• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

PepBox, czyli pudełko, które ma nas wybić z rutyny

Robert Kiewlicz
1 października 2015 (artykuł sprzed 8 lat) 
PepBox oferuje obecnie cztery kategorie pudełek: vegebox, dietbox, fitbox, vitabox. Każda skierowana jest do konkretnej grupy odbiorców. PepBox oferuje obecnie cztery kategorie pudełek: vegebox, dietbox, fitbox, vitabox. Każda skierowana jest do konkretnej grupy odbiorców.

Moda na pudełka niespodzianki przyszła do nas z Zachodu i staje się coraz bardziej popularna w Polsce. Wystarczy, że w internecie wykupimy subskrypcję, a raz w miesiącu trafi do nas paczka wypakowana towarami, które inspirują i zaskakują. Gdański PepBox, który działa przy Akademickim Inkubatorze Przedsiębiorczości, jest jedną z firm, która za cel postawiła sobie wybicie Polaków z codziennej rutyny.


Jakie prezenty lubisz otrzymywać?


PepBox to oferta dla ludzi ciekawych świata, lubiących niespodzianki i zdrowy tryb życia.

- Typowych sklepów, w których oferowana jest zdrowa żywność jest bardzo dużo. PepBox nie jest sklepem. To bardziej sposób na życie lub inspiracja do działania. Wyobraź sobie sytuację, że wchodzisz do jednego z popularnych marketów, a na półkach ciągle to samo. W sklepie sprzedawca i tak najczęściej zaoferuje ci to, co sam chce sprzedać, a nie to, czego naprawdę potrzebuje. Nasza firma działa w ten sposób, że wyszukujemy najlepsze produkty z danej kategorii i raz w miesiącu wysyłamy je naszym klientom. Zadaniem klienta jest wejście na naszą stronę internetową i wybranie kategorii oraz zdecydowanie, czy chce otrzymać paczkę tylko raz, czy też chce ją otrzymywać co miesiąc - mówi Tomasz Rojek, właściciel firmy 2&More, do której należy PepBox.
PepBox oferuje obecnie cztery kategorie pudełek: vegebox, dietbox, fitbox, vitabox. Każda skierowana jest do konkretnej grupy odbiorców, wegetarian, osób na diecie, osób aktywnych i zainteresowanych zdrowym odżywianiem. Lista kategorii jest jednak otwarta i będzie sukcesywnie powiększana.

- Pomysłem zainspirowałem się podczas warsztatów dla startupów. W Polsce istnieje już kilka firm tego typu. Jest to przede wszystkim bardzo modny obecnie trend w Europie Zachodniej i Stanach Zjednoczonych. Coraz więcej ludzi w Polsce szuka zmian. Nie chodzi o zwykłe zakupy, ale o dostanie produktów niedostępnych. Oczekują produktów premium, niespodzianek, w końcu każdy z nas lubi być rozpieszczany. Wraz z boksem klient dostaje porady dietetyków oraz ulotkę z informacją, skąd pochodzą zakupione przez niego produkty. To są produkty, których nie dostaniemy w normalnym sklepie, niszowe od producentów lokalnych - dodaje Rojek.
Rojek ma już pomysł na kolejne kategorie - familybox. Ma być to pudełko z grami dla dzieci i dorosłych.

- Rodzice, którzy są zapracowani nie mają często czasu, aby zadbać o wspólną rozrywkę dla całej rodziny. W ramach familyboxa dostają pudełko wypełnione pomysłami na nietypową rodzinną rozrywkę. Nasz produkt skierowany jest do ludzi w średnim wieku, często "rutyniarzy", mających pewnego rodzaju nawyki. Boks ma spowodować zmianę myślenia i pozbycie się nawyków i rutyny - podsumowuje Rojek.

Miejsca

Opinie (28) 1 zablokowana

  • Google nie znajduje czegoś takiego. (3)

    Ile to kosztuje

    • 12 2

    • Mój Google znajduje (2)

      od 69 do 79zl. Spróbuj jeszcze raz, może znajdziesz ;)

      • 3 0

      • może lepiej nie znajduj, weź tą kasę i idź z dzieciakami na lody (1)

        • 17 0

        • Jak widać naiwnych nie brakuje.

