• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Hestia zmienia wizerunek

erka
21 czerwca 2010 (artykuł sprzed 13 lat) 

Ergo Hestia będzie miała nowy system identyfikacji wizualnej. Zmianie ulegnie logo firmy i kolorystyka, w której dominować mają czerwień i szarość.


Nowe logo Hestii. Nowe logo Hestii.

Odświeżony zewnętrzny wizerunek pojawi się jesienią na ponad 700 punktach sprzedaży Ergo Hestii rozsianych w całym kraju. Nowa szata graficzna obejmie wszystkie materiały korporacyjne i ubezpieczeniowe. Działania wizerunkowe Towarzystwa mają silniej podkreślić pozycję wicelidera polskiego rynku ubezpieczeń majątkowych.

- Nowy wizerunek będzie optymalnie odzwierciedlał wartości firmy: prostotę, przewidywalność procedur i dopasowanie do potrzeb klientów - tłumaczy Małgorzata Makulska, wiceprezes Zarządu Grupy Ergo Hestia.

Zdaniem ekspertów od komunikacji z rynkiem, odświeżanie wizerunku sprzyja rozwojowi biznesu i jest zjawiskiem naturalnym wśród największych światowych marek. Dowodem na to mogą być procesy zachodzące w spółkach Grupy ERGO na terenie Niemiec, która stając się marką komercyjną, będzie silnie promowana na międzynarodowych rynkach.

Polski ubezpieczyciel upatruje swojej dodatkowej szansy w ściślejszej asocjacji z marką ERGO - jedną z największych firm ubezpieczeniowych w Europie, oferującą swoje produkty 40 milionom klientów.

Przedstawiciele Ergo Hestii podkreślają, że zmiany nie dotyczą produktów firmy, które są stale poddawane rynkowym modyfikacjom. - Pozostajemy przy sprawdzonej organizacji firmy i  modelu zarządzania - dodaje Makulska.

Cały proces potrwa około 3 miesięcy. Nowe standardy zaczną obowiązywać od 1 października 2010 roku
erka

Miejsca

Zobacz także

Opinie (35)

  • (1)

    piękna informacja.
    Artykuł sponsorowany ?:)

    • 16 5

    • logo jak z lat 80-tych

      • 4 0

  • ERGO a ta hestia taka mała

    ERGO a ta hestia taka mała. Gadają uczenie o nowej ideologii a tu chodzi o narzucenie jednej nazwy całej grupie ERGO.

    • 14 1

  • szczerze mówiąc

    BEZNADZIEJNE...
    stare było ładniejsze

    • 48 2

  • straszne

    co za klekot, dwa człony każdy z innej parafii, nie wiem kto to projektował, ale zaufania nie wzbudza żadnego jako znak firmy ubezpieczeniowej!!!

    • 29 2

  • Zmiana nazwy ulicy w Sopocie (1)

    Powinna być od razu zmiana nazwy ulicy w Sopocie z Hestii na Ergo Hestia ;)

    Kilka lat temu radni miasta Sopotu na prośbę Hestii nadali jednej z ulic nazwę Hestia i teraz okazuje się ze będzie ona nie aktualna ;)

    • 12 5

    • Nazwa się nie zmieniła, tylko logo

      • 5 0

  • hmm... (2)

    Hestia potrafi wydawać kasę na zmianę logo, na nowy budynek itepe...
    a dla pracowników - przysłowiowe "figa z makiem"...

    • 29 4

    • zgadzam się z Tobą, 15 min przerwy i nie wiadomo na co wykorzystac czy udać się do wc (no bo w ciągu 8 godzin to trzeba chociaż 1 raz) czy może kanapk e zjeść żeby mieć siłe rozmawiać z klientami :) ho ho ho

      • 1 1

    • :)

      No właśnie: zmiana loga, nowe budynki, sponsoring imprez... ale gdy chcę podwyżkę to mówią "jest kryzys, nie będzie podwyżek" :)

      • 1 1

  • tragiczne to logo, 5-latek chyba je projektował

    ale jak chcą wyrzucać kasę to ich sprawa, nie jestem ich klientem na szczęście

    • 10 3

  • wesprzyjcie trójmiejski sport (1)

    • 12 5

    • to tak jak z nowym logo BPH, też brzydsze niż było

      • 2 0

  • spece od marketingu z Hestii chyba nie wiedzą z jakimi emocjami kojarzą się te kolory :-)

    • 8 1

  • jak miał rodowód pierwszy kapitał Hestii?

    • 12 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Bogdan Górski

prezes Przedsiębiorstwa Budowlanego „Górski”.Spółkę, ze stu procentowym kapitałem...

Najczęściej czytane