• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Call center z Wrocławia otwiera oddział w Gdańsku. Praca dla 200 osób

Wioletta Kakowska-Mehring
2 lipca 2014 (artykuł sprzed 9 lat) 
Call Center Inter Galactica na siedzibę oddziału wybrała Centrum Biurowe Neptun. Call Center Inter Galactica na siedzibę oddziału wybrała Centrum Biurowe Neptun.

W Gdańsku pojawiła się kolejna firma z tzw. sektora usług wspólnych. Tym razem jest to wrocławska spółka Call Center Inter Galactica. Na początek 200 miejsc pracy, a właściwie - jak to określa sama firma - miejsc... współpracy. Ze względu na tę formę CCIG kieruje swoją ofertę głównie do studentów.


Praca w centrum obsługi klienta to:


- Otwarcie oddziału CCIG w Gdańsku jest jednym z integralnych elementów strategii rozwoju spółki. Ten krok to efekt potrzeby uzupełnienia obszaru działania o północ Polski. To odpowiedź na zapotrzebowanie naszych klientów - mówi Marek Kurzyk, dyrektor finansowy w CCIG - Gdańsk jest pierwszym oddziałem spółki w tym regionie - wszystkie dotychczasowe lokalizacje firmy są skupione w województwach dolnośląskim, opolskim, śląskim i świętokrzyskim.

W skali kraju to oznacza 1255 dostępnych stanowisk konsultanckich i miejsce dla współpracy z ponad 3500 konsultantami telefonicznymi oraz 200 menedżerami. Firma jest rynkowym ekspertem w działaniach związanych z obsługą klienta oraz efektywną sprzedażą. Obsługa klientów odbywa się w języku polskim, czeskim, słowackim i węgierskim.

Firma na siedzibę oddziału wybrała Centrum Biurowe Neptun. Na początek gdański oddział będzie obsługiwał dwóch klientów, czyli wiodące marki z branży ubezpieczeniowej oraz prawno-finansowej. Na razie przygotowano 100 stanowisk konsultanckich, a to oznacza ofertę współpracy dla ponad 200 osób - zarówno w charakterze konsultantów telefonicznych, jak i menedżerów niższego szczebla. Call Center Inter Galactica swoją propozycję współpracy kieruje głównie do studentów, którym oferuje elastyczny, dostosowany do zajęć na uczelni grafik pracy, wypłaty w każdy piątek.

- Inwestycja CCIG potwierdza trend ostatnich lat, że Trójmiasto jest bardzo atrakcyjnym miejscem na mapie inwestycyjnej sektora usług wspólnych. To już piąta nowa inwestycja w tym roku w sektorze outsourcingowym na Pomorzu - mówi Michał Kacprowicz, project manager w Invest in Pomerania.

Faktycznie ruch jest duży. Wchodzą nowe firmy, rozrastają się te, które są tu już od kliku lat. W kwietniu tego roku w Gdańsku swoje centrum otworzyła austriacka spółka Competence Call Center, czyli firma, która oferuje usługi dotyczące obsługi telefonicznej, obsługi klienta czy centrum kontaktów z klientami. Do końca tego roku firma chce zatrudnić 200 osób, a do końca 2015 roku ma być już ok. 400 pracowników. Gdańskie centrum świadczy usługi w językach: skandynawskich i niemieckim.

Bardzo dużym graczem na tym rynku jest Transcom. Firma działa w Gdańsku od 2007 roku. Zatrudnia ponad 700 konsultantów, którzy są odpowiedzialni za obsługę podmiotów m.in. z sektora telekomunikacyjnego, bankowości czy też branży motoryzacyjnej. Pracują w języku polskim, angielskim i niemieckim. W kwietniu firma ogłosiła, że szuka nowych pracowników, a to w związku z pozyskaniem dużego klienta. Gdańskie centrum będzie odpowiedzialne za zarządzanie relacjami z klientami jednego z największych producentów okularów na świecie. Spółka nie chce ujawniać nazwy klienta, ale nieoficjalnie mówi się, o Grupie Luxottica. Poszukiwano osób posługujących się m.in. językiem chińskim, włoskim, hiszpańskim, francuskim, angielskim oraz niemieckim.

W ostatnich latach sektor usług wspólnych w Trójmieście rozwija się bardzo dynamicznie, zatrudniając pracowników z bardzo różnymi umiejętnościami, m.in.: językowymi, finansowymi czy informatycznymi. Na przestrzeni ostatnich dwóch lat na Pomorzu swoją działalność rozpoczęły m.in. takie firmy jak  Metsä Group, Bayer, WNS, czy OIE Support.

Miejsca

Opinie (102) ponad 10 zablokowanych

  • (2)

    Wcześniej było jeszcze gorzej, pamiętam lata 1996-2000, jak ktoś wtedy dostał jakąkolwiek pracę to był królem życia. Teraz wieczne narzekanie, wszystko źle, każdy chce być od razu menago pełną gębą przynajmniej w branży "Rocket science" z pensją 20 k netto/mc.

    • 5 6

    • normalny .......... to ty nie jestes

      jestes krolem zycia bo mioeszkasz u rodzicow i nie placisz za nic , nie masz stalej kobiety itd poprostu oszukujesz sam siebie

      • 1 2

    • nie każdy. ja mam bardzo proste oczekiwania, chcę być tylko traktowany podmiotowo, a nie przedmiotowo

      mieć możliwość wykazania się i zdobycia uznania. kokosy na starcie? wolne żarty. czy oczekiwanie pensji umożliwiającej przeżycie to zbyt wiele?

      • 5 1

  • (4)

    Pracuję w call center, dobrze zarabiam, jeżdżę Audi A4 4.2 benzyna, jest fajnie.

