- 1 Wojskowa flota aut wyprzedała się na pniu (53 opinie)
- 2 Mieszkańcy ruszyli z pomocą małej lodziarni (214 opinii)
- 3 Byliśmy na placu budowy elektrowni jądrowej (251 opinii)
- 4 Ceny maksymalne na prąd niezgodne z prawem UE (229 opinii)
- 5 Oszukana na "akcje Orlenu" straciła 140 tys. zł (201 opinii)
- 6 Vectra i Multimedia Polska - kontrola UOKiK (26 opinii)
Drobnicowy zmienia się w OT Port Gdynia
Bałtycki Terminal Drobnicowy Gdynia po 20 latach znika z rynku. Nie znaczy to jednak, że przestaje funkcjonować. Zmienia jedynie nazwę. Teraz będzie funkcjonować jako OT Port Gdynia.
Bałtycki Terminal Drobnicowy Gdynia został utworzony w wyniku przekształcenia I i II Rejonu Przeładunkowo - Składowego Morskiego Portu Handlowego Gdynia w spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością w ramach prowadzonego procesu restrukturyzacyjnego. 21 czerwca tego roku minie 20 lat od momentu powołania BTDG. Dziś to multimodalny terminal portowy świadczący usługi przeładunku, sztauowania i składowania ładunków drobnicowych: konwencjonalnych, w technologii ro-ro, skonteneryzowanych, ponadgabarytowych, jak również w zakresie klasycznych ładunków masowych.
Czytaj też: OT Logistics przejęła "Drobnicowy". Koniec prywatyzacji
W ub. roku w wyniku procesu prywatyzacyjnego 100 proc. udziałów spółki nabyła szczecińska firma OT Logistics. Po roku nowy właściciel zdecydował się na zmianę nazwy gdyńskiego terminalu. Skąd ta decyzja? Grupa Kapitałowa OT Logistics postanowiła ujednolicić nazewnictwo w swoich spółkach portowych. Nowe nazwy składają się z przedrostka nawiązującego do spółki matki - "OT", funkcji pełnionej przez daną spółkę - "Port" oraz nazwy miasta, w którym prowadzona jest działalność. Zmianie podlegają trzy spółki wchodzące w skład Grupy Kapitałowej OT Logistics. Port Handlowy Świnoujście zmienia nazwę na OT Port Świnoujście, Odratrans-Porty - to OT Port Wrocław, a Bałtycki Terminal Drobnicowy Gdynia - będzie OT Port Gdynia.
- W momencie przejęcia Bałtyckiego Terminalu Drobnicowego Gdynia w lipcu 2014 roku, Grupa Kapitałowa OT Logistics stała się największym operatorem portowym w Polsce. Przeprowadzona właśnie zmiana nazewnictwa ma na celu przede wszystkim podkreślenie związku tych organizacji portowych z Grupą, a co się z tym wiąże - spełniania przez te organizacje wysokich standardów, które postawiła wiodąca spółka w Grupie, czyli OT Logistics - powiedział Piotr Pawłowski, prezes zarządu OT Logistics. Poza zmianami nazw porty z Grupy OT Logistics otrzymały nową, jednakową identyfikację wizualną.
Grupa Kapitałowa OT Logistics jest jedną z najbardziej wszechstronnych organizacji działających w branży TSL (transport-spedycja-logistyka) oraz jednym z liderów europejskiego rynku transportu rzecznego. Jej działalność opiera się na trzech segmentach: transportu, spedycji oraz usług portowo-terminalowych.
BTDG funkcjonuje na obszarze siedmiu portowych nabrzeży : Rumuńskiego, Czeskiego, Stanów Zjednoczonych, Rotterdamskiego, Polskiego, Fińskiego i Francuskiego. Łączna linia nabrzeży wynosi 4,5 km, przy zanurzeniu maksymalnym 10,8 m. Powierzchnia magazynowa eksploatowana przez spółkę to 80 000 m kw., place składowe to obszar 115 000 m kw. W roku 2001 został oddany do użytku nowoczesny terminal ro-ro dysponujący placem składowym dla kontenerów o pojemności 700 TEU, 3 rampami ro-ro, suwnicą kontenerową 45 t oraz sprzętem przeładunkowym. W ramach inwestycji infrastrukturalnych współfinansowanych ze środków unijnych, Zarząd Morskiego Portu Gdynia podjął się przeprowadzenia przebudowy Nabrzeża Rumuńskiego na odcinku o długości 355,89 m. Nabrzeże będzie stanowiło centrum obsługi przeładunkowej towarów rolnych : zbóż i śrut i będzie mogło przyjmować statki typu panamax o długości 220 - 230 m. Plany OT Logistics zakładają, iż BTDG będzie znaczącym ogniwem wymiany towarowej między Skandynawią a pozostałymi krajami Europy.
Miejsca
Opinie (28) 4 zablokowane
-
2015-06-12 21:02
Przypuszczenia (4)
Nie zdziwiłbym się gdyby OT Logistics była firmą WSI. Właścicielami firmy są dwa fundusze, za którymi nie wiadomo kto stoi. Interesy prowadziła swego czasu z prywatyzacyjnym paserem,panem Hassem z Hass Holding, gościem który gdyby ten kraj był normalny gnił by w pierdlu. A służba kontrola nad portami zawsze się przyda.
