• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Admiral Boats już na NewConnect

Wioletta Kakowska-Mehring
1 lipca 2011 (artykuł sprzed 12 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat Sąd ogłosił upadłość Admiral Boats
Obecnie 99 proc. wyrobów Admiral Boats jest eksportowana do krajów Europy Zachodniej, przede wszystkim do Holandii, Norwegii i Niemiec. Obecnie 99 proc. wyrobów Admiral Boats jest eksportowana do krajów Europy Zachodniej, przede wszystkim do Holandii, Norwegii i Niemiec.

Spółka Admiral Boats, producent i dystrybutor łodzi rekreacyjnych z Bojana, 1 lipca może zapisać w kalendarzu jako przełomowy i udany. Tego dnia weszła na NewConnet, a jej akcje wzrosły na otwarciu w pierwszym dniu notowań o 7,06 proc.


Zamówienia na ten rok opiewają na kwotę 3,8 mln euro. Zamówienia na ten rok opiewają na kwotę 3,8 mln euro.
W 2010 roku spółka miała w ofercie 12 modeli łodzi. Do końca 2011 roku oferta zostanie poszerzona do 25 modeli. W 2010 roku spółka miała w ofercie 12 modeli łodzi. Do końca 2011 roku oferta zostanie poszerzona do 25 modeli.

- To dla nas początek przygody z rynkiem kapitałowym. Wiążemy z tym bardzo duże nadzieje. Za kilka dni wejdziemy na Catalyst (rynek obligacji, od red.) - powiedział na otwarciu Andrzej Bartoszewicz, prezes zarządu Admiral Boats.

Do obrotu na NewConnect trafiło 12 mln akcji serii B oraz 2 075 060 akcji serii D, o wartości nominalnej 0,25 zł każda. W ramach oferty prywatnej spółka sprzedała 2 075 060 akcji serii D po cenie 0,85 zł za sztukę. Objęło je 8 nowych akcjonariuszy. Ich udział w podwyższonym kapitale stanowi 5,45 proc. Kapitalizacja spółki wynosi 32,4 mln zł. Dodatkowo w czerwcu Admiral Boats dokonał przydziału obligacji serii A na łączną kwotę 5 mln zł, które spółka planuje wprowadzić na Catalyst.

- Pozyskane środki finansowe pozwolą nam zwiększyć moce produkcyjne o blisko 40 proc. Po zakończeniu modernizacji zakładu będziemy mogli wytwarzać rocznie ok. 1500 łodzi. Teraz jesteśmy w stanie wyprodukować około tysiąca sztuk -  mówi Andrzej Bartoszewicz.

Obecnie 99 proc. wyrobów jest eksportowanych do krajów Europy Zachodniej, przede wszystkim do Holandii, Norwegii i Niemiec. Umowy na 2011 rok obejmują wyprodukowanie ponad tysiąca łodzi. Wzrost mocy produkcyjnych umożliwi dalszą ekspansję. - Rynek zagraniczny jest bardzo chłonny, a zapotrzebowanie na łodzie z Polski stale rośnie. Zamówienia na ten rok opiewają na kwotę 3,8 mln euro. Szacujemy, że przychody spółki w 2011 roku wyniosą ponad 13 mln zł, a w 2012 roku - ponad 20 mln zł. Dodatkowo planujemy wejście na rynek włoski, francuski i hiszpański - dodaje Bartoszewicz.

Miejsca

Opinie (14)

  • i gitara

    • 10 2

  • Zwłaszcza Norwegia najdalej na zachód

    • 7 3

  • (1)

    skąd oni fotki tych łodzi wzięli ?
    na ich stronie to same płaskie krypy dla wędkarzy
    wszystkie modele na jedno kopyto

    • 5 6

    • na poczatku tygodnia rusza nowa strona. info pewne :)

      • 0 0

  • Bojano "mini stocznia":D:D Sportis,Admiral Boats i jeszcze jeden zakład remontów łodzi:P

    • 3 1

  • mają♦ ładne łodeczki...mają

    • 3 3

  • szacun.

    • 4 1

  • dygresja

    A pamiętacie ten dialog w "Konopielce"? Bartoszko...

    • 2 0

  • Gratulacje

    • 2 0

  • jakas masakra

    kolejny przekręt

    • 1 2

  • Amatorzy (1)

    Wzięli pieniądze z giełdy i kopiują teraz projekty motorówek z innych firm, nie mając zielonego pojęcia o tym biznesie.... Do tej pory robili wiosłówki do jednego odbiorcy w Holandii. Ciekawe, jakie jeszcze chwyty zastosują, aby sie wybić? Podkradanie pracowników z innych firm mają opanowane do perfekcji...

    • 2 2

    • sam jesteś amator

      ...skoro tak łatwo dajesz sobie pracowników podbierać...a projekty sami robią, a to wielu boli ...

      • 0 0

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Sławomir Kądziela

Od 2008 roku związany z rozwojem usług inżynierskich, serwisowych i informatycznych SESCOM SA...

Najczęściej czytane