- 1 Wojskowa flota aut wyprzedała się na pniu (31 opinii)
- 2 Mieszkańcy ruszyli z pomocą małej lodziarni (182 opinie)
- 3 Byliśmy na placu budowy elektrowni jądrowej (252 opinie)
- 4 Ceny maksymalne na prąd niezgodne z prawem UE (204 opinie)
- 5 Oszukana na "akcje Orlenu" straciła 140 tys. zł (197 opinii)
- 6 Vectra i Multimedia Polska - kontrola UOKiK (24 opinie)
Ergo Hestia będzie miała nowy system identyfikacji wizualnej. Zmianie ulegnie logo firmy i kolorystyka, w której dominować mają czerwień i szarość.
Odświeżony zewnętrzny wizerunek pojawi się jesienią na ponad 700 punktach sprzedaży Ergo Hestii rozsianych w całym kraju. Nowa szata graficzna obejmie wszystkie materiały korporacyjne i ubezpieczeniowe. Działania wizerunkowe Towarzystwa mają silniej podkreślić pozycję wicelidera polskiego rynku ubezpieczeń majątkowych.
- Nowy wizerunek będzie optymalnie odzwierciedlał wartości firmy: prostotę, przewidywalność procedur i dopasowanie do potrzeb klientów - tłumaczy Małgorzata Makulska, wiceprezes Zarządu Grupy Ergo Hestia.
Zdaniem ekspertów od komunikacji z rynkiem, odświeżanie wizerunku sprzyja rozwojowi biznesu i jest zjawiskiem naturalnym wśród największych światowych marek. Dowodem na to mogą być procesy zachodzące w spółkach Grupy ERGO na terenie Niemiec, która stając się marką komercyjną, będzie silnie promowana na międzynarodowych rynkach.
Polski ubezpieczyciel upatruje swojej dodatkowej szansy w ściślejszej asocjacji z marką ERGO - jedną z największych firm ubezpieczeniowych w Europie, oferującą swoje produkty 40 milionom klientów.
Przedstawiciele Ergo Hestii podkreślają, że zmiany nie dotyczą produktów firmy, które są stale poddawane rynkowym modyfikacjom. - Pozostajemy przy sprawdzonej organizacji firmy i modelu zarządzania - dodaje Makulska.
Cały proces potrwa około 3 miesięcy. Nowe standardy zaczną obowiązywać od 1 października 2010 roku
Miejsca
Opinie (35)
-
2010-06-22 00:12
Największe światowe marki i... Ergo Hestia. hahaha
Macie poczucie humoru, trzeba przyznać:)
- 1 0
-
2010-06-22 07:17
Parking (1)
To jest bardzo słaba firma - parkingu dla pracowników nie potrafi nawet zapewnić.
Pytanie: Dalej jest tak że opieka dentystyczna od specjalisty w górę tylko za 200 zł rocznie? :)- 3 1
-
2010-06-22 18:04
a dużo Wam mówią jak Was lubią i cenią na integracjach?
- 0 0
-
2010-06-22 13:51
Coś nie gra graficznie "dla oka" rzeczywiście w tych literkach...
JAKAŚ "NIEZGODA" GRAFICZNA....
nie sadze, by zawodowiec opracował to logo- brak harmonii, i jakieś takie "puste"- 1 0
-
2010-06-22 17:25
bez wyjscia
Hestia nie ma wyjscia musi sie zgodzic na logo bo .. Niemcy tak chca, w koncu to oni sa głównymi udziałowcami a Hestia jest tylko pionkem w tej grze.
Trzesą sie na sama mysl Munchen Re.- 1 0
-
2010-07-21 15:30
jest od młodszego 700 zł
- 0 0
-
2010-11-05 11:55
Logo w jpg?
Loga nie zapisuje się w jpg!
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.