• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Call center z Wrocławia otwiera oddział w Gdańsku. Praca dla 200 osób

Wioletta Kakowska-Mehring
2 lipca 2014 (artykuł sprzed 9 lat) 
Call Center Inter Galactica na siedzibę oddziału wybrała Centrum Biurowe Neptun. Call Center Inter Galactica na siedzibę oddziału wybrała Centrum Biurowe Neptun.

W Gdańsku pojawiła się kolejna firma z tzw. sektora usług wspólnych. Tym razem jest to wrocławska spółka Call Center Inter Galactica. Na początek 200 miejsc pracy, a właściwie - jak to określa sama firma - miejsc... współpracy. Ze względu na tę formę CCIG kieruje swoją ofertę głównie do studentów.


Praca w centrum obsługi klienta to:


- Otwarcie oddziału CCIG w Gdańsku jest jednym z integralnych elementów strategii rozwoju spółki. Ten krok to efekt potrzeby uzupełnienia obszaru działania o północ Polski. To odpowiedź na zapotrzebowanie naszych klientów - mówi Marek Kurzyk, dyrektor finansowy w CCIG - Gdańsk jest pierwszym oddziałem spółki w tym regionie - wszystkie dotychczasowe lokalizacje firmy są skupione w województwach dolnośląskim, opolskim, śląskim i świętokrzyskim.

W skali kraju to oznacza 1255 dostępnych stanowisk konsultanckich i miejsce dla współpracy z ponad 3500 konsultantami telefonicznymi oraz 200 menedżerami. Firma jest rynkowym ekspertem w działaniach związanych z obsługą klienta oraz efektywną sprzedażą. Obsługa klientów odbywa się w języku polskim, czeskim, słowackim i węgierskim.

Firma na siedzibę oddziału wybrała Centrum Biurowe Neptun. Na początek gdański oddział będzie obsługiwał dwóch klientów, czyli wiodące marki z branży ubezpieczeniowej oraz prawno-finansowej. Na razie przygotowano 100 stanowisk konsultanckich, a to oznacza ofertę współpracy dla ponad 200 osób - zarówno w charakterze konsultantów telefonicznych, jak i menedżerów niższego szczebla. Call Center Inter Galactica swoją propozycję współpracy kieruje głównie do studentów, którym oferuje elastyczny, dostosowany do zajęć na uczelni grafik pracy, wypłaty w każdy piątek.

- Inwestycja CCIG potwierdza trend ostatnich lat, że Trójmiasto jest bardzo atrakcyjnym miejscem na mapie inwestycyjnej sektora usług wspólnych. To już piąta nowa inwestycja w tym roku w sektorze outsourcingowym na Pomorzu - mówi Michał Kacprowicz, project manager w Invest in Pomerania.

Faktycznie ruch jest duży. Wchodzą nowe firmy, rozrastają się te, które są tu już od kliku lat. W kwietniu tego roku w Gdańsku swoje centrum otworzyła austriacka spółka Competence Call Center, czyli firma, która oferuje usługi dotyczące obsługi telefonicznej, obsługi klienta czy centrum kontaktów z klientami. Do końca tego roku firma chce zatrudnić 200 osób, a do końca 2015 roku ma być już ok. 400 pracowników. Gdańskie centrum świadczy usługi w językach: skandynawskich i niemieckim.

Bardzo dużym graczem na tym rynku jest Transcom. Firma działa w Gdańsku od 2007 roku. Zatrudnia ponad 700 konsultantów, którzy są odpowiedzialni za obsługę podmiotów m.in. z sektora telekomunikacyjnego, bankowości czy też branży motoryzacyjnej. Pracują w języku polskim, angielskim i niemieckim. W kwietniu firma ogłosiła, że szuka nowych pracowników, a to w związku z pozyskaniem dużego klienta. Gdańskie centrum będzie odpowiedzialne za zarządzanie relacjami z klientami jednego z największych producentów okularów na świecie. Spółka nie chce ujawniać nazwy klienta, ale nieoficjalnie mówi się, o Grupie Luxottica. Poszukiwano osób posługujących się m.in. językiem chińskim, włoskim, hiszpańskim, francuskim, angielskim oraz niemieckim.

W ostatnich latach sektor usług wspólnych w Trójmieście rozwija się bardzo dynamicznie, zatrudniając pracowników z bardzo różnymi umiejętnościami, m.in.: językowymi, finansowymi czy informatycznymi. Na przestrzeni ostatnich dwóch lat na Pomorzu swoją działalność rozpoczęły m.in. takie firmy jak  Metsä Group, Bayer, WNS, czy OIE Support.

