• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Hestia zmienia wizerunek

erka
21 czerwca 2010 (artykuł sprzed 13 lat) 

Ergo Hestia będzie miała nowy system identyfikacji wizualnej. Zmianie ulegnie logo firmy i kolorystyka, w której dominować mają czerwień i szarość.


Nowe logo Hestii. Nowe logo Hestii.

Odświeżony zewnętrzny wizerunek pojawi się jesienią na ponad 700 punktach sprzedaży Ergo Hestii rozsianych w całym kraju. Nowa szata graficzna obejmie wszystkie materiały korporacyjne i ubezpieczeniowe. Działania wizerunkowe Towarzystwa mają silniej podkreślić pozycję wicelidera polskiego rynku ubezpieczeń majątkowych.

- Nowy wizerunek będzie optymalnie odzwierciedlał wartości firmy: prostotę, przewidywalność procedur i dopasowanie do potrzeb klientów - tłumaczy Małgorzata Makulska, wiceprezes Zarządu Grupy Ergo Hestia.

Zdaniem ekspertów od komunikacji z rynkiem, odświeżanie wizerunku sprzyja rozwojowi biznesu i jest zjawiskiem naturalnym wśród największych światowych marek. Dowodem na to mogą być procesy zachodzące w spółkach Grupy ERGO na terenie Niemiec, która stając się marką komercyjną, będzie silnie promowana na międzynarodowych rynkach.

Polski ubezpieczyciel upatruje swojej dodatkowej szansy w ściślejszej asocjacji z marką ERGO - jedną z największych firm ubezpieczeniowych w Europie, oferującą swoje produkty 40 milionom klientów.

Przedstawiciele Ergo Hestii podkreślają, że zmiany nie dotyczą produktów firmy, które są stale poddawane rynkowym modyfikacjom. - Pozostajemy przy sprawdzonej organizacji firmy i  modelu zarządzania - dodaje Makulska.

Cały proces potrwa około 3 miesięcy. Nowe standardy zaczną obowiązywać od 1 października 2010 roku
erka

Miejsca

Zobacz także

Opinie (35)

  • Największe światowe marki i... Ergo Hestia. hahaha

    Macie poczucie humoru, trzeba przyznać:)

    • 1 0

  • Parking (1)

    To jest bardzo słaba firma - parkingu dla pracowników nie potrafi nawet zapewnić.
    Pytanie: Dalej jest tak że opieka dentystyczna od specjalisty w górę tylko za 200 zł rocznie? :)

    • 3 1

    • a dużo Wam mówią jak Was lubią i cenią na integracjach?

      • 0 0

  • Coś nie gra graficznie "dla oka" rzeczywiście w tych literkach...

    JAKAŚ "NIEZGODA" GRAFICZNA....

    nie sadze, by zawodowiec opracował to logo- brak harmonii, i jakieś takie "puste"

    • 1 0

  • bez wyjscia

    Hestia nie ma wyjscia musi sie zgodzic na logo bo .. Niemcy tak chca, w koncu to oni sa głównymi udziałowcami a Hestia jest tylko pionkem w tej grze.
    Trzesą sie na sama mysl Munchen Re.

    • 1 0

  • jest od młodszego 700 zł

    • 0 0

  • Logo w jpg?

    Loga nie zapisuje się w jpg!

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Ryszard Gretkowski

Jest absolwentem Wydziału Mechanicznego Uniwersytetu Technologiczno- Przyrodniczego im.J.J. Śniadeckich w Bydgoszczy. W latach 1993-1999 zajmował kierownicze stanowiska w firmie KAMIS lidera na polskim rynku przypraw, bezpośrednio uczestniczył w kreowaniu marki Kamis od początku jej istnienia na Pomorzu. Następnie w latach 1999-2009 kierował sprzedażą w firmie FORCAN S.A. Fabryka Opakowań Różnych w Tczewie oraz zajmował stanowisko Dyrektora Handlowego, a także Członka Zarządu FORCAN S.A. Jako...

Najczęściej czytane