          ..

          • 4 0

  • Kompletnie na nie

    Nie jestem fanką pudełek. Wolę sama wybierać co chcę kupić.

    • 22 5

  • ludzie (2)

    nie dawajcie się otumaniać cwaniaczkom po zarządzaniu na akademii paznokcia którym zaczyna brakować pomysłów na wyciąganie kasy od naiwnych ludzi.
    Kupowanie kota w pudełku.

    • 53 7

    • Proponuję Lumpox (1)

      Czyli raz na jakiś czas ktoś dostanie paczkę z lumpeksu. A to jakieś gacie, a to jeden but, a to fartuch roboczy.

      • 20 0

      • A to stopę z butem ;-)

        • 8 0

  • Proponuję, oprócz tych czterech,

    stworzyc dodatkowe kategorie pudełek z fajnymi niespodziankami. Np. szmelcbox albo śmiećbox.

    • 22 2

  • Boxy (1)

    Od dawna na naszym rynku istnieją rozmaite pudełka z kosmetykami, książkami, grami dla dzieci, winami, piwami, zdrowym jedzeniem, słodyczami itd. Najczęściej można kupić jedno pudełko, trzy lub sześć. Za każdym razem jest to niespodzianka.

    Firma Subclub skupia u siebie takie boxy.

    Dla babek polecam chillbox ;)
    Dla dzieci pudło nie nudno.

    • 4 7

    • Dla babek lepsze byłoby ContraceptiveBox

      .

      • 2 0

  • Brickbox (1)

    Taką mam koncepcję

    • 8 0

    • Shitbox

      też daje radę...

      • 9 0

  • Tomasz Rojek hmmm..... (3)

    Jeżeli to ten sam Tomasz Rojek co w YDP pracował to nic dobrego z tego nie będzie...

    • 8 4

    • znam

      spoko gość, gratulacje!

      • 2 0

    • nie,to ten co śpiewa.

      • 0 0

    • ty koleś zerem jesteś

      i pewnie jeszcze mieszkasz z mamą,
      pracowałem kiedyś z Tomkiem, naprawdę fajne czasy i ciekawe projekty,
      pozdrawiam

      • 0 1

  • Korzystalam z czegos takiego w przeszlosci. Uleglam efektowi wow! Bywaly fajne pojedyncze sztuki (mialam subskrypcje na kosmetyki - ok 20 USD / m-c) ale przewazniej po rozpakowaniu wiekszosc rozdawalam rodzinie i znajomym... Cos, co było naprawdę fajne było tak male, ze nie szlo nawet stwierdzic, czy się dany produkt lubi czy nie. A cos co było nieciekawe i tanie - niemal w ilosciach hurtowych. Zrezygnowalam. Atrakcja nie warta ceny. Moze w tym przypadku bedzie inaczej...

    • 12 0

  • Produkt typu kot w worku.

    Ale jeśli siedzi w tobie dusza hazardzisty i jesteś przekonany, że jesteś wybrańcem losu, któremu szczęście zawsze sprzyja to zaryzykuj. Może znajdziesz w tym kartonie coś więcej wartego niż miesięczna subskrypcja.

    • 6 3

  • Dymanie frajerow zaczyna osiagac nowy poziom.

    • 20 2

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Artur Jadeszko

Od 2006 roku prezes zarządu ATC Cargo SA, spółki notowanej na NewConnect, alternatywnym systemie obrotu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Studiował na Wydziale Prawa Uniwersytetu Gdańskiego oraz Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Od początku kariery zawodowej związany z branżą TSL. Jako przewodniczący Komisji Celnej w Polskiej Izbie Spedycji i Logistyki był uczestnikiem wielu projektów realizowanych przy współudziale Izby Celnej w Gdyni oraz Ministerstwa Finansów. Jest...

Najczęściej czytane