• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Energa zbada emocje klientów

erka
2 maja 2018 (artykuł sprzed 6 lat) 
Systemy testowane przez Energę mają pozwolić na rejestrowanie i analizowanie emocji i dostarczanie danych, m.in. o reakcjach na określone bodźce. Systemy testowane przez Energę mają pozwolić na rejestrowanie i analizowanie emocji i dostarczanie danych, m.in. o reakcjach na określone bodźce.

Energa przygotowuje się do testów technologii, która umożliwia rozpoznawanie i analizę emocji podczas rozmów prowadzonych przez pracowników spółki z klientami. Rozwiązanie firmy Quantum Lab ma pomóc w poprawie jakości obsługi klientów Energi.



Od 2 maja w salonie Energi Obrotu w Gdyni, a później w telefonicznej infolinii spółki, prowadzony będzie pilotaż dwóch systemów gdańskiej firmy Quantum Lab: Quantum Welcome i Quantum Feedback.

Systemy mają pozwolić na rejestrowanie i analizowanie emocji i dostarczanie danych, m.in. o reakcjach na określone bodźce. Można będzie zatem poznać, jakie są emocjonalne reakcje klientów, m.in. na proponowane produkty lub na sposób prowadzenia rozmowy w sprawie reklamacji. Dane te mają posłużyć Enerdze na doskonalenie procedur w kontaktach z klientami. Wdrażany system ma być także pomocny w weryfikowaniu zaangażowania konsultantów Energi udzielających pomocy. Otrzymają oni bowiem, generowane w czasie rzeczywistym, informacje zwrotne o odbiorze swoich działań i słów, co pozwoli na dostosowanie zachowań do rozmówcy.

W salonie Energi w Gdyni stosowany będzie system Quantum Welcome. Natomiast podczas rozmów telefonicznych z infolinią wykorzystywany będzie system Quantum Feedback, dostosowany ściśle do odczytywania danych tylko z parametrów dźwięku, np. tonu głosu czy tempa rozmowy. Co istotne, systemy Quantum Lab nie będą zapisywały nagrań wideo czy audio, a tylko końcowe dane zebrane na ich podstawie. Przede wszystkim jednak każdy klient będzie pytany o zgodę na udział w badaniu. Testy technologia Quantum Lab mają trwać sześć miesięcy.

- Jako pierwsi w branży, i jedni z nielicznych na polskim rynku, będziemy monitorować poziom satysfakcji klientów z naszych ofert i jakości usług w czasie rzeczywistym - mówi Dariusz Chrzanowski, wiceprezes spółki Energa Obrót. - Widzimy, że konkurowanie coraz bogatszą ofertą sprzedaży energii czy atrakcyjną ceną nie wystarczy. Chcąc zapewnić Grupie wysoką konkurencyjność, rozwijamy zarówno ofertę, jak i kompetencje naszych pracowników, które będą fundamentem przyszłych przychodów.

Quantum Lab powstało w 2013 roku. Od tergo czasu spółka zajmuje się badaniem doświadczeń klientów poprzez analizę ich reakcji emocjonalnych.
erka

Miejsca

Opinie (102) 7 zablokowanych

  • (1)

    A zbadali, już fenomen rachunku za gaz 200 zł - 100 gaz i 100 zł przesył?

    • 22 0

    • Bo w Enerdze

      Przesył jest na wagę złota...:)

      • 4 0

  • Najważniejsze dla nich teraz są emocje i potrzeby finansowe Jarka i Tadeuszka z Torunia... (1)

    Reszta ,czyli klienci to dodatek i pic na wodę.

    • 30 2

    • Klienci

      Raczej barany do strzyżenia ;)

      • 4 0

  • Konkurowanie ofertą sprzedaży energi

    Heee taaa akurat oni są monopolistami przesyłu i nie ma tam żadnej konkurencji a jedynie: wyskakuj Pan z forsy, co miesiąc

    • 9 0

  • technologiczna analiza emocji

    Czy ludzkośc idzie aby w dobrym kierunku??
    Analiza emocji to chyba nieodłączny naturalny atrybut homo sapiens...

    • 3 0

  • Tak naprawdę chodzi o danie prezesowi prezentu na wybory.

    PiS będzie chciał sprawdzić, czy kolejne słodkie pierdzenia Morawieckiego są dobrze przyjmowane. Albo jak odbierane jest przemówienie prezesika...
    PS. Nie mają prawa tego robić bez uprzedzenia klienta. A jeśli tego nie zrobią to naruszać to będzie wolności obywatelskie.

    • 7 0

  • Niech to na infolinii zainstalują! Będzie bardziej miarodajne!

    Jak Energa nie na co wydawać pieniędzy, to niech da trochę na kulturę w Gdańsku. Przy czym do kultury nie zaliczam pseudopatriotycznych gniotów dla narodowców..

    • 7 0

  • Może jeszcze zbadaja zwyczaje kulinarne i będa przysyłac faktury o różnych smakach

    idiotyczny pomysł za który ktoś kiedyś beknie .

    • 9 0

  • Znaczy żal.pl. żyjemy w czasach gdzie słuchacz (konsultant biura obsługi) nie umie sam rozpoznać emocji nadawcy i do tego trzeba systemów. I jest jeszcze jedna ważna rzecz. Każda inwestycja ma zwrot. A jaki tu będzie? W jakim celu robi to Energa? I jaki sens jest informować klientów, że biorą udział w badaniu o emocjach gdzie w emocjach dzwonią? Ktoś nie pomyślał i nie miał co zrobić z pieniędzmi

    • 9 0

  • Emocje

    Jeżeli pan prezes czyta nasze komentarze to bez kosztownych badań marketingowych pozna nasze jasno i wyrażnie wyrażone emocje!!!! Wkurew, miły panie, i tyle.

    • 15 0

  • Ja popieram PIS i Kaczynskiego!

    obniżcie mi ceny za prond.

    • 7 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Grzegorz Bierecki

Grzegorz Bierecki urodzony 28 października 1963 roku. Od 1990 prezes Fundacji na Rzecz Polskich Związków Kredytowych; od 1992 do 2012 roku prezes Krajowej Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej. Od 2001 członek, od 2005 sekretarz Rady Dyrektorów World Council of Credit Union w Madison, USA. Honorowy obywatel kilku miast amerykańskich, laureat nagród ekonomicznych w Polsce i USA; wyróżniony m.in odznaką Zasłużony Działacz Kultury (2001) i Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski...

Najczęściej czytane