Miejsca

Opinie (102) ponad 10 zablokowanych

  • Młodzież (5)

    weźcie się nieco za usługi, nauczcie hydrauliki itp. Naprawdę niezłe zarobki.
    Nigdy nie będzie 1400zł/mies i dyganie po 12 godz. na słuchawkach

    • 47 4

    • (3)

      Problem w tym, że im się nie chce.
      Chcą też mieć wyższe wykształcenie.
      Zresztą mieszka się u mamy to na rurki i rajbany uciłają.
      Obudzą sie po 30, ale będzie już za późno.

      • 26 3

      • hehe

        nigdy nie jest za późno

        • 21 0

      • ? (1)

        A Ty, co teraz robisz?
        Co Ty konkretnie potrafisz wykonać?

        • 0 0

        • Potrafię zrobić remont w mieszkaniu.

          Uprawnienia elektryczne,gazowe,hydraulika,kafelki,panele,malowanie i co tam jeszcze chcesz.

          • 12 1

    • problem w tym że fachu trzeba uczyć w praktyce a znaleźć fachurę który będzie chciał uczyć zwodu młodego adepta jest bardzo ciężko, ponieważ nikt nie chce sobie konkurencji szkolić.

      • 5 2

  • ależ super !

    • 2 3

  • Call center

    Znowu zacznie się wydzwanianie do ludzi z d*perelami kilka razy w ciągu dnia !!!!!

    • 19 1

  • niech sie może

    otworzą gdzie indziej.

    • 11 2

  • miejsca wspolpracy

    czyli pracy na 1/128 etatu, umowa na 2 tygodnie :)
    i to wszystko w panstwie socjalnym ktore podobno tak sie nami wszystkimi opiekuje. tutaj nie ma zadnej eteatowej pracy. albo wlansy biznes albo jakis bardzo dobry zawód. reszta niech szuka gruzu bo w tym call centrum to sie dorobic mozna jedynie hemoroidów pewnie

    • 19 1

  • Serdecznie współczuję

    osobom, które z takich czy innych powodów będą tam pracować. WYZYSK w biały dzień!!!

    • 25 2

  • refleksja (2)

    W Indiach musieli płacić za duże wynagrodzenia?

    • 24 1

    • Naat (1)

      Podstawowy problem z hindusami jest taki, ze oni działają jak maszyny. Rozwiazywanie prostych problemów jest ok, ale jeśli sprawa jest bardziej złożona to zaczynają się schody.

      • 1 1

      • Pffff a co masz w Polsce

        gadka z jakąkolwiek "konsultantką" przypomina gadkę z osobą z ciężką nieleczoną niedoczynnością tarczycy, czyli z kretynizmem. Zero kojarzenia faktów, zero inicjatywy, zero empatii, zero wiedzy fachowej z dziedziny którą reprezentują. To chyba programy komputerowe które startują w zawodach "udawania ludzi" bardziej ich przypominają.

        • 3 1

  • Sukces? Raczej hańba dla gdańskiego rynku pracy...

    Otwierają telefoniczne centrum wciskania kredytów i wszelkiego innego badziewia do tego nawet nie kryją z tym, ze nie mają zamiaru uczciwie płacić (studenci łapani na parę dni). Takie firmy powinno się wykopać w kosmos... Fakt otwarcia takiej firmy to raczej hańba dla gdańska... To mniej więcej ten sam poziom co "stocznia" demontująca statki w Bangladeszu.

    • 38 5

  • Dobrze, że w Gdańsku nie ma problemu (2)

    z pracą. Jest mnóstwo wolnych etatów. Zarobki też coraz lepsze, bez problemu znajdziemy pracę za 3-5 tyś brutto. Za najniższą pracuje tylko 8% Gdańszczan.

    • 11 15

    • Dobry dojazd SKMka z Gdyni jest ;)

      • 3 0

    • Hahaha chyba ty xD Pojęcia człowieku nie masz a się wymądrzasz jak byś był z PO albo co najmniej znajomym budynia.

      • 1 0

  • call center

    jak ktoś nie wie jak wygląda praca na takim stanowisku niech sobie wpisze w wyszukiwarce tankowanie za 7 groszy... szkoda gadać koleś poszkodowany to w 99% klient który będzie dzwonić albo oni będą dzwonić do takiego...

    • 9 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Monika Płocke

Banking Technology, Head of Change and Technology Capabilities w Nordea Bank AB. Absolwentka...

Najczęściej czytane