• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Aiton Caldwell podbija Europę i USA

erka
2 maja 2013 (artykuł sprzed 11 lat) 

Spółka Aiton Caldwell rozszerzyła swoją strategię, w ramach której oferuje usługi telekomunikacyjne w chmurze dla segmentu MSP oraz klientów indywidualnych. Partnerom zewnętrznym dostarcza własne rozwiązania działające w tym modelu (PaaS - Platform as a Service). Taki schemat współpracy został już wdrożony w Rumunii oraz w USA. W kręgu zainteresowań gdańskiej spółki pozostaje rynek ukraiński, węgierski, czeski i irlandzki.


- Produkty oferowane przez nas na rynku amerykańskim oraz rumuńskim są oparte na unikalnej koncepcji biznesowej. Ich sukces komercyjny spodziewany jest w okresie najbliższych 2-3 lat - twierdzi Jan Wyrwiński, prezes zarządu Aiton Caldwell. - Produkty oferowane przez nas na rynku amerykańskim oraz rumuńskim są oparte na unikalnej koncepcji biznesowej. Ich sukces komercyjny spodziewany jest w okresie najbliższych 2-3 lat - twierdzi Jan Wyrwiński, prezes zarządu Aiton Caldwell.

- Dotychczasowe osiągnięcia - zbudowanie kilku znaczących marek na rynku telekomunikacyjnym i zdobycie pozycji jednego z liderów krajowego rynku usług telekomunikacyjnych w chmurze spowodowały, że musieliśmy w minionym roku zadać sobie pytania, odnośnie tego po co robimy to co robimy, co dalej oraz jak chcemy to osiągnąć - informuje Jan Wyrwiński, prezes zarządu Aiton Caldwell SA. - W wyniku zaangażowania Rady Nadzorczej, klientów i oczywiście pracowników, znajdujemy odpowiedzi na powyższe pytania oraz wyciągamy z nich wnioski, co będzie z pewnością mocno zauważalne w naszych działaniach i komunikacji w następnych kilkunastu miesiącach.

Aiton Caldwell SA podpisał w lipcu 2012 roku dwie strategiczne umowy partnerskie, dzięki czemu technologia gdańskiej firmy pojawiła się w Rumunii i Stanach Zjednoczonych. Skutkiem zawarcia porozumień było powołanie do życia rumuńskiej marki Alonia Business i amerykańskiej SYNNEX CLOUDSolv SOHO VoIP - rozwiązań telekomunikacyjnych w technologii SaaS dla klientów biznesowych. Współpraca została oparta o model, w którym Spółka oferuje partnerowi własne rozwiązania telekomunikacyjne, dostępne na platformie w chmurze (PaaS). W kręgu zainteresowań gdańskiej spółki pozostaje rynek ukraiński, węgierski, czeski i irlandzki.

W roku 2012 spółka odnotowała ponad 21 proc. wzrost przychodów ze sprzedaży w porównaniu z rokiem 2011. Obserwowana zmiana - o blisko 2,2 mln zł, do poziomu 12 427 tys. zł, spowodowana była wzrostem liczby klientów produktów spółki oraz wzrostem przychodów z tytułu rozliczeń międzyoperatorskich. Pomimo wzrostu przychodów zysk netto (651 tys. zł) spadł o 14 proc., w stosunku do roku poprzedniego.
erka

Miejsca

Opinie (1)

  • Good news!

    Rewelacja, tak trzymać! :)

    • 4 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Krzysztof Stepokura

Prezes formy Eurotel. W 1994 roku założył firmę telekomunikacyjną Martel, która od 1996 roku była autoryzowanym przedstawicielem sieci Era. Obecnie spółka ta prowadzi dystrybucję sprzętu telekomunikacyjnego firm Siemens, Panasonic oraz innych wiodących marek na rynku telefonii komórkowej. W latach 2001-2002 pracował jako Prezes Zarządu w Tele-Net Sp. z o.o. - firmie będącej autoryzowanym dealerem sieci ERA. Od 2002 roku jego kariera zawodowa związana jest ze spółką Eurotel, w której przez...

Najczęściej czytane