- 1 Czy jesteśmy gotowi na jawność płac? (176 opinii)
- 2 Unieważniono przetarg na zbożowy w Gdyni (42 opinie)
- 3 Złoty polski ma już 100 lat (136 opinii)
- 4 Alan Aleksandrowicz wiceprezesem Portu Gdańsk (102 opinie)
- 5 Każdy będzie na etacie? A zaczęło się od kurierów (125 opinii)
- 6 Fuzji Lotos-Orlen nie można cofnąć (212 opinii)
Ergo Hestia będzie miała nowy system identyfikacji wizualnej. Zmianie ulegnie logo firmy i kolorystyka, w której dominować mają czerwień i szarość.
Odświeżony zewnętrzny wizerunek pojawi się jesienią na ponad 700 punktach sprzedaży Ergo Hestii rozsianych w całym kraju. Nowa szata graficzna obejmie wszystkie materiały korporacyjne i ubezpieczeniowe. Działania wizerunkowe Towarzystwa mają silniej podkreślić pozycję wicelidera polskiego rynku ubezpieczeń majątkowych.
- Nowy wizerunek będzie optymalnie odzwierciedlał wartości firmy: prostotę, przewidywalność procedur i dopasowanie do potrzeb klientów - tłumaczy Małgorzata Makulska, wiceprezes Zarządu Grupy Ergo Hestia.
Zdaniem ekspertów od komunikacji z rynkiem, odświeżanie wizerunku sprzyja rozwojowi biznesu i jest zjawiskiem naturalnym wśród największych światowych marek. Dowodem na to mogą być procesy zachodzące w spółkach Grupy ERGO na terenie Niemiec, która stając się marką komercyjną, będzie silnie promowana na międzynarodowych rynkach.
Polski ubezpieczyciel upatruje swojej dodatkowej szansy w ściślejszej asocjacji z marką ERGO - jedną z największych firm ubezpieczeniowych w Europie, oferującą swoje produkty 40 milionom klientów.
Przedstawiciele Ergo Hestii podkreślają, że zmiany nie dotyczą produktów firmy, które są stale poddawane rynkowym modyfikacjom. - Pozostajemy przy sprawdzonej organizacji firmy i modelu zarządzania - dodaje Makulska.
Cały proces potrwa około 3 miesięcy. Nowe standardy zaczną obowiązywać od 1 października 2010 roku
Miejsca
Opinie (35)
-
2010-06-21 10:17
(1)
piękna informacja.
Artykuł sponsorowany ?:)- 16 5
-
2010-06-21 11:51
logo jak z lat 80-tych
- 4 0
-
2010-06-21 10:23
ERGO a ta hestia taka mała
ERGO a ta hestia taka mała. Gadają uczenie o nowej ideologii a tu chodzi o narzucenie jednej nazwy całej grupie ERGO.
- 14 1
-
2010-06-21 10:24
szczerze mówiąc
BEZNADZIEJNE...
stare było ładniejsze- 48 2
-
2010-06-21 10:39
straszne
co za klekot, dwa człony każdy z innej parafii, nie wiem kto to projektował, ale zaufania nie wzbudza żadnego jako znak firmy ubezpieczeniowej!!!
- 29 2
-
2010-06-21 10:47
Zmiana nazwy ulicy w Sopocie (1)
Powinna być od razu zmiana nazwy ulicy w Sopocie z Hestii na Ergo Hestia ;)
Kilka lat temu radni miasta Sopotu na prośbę Hestii nadali jednej z ulic nazwę Hestia i teraz okazuje się ze będzie ona nie aktualna ;)- 12 5
-
2010-06-21 14:10
Nazwa się nie zmieniła, tylko logo
- 5 0
-
2010-06-21 10:52
hmm... (2)
Hestia potrafi wydawać kasę na zmianę logo, na nowy budynek itepe...
a dla pracowników - przysłowiowe "figa z makiem"...- 29 4
-
2010-06-21 19:13
zgadzam się z Tobą, 15 min przerwy i nie wiadomo na co wykorzystac czy udać się do wc (no bo w ciągu 8 godzin to trzeba chociaż 1 raz) czy może kanapk e zjeść żeby mieć siłe rozmawiać z klientami :) ho ho ho
- 1 1
-
2010-06-22 09:50
:)
No właśnie: zmiana loga, nowe budynki, sponsoring imprez... ale gdy chcę podwyżkę to mówią "jest kryzys, nie będzie podwyżek" :)
- 1 1
-
2010-06-21 10:58
tragiczne to logo, 5-latek chyba je projektował
ale jak chcą wyrzucać kasę to ich sprawa, nie jestem ich klientem na szczęście- 10 3
-
2010-06-21 11:02
wesprzyjcie trójmiejski sport (1)
- 12 5
-
2010-06-21 11:54
to tak jak z nowym logo BPH, też brzydsze niż było
- 2 0
-
2010-06-21 12:04
spece od marketingu z Hestii chyba nie wiedzą z jakimi emocjami kojarzą się te kolory :-)
- 8 1
-
2010-06-21 12:35
jak miał rodowód pierwszy kapitał Hestii?
- 12 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.