• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Hestia zmienia wizerunek

erka
21 czerwca 2010 (artykuł sprzed 13 lat) 

Ergo Hestia będzie miała nowy system identyfikacji wizualnej. Zmianie ulegnie logo firmy i kolorystyka, w której dominować mają czerwień i szarość.


Nowe logo Hestii. Nowe logo Hestii.

Odświeżony zewnętrzny wizerunek pojawi się jesienią na ponad 700 punktach sprzedaży Ergo Hestii rozsianych w całym kraju. Nowa szata graficzna obejmie wszystkie materiały korporacyjne i ubezpieczeniowe. Działania wizerunkowe Towarzystwa mają silniej podkreślić pozycję wicelidera polskiego rynku ubezpieczeń majątkowych.

- Nowy wizerunek będzie optymalnie odzwierciedlał wartości firmy: prostotę, przewidywalność procedur i dopasowanie do potrzeb klientów - tłumaczy Małgorzata Makulska, wiceprezes Zarządu Grupy Ergo Hestia.

Zdaniem ekspertów od komunikacji z rynkiem, odświeżanie wizerunku sprzyja rozwojowi biznesu i jest zjawiskiem naturalnym wśród największych światowych marek. Dowodem na to mogą być procesy zachodzące w spółkach Grupy ERGO na terenie Niemiec, która stając się marką komercyjną, będzie silnie promowana na międzynarodowych rynkach.

Polski ubezpieczyciel upatruje swojej dodatkowej szansy w ściślejszej asocjacji z marką ERGO - jedną z największych firm ubezpieczeniowych w Europie, oferującą swoje produkty 40 milionom klientów.

Przedstawiciele Ergo Hestii podkreślają, że zmiany nie dotyczą produktów firmy, które są stale poddawane rynkowym modyfikacjom. - Pozostajemy przy sprawdzonej organizacji firmy i  modelu zarządzania - dodaje Makulska.

Cały proces potrwa około 3 miesięcy. Nowe standardy zaczną obowiązywać od 1 października 2010 roku
erka

Miejsca

Zobacz także

Opinie (35)

  • nowe kolory optymalnie odzwierciedlają firme

    "dominować mają czerwień i szarość."
    czerwień od nerwa jakiego można dostać przy likwidacji szkody
    szarość od ubezpieczeniowego szaraka:P

    ale tak to już jest jak korzysta się z obcego kapitału. Zmienia się matka, zmienia się córka. Poczekajmy na MTU:)

    • 12 0

  • grillowe logo :)

    te logo chyba projektowa maciek ciesielski z dzialu archiwum hestii, bo jest tak samo beznadziejne jak to, jak on kieruje archiwum, gdy robi grilla za budynkiem archiwum :)

    • 11 14

  • bardzo ładnie i nowocześnie (1)

    Dotychczasowe logo było już przestarzałe. Nowe wygląda fajnie. Ale oczywiście forumowicze i malkontenci na marketingu też się znają najlepiej. Jak na polityce. Jak na wszystkim.

    • 3 13

    • umówisz się ze mną? :D

      • 3 0

  • "Zmianie ulegnie logo firmy i kolorystyka"

    To juz nie pierwszy i pewnie nie ostatni raz. I jak za kazdym razem bedzie burdel z numeracja polis, rozsylaniem materialow do posrednikow, jakoscia papieru etc.

    • 2 4

  • hmmm to pewnie będzie sporo kosztowało, dlatego ludzie pracujący w tym nędznym "obozie pracy" awansują tylko na papierze bez podwyżek, zostając przy płacy 1300zł i premii, którą wyrobisz jeśli dobrze wchodzisz w d... swojemu liderowi :) porażka

    • 7 0

  • a może łatwiej zmienic też nazwę na Energo Hestia, w końcu większość buraków tam ubezpieczonych i tak powołuje sie na polisy z ENERGO HESTII właśnie :

    • 0 3

  • Wybitnie nieumiejetne polaczenie czcionki serif i sans serif. Tak jak gorna czesc loga jest jeszcze do zaakceptowania (fajowy flamaster) tak dolna illustruje kopletna nieznajomosc typografi: dotykajace sie serify plus odstepy pomiedzy literami (tracking/kerning) ktore pan Wladzio spod sklepu by lepiej ustawil na “oko”. Ogolnie rzecz biorac Ergo/Hestia prezentowala by sie bardziej profesjonalnie i wiarygodnie uzywajac jako logo historyjki z gumy do zucia “Donald ”.

    • 2 0

  • (1)

    Zlodzieje traktujący pracownikow jak śmieci!!!

    • 11 0

    • może coś więcej dla ubiegających się tam o pracę?

      • 0 0

  • nikt Wam nie każe tam pracować, zachowujecie się jakbyście za karę tam pracowali bo rodzice Wam kazali... (1)

    ...ludzie jesteście dorośli, więc się tak zachowujcie

    • 5 2

    • słusznie

      to prawda: od wczoraj mamy widoczna zmianę pogody. Gdyby jeszcze nie ten wiatr to nie było by źle.
      Co do kar, jeśli ktoś by niegrzeczny to zasługuje na klapsa. Ja lubię spotykać się z zarządem:)

      • 0 0

  • Niby kryzys niby oszczędności

    a tu zmiana wizerunku.

    • 2 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Sebastian Ptak

Prawnik, ekspert rynku bankowego, współtwórca nowoczesnego sektora płatniczego w Polsce, Prezes Zarządu sopockiej spółki Blue Media, jednego z największych dostawców rozwiązań technologicznych w obszarze finansów. W Blue Media odpowiada m.in. za obszar bezpieczeństwa oraz rozwój biznesu, w tym za planowanie strategicznych kierunków rozwoju firmy. Wierzy, że umiejętności łączenia różnych dziedzin i wyciągania wniosków powinniśmy uczyć się już w szkole. Prywatnie meloman, pasjonat kina...

Najczęściej czytane