zawodach "udawania ludzi" bardziej ich przypominają.
- 3 1
-
2014-07-02 11:12
Sukces? Raczej hańba dla gdańskiego rynku pracy...
Otwierają telefoniczne centrum wciskania kredytów i wszelkiego innego badziewia do tego nawet nie kryją z tym, ze nie mają zamiaru uczciwie płacić (studenci łapani na parę dni). Takie firmy powinno się wykopać w kosmos... Fakt otwarcia takiej firmy to raczej hańba dla gdańska... To mniej więcej ten sam poziom co "stocznia" demontująca statki w Bangladeszu.
- 38 5
-
2014-07-02 11:42
Dobrze, że w Gdańsku nie ma problemu (2)
z pracą. Jest mnóstwo wolnych etatów. Zarobki też coraz lepsze, bez problemu znajdziemy pracę za 3-5 tyś brutto. Za najniższą pracuje tylko 8% Gdańszczan.
- 11 15
-
2014-07-02 19:15
Dobry dojazd SKMka z Gdyni jest ;)
- 3 0
-
2014-07-07 01:58
Hahaha chyba ty xD Pojęcia człowieku nie masz a się wymądrzasz jak byś był z PO albo co najmniej znajomym budynia.
- 1 0
-
2014-07-02 12:01
call center
jak ktoś nie wie jak wygląda praca na takim stanowisku niech sobie wpisze w wyszukiwarce tankowanie za 7 groszy... szkoda gadać koleś poszkodowany to w 99% klient który będzie dzwonić albo oni będą dzwonić do takiego...
- 9 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.