- 37 7
-
2015-06-12 22:48
no to wiemy czym będzie zajmował się Duda&PiS (2)
jak święta inkwizycja będą oskarżali wszystkich (przeciwników) o "kolaborację" z WSI
- 7 14
-
2015-06-13 06:37
(1)
a co ty tu pisisz powcu? faktem jest że nie sposób pojąć "fenomenu" OT, jak maleńka spółka odra-trans wyrosła na nabywcę choćby hartwiga czy terminalu drobnicowego...
- 9 6
-
2015-06-13 23:53
hartwig to był trup spedycyjny z emerytami
a BTDG to dłubanina ledwo ledwo na powierzchni....
- 2 10
-
2015-06-14 21:30
WSI zostalo zlikwidowane w 2006 roku. Aktualnie funkcjonujace sluzby specjalne to: Agencja Bezpieczenstwa Wewnetrznego, Agencja Wywiadu, Sluzba Wywiadu Wojskowego, Sluzba Kontrwywiadu Wojskowego, Centralne Biuro Antykorupcyjne.
Co nie zmienia faktu, ze ludzie z tej calej starej, nieistniejacej juz Sluzby Bezpieczenstwa, Wojskowej Sluzby Wewnetrznej, Zarzadu II Sztabu Generalnego czy Wojskowych Sluzb Informacyjnych dalej sa aktywni. Dzis nie "lataja" jako wywiad, lecz biznesmeni. Maja haki na politykow i pelny wglad do sluzb, CBS, CBA- 2 0
-
2015-06-12 21:07
(4)
To na zdjęciu to aby nie biomasa?
- 9 8
-
2015-06-12 21:20
wungiel (1)
- 5 0
-
2015-06-13 01:03
koks
- 7 0
-
2015-06-12 21:39
hahaha
biomasa, hahaha, widac ze sie znasz
- 8 1
-
2015-06-12 22:49
pewnie WSI siedzi w tej hałdzie....nie zaszkodzi sprawdzić
utworzyć komisję śledczą, i dla przykładu (nie)winnych skazać...
- 5 5
-
2015-06-12 21:40
A gdzie zdjęcie Biomasy??? (6)
Ech, to był czad w lutym w Gdyni!!!
- 16 4
-
2015-06-12 22:54
Mogli by to powtórzyć w Lipcu!! :D
Ci z wycieczkowców już na Helu czuliby jaka drużyna rządzi w tym mieście !! :D
- 6 3
-
2015-06-13 06:41
biomasa... (4)
co prawda na nabrzeżach jej już dawno nie ma ale
jeśli szukacie biomasy to wystarczy pojechać na ulicę Polską w mieście z "morza i marzeń" ulica ta cała od dworca morskiego po Janka Wiśniewskiego jest tą biomasą pokryta
po każdym deszczyku jadąc autem czy jednośladem można tam się zabić w szczególności na rondzie
ale jak powszechnie wiadomo gdyńska władzuchna "nic nie wie" i "nic nie może"- 3 5
-
2015-06-13 12:04
(2)
węgiel i owszem jest pochodzenia organicznego ale żeby pył węglowy nazywać biomasą to trzeba mieć "wyobraźnię" - ale poza tym to wszystkiego dobrego...
- 5 2
-
2015-06-13 14:42
(1)
ulice pokryte nie pyłem węglowym tylko pozostałościami biomasy i nikt ich nie czyści miłośniku władzy
- 2 3
-
2015-06-13 23:55
Horała by wszystko do razu wyczyścił
- 0 3
-
2015-06-13 14:27
bo to jest odpowiedź typu: nie znam się na tym więc chętnie się wypowiem
- 5 1
-
2015-06-14 19:03
Czy ktoś pamięta co się kiedyś przeładowywano na rotterdamskim czy polskim, jak tam pachniało kawą, masłem i szynką? (5)
A teraz węgiel, biomasa i ..syf. A podobno gdyński port się rozwija!
- 10 5
-
2015-06-15 14:42
pamietam... surowe skóry (magazyn skórna Rotterdamskim) i duszące wytłoki z Olejarni ( Indyjskie) (1)
- 6 1
-
2015-06-16 08:24
a jak jeszcze zawiało mączką rybną
to mieliśmy w Gdyni komplet
- 4 0
-
2015-06-23 14:24
obserwator
pi..a nie obserwator
- 2 0
-
2015-06-27 06:35
pamietam
na polskim nawet smalec na kubanski statek ladowali szynki sealand wozily do niemiec rok1978 a mag skor to gorzej niz biomasa
- 0 0
-
2015-07-01 10:43
Na nabrzeżu Roterdamskim przeładowywano dawno temu skóry surowe - to bł dopiero syf i robactwo.
- 1 0
-
2015-06-15 08:43
Ile zarabia sztauer w tym porcie? (3)
- 3 4
-
2015-06-16 10:52
tyle ile mu zapłacą
- 0 0
-
2015-06-16 18:03
12-15 zł/h netto + kilka stów premii od przerobu
- 0 0
-
2015-06-18 21:41
zarobki
no sztauer zarabia od 5tys wzwyż :D
- 0 0
-
2015-08-14 19:53
sztauer
Trzeba zap.....c żeby cos zarobic
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.