    • 3 12

    • K nie jezdzi A4 ,on ma na stale zaparkowane pod call center

      naciaga na tego rzecha laski w call center

      • 3 1

    • z którego roku to A4 ?

      z 98 ? z silnikiem od A8 ? heh...

      • 3 1

    • (1)

      kłamiesz, bo nie stać by cię było na paliwo ;)

      • 8 1

      • Jeśli mieszka pod biurem - stać na paliwo

        • 0 0

  • Kochajmy frustracje. (1)

    Najwięcej ględzą ci, którzy nic nie wiedzą, a są zblazowanymi lemingami. Żadna praca nie hańbi! Każdy pocisk na osobę pracującą w call center, w sklepie spożywczym, czy nawet jako domokrążca to dowód na słomę wystającą z butów.
    Śmieszą mnie opinie ludzi "weźcie się do normalnej pracy" - proszę bardzo! Niech jeden z drugim zaproponuje pracę dla studentki prawa, która jest według niego normalna. Pracowałam w różnych branżach i wszędzie słyszałam jedno "Trzeba było się uczyć, to by Pani miała normalną pracę!" No po prostu nóż się w kieszeni otwiera. Nie wszyscy chcą się dorabiać na cwaniactwie, kasie po rodzicach albo przekrętach... A na rzekomo normalną pracę pn-pt 8-16 nie mogę sobie pozwolić, bo co ze studiami.
    Ja osobiście jestem bardzo zadowolona, że kolejna tego typu firma otwiera się w Gdańsku. Przynajmniej nie będę musiała patrzeć na prześmiewcze twarze frustratów poniżających osoby, które rzekomo pracują wg nich w nienormalnych miejscach, bo np. coś tym osobom w pracy nie wyszło lub zupa była za słona i na kimś trzeba odreagować.
    Więcej empatii ludzie!

    • 13 11

    • najgozej jak sie nie zna rzeczywistosci ,albo jest sie naginaczem

      chwalenie byle jakich prac ,bo trudno to nazwać miejscami pracy . haniebna płaca ,uzależniona od wyników - przerzucenie ryzyka biznesowego na pracowników .

      8-16 to nie rzekoma praca to TAK POWINNO BYĆ , bez swiadczen dodatkowych , bez zostawania na nadgodzinach za darmo . bo trzeba , bo masz udowodnic ze sie identyfikujesz z firma - firma jakos nie zauwaza ze wiecej sie nalezy bo wiecej sie przepracowalo .

      przestan wciskac KIT o frustratach - ostatnio to modne .to tacy jak ty posluguja sie metoda pieczarki wobec podwladnych

      • 1 3

  • Praca za free

    Bedzie dla nas Polakow a firma nie bedzie musiala dochodowego podatku bo premier takie zaproszenia wysyla u nas robia za 400 euro placa podatki i nikt u nas nie marudzi rewolucji nie ma my kradniemy dalej

    • 0 1

  • Heh, wsadzą ich na 15 pietro Neptuna, dadzą kupon na 50% zniżki w stołówce

    kartę jakiegoś tam d*pomedu, tytuł Key Account HR executive menedżer i będą myśleli że są japiszonami...

    • 6 0

  • refleksja (2)

    W Indiach musieli płacić za duże wynagrodzenia?

    • 24 1

    • Naat (1)

      Podstawowy problem z hindusami jest taki, ze oni działają jak maszyny. Rozwiazywanie prostych problemów jest ok, ale jeśli sprawa jest bardziej złożona to zaczynają się schody.

      • 1 1

      • Pffff a co masz w Polsce

        gadka z jakąkolwiek "konsultantką" przypomina gadkę z osobą z ciężką nieleczoną niedoczynnością tarczycy, czyli z kretynizmem. Zero kojarzenia faktów, zero inicjatywy, zero empatii, zero wiedzy fachowej z dziedziny którą reprezentują. To chyba programy komputerowe które startują w zawodach "udawania ludzi" bardziej ich przypominają.

        • 3 1

  • Na razie przygotowano 100 stanowisk konsultanckich (4)

    Neptun ma 160miejsc parkingowych, zostało 60?
    :))))))))))

    • 11 2

    • uwierz mi ,że konsultantów nie stać na samochód... (3)

      • 19 2

      • a studentów? (2)

        jakoś trudno zaparkować pod politechniką ...

        • 9 2

        • (1)

          Jeszcze gorzej pod ug, szegolnie wydzial zarzadzania...

          • 2 0

          • utrzymankowie rodziców + z dorywczą "pracą" stać ich.

            • 3 0

  • Call center to dno, później jest już tylko call girl no i zwykla die Strassencurve

    • 6 2

  • A i tak najlepszy COK ma Sygnity

    A i tak najlepszy COK ma Sygnity z Pruszcza Gdańskiego. Pełen profesjonalizm, doświadczeni fachowcy i serwis w różnych częściach Polski. Normalnie bajka - - moja firma korzysta z ich usług. Innego COK nie potrzebuję. Pozdro dla Ziomali

    • 1 5

  • Wymiotować mi się chce jak słyszę o Call Center

    Ich trybie pracy, stawkach za godzinę i wymogu statusu studenta. "g.wno"praca za "g.wno"wypłatę.

    • 7 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Artur Jadeszko

Od 2006 roku prezes zarządu ATC Cargo SA, spółki notowanej na NewConnect, alternatywnym systemie obrotu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Studiował na Wydziale Prawa Uniwersytetu Gdańskiego oraz Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Od początku kariery zawodowej związany z branżą TSL. Jako przewodniczący Komisji Celnej w Polskiej Izbie Spedycji i Logistyki był uczestnikiem wielu projektów realizowanych przy współudziale Izby Celnej w Gdyni oraz Ministerstwa Finansów. Jest...

Najczęściej czytane