- 1 Oszukana na "akcje Orlenu" straciła 140 tys. zł (137 opinii)
- 2 Byliśmy na placu budowy elektrowni jądrowej (228 opinii)
- 3 Wyższy zasiłek pogrzebowy (109 opinii)
- 4 Ceny maksymalne na prąd niezgodne z prawem UE (16 opinii)
- 5 Pomnik twórcy Bitcoina stanie w Gdańsku? (293 opinie)
- 6 Wakacje składkowe przyjęte przez Sejm (29 opinii)
Ergo Hestia będzie miała nowy system identyfikacji wizualnej. Zmianie ulegnie logo firmy i kolorystyka, w której dominować mają czerwień i szarość.
Odświeżony zewnętrzny wizerunek pojawi się jesienią na ponad 700 punktach sprzedaży Ergo Hestii rozsianych w całym kraju. Nowa szata graficzna obejmie wszystkie materiały korporacyjne i ubezpieczeniowe. Działania wizerunkowe Towarzystwa mają silniej podkreślić pozycję wicelidera polskiego rynku ubezpieczeń majątkowych.
- Nowy wizerunek będzie optymalnie odzwierciedlał wartości firmy: prostotę, przewidywalność procedur i dopasowanie do potrzeb klientów - tłumaczy Małgorzata Makulska, wiceprezes Zarządu Grupy Ergo Hestia.
Zdaniem ekspertów od komunikacji z rynkiem, odświeżanie wizerunku sprzyja rozwojowi biznesu i jest zjawiskiem naturalnym wśród największych światowych marek. Dowodem na to mogą być procesy zachodzące w spółkach Grupy ERGO na terenie Niemiec, która stając się marką komercyjną, będzie silnie promowana na międzynarodowych rynkach.
Polski ubezpieczyciel upatruje swojej dodatkowej szansy w ściślejszej asocjacji z marką ERGO - jedną z największych firm ubezpieczeniowych w Europie, oferującą swoje produkty 40 milionom klientów.
Przedstawiciele Ergo Hestii podkreślają, że zmiany nie dotyczą produktów firmy, które są stale poddawane rynkowym modyfikacjom. - Pozostajemy przy sprawdzonej organizacji firmy i modelu zarządzania - dodaje Makulska.
Cały proces potrwa około 3 miesięcy. Nowe standardy zaczną obowiązywać od 1 października 2010 roku
Miejsca
Opinie (35)
-
2010-11-05 11:55
Logo w jpg?
Loga nie zapisuje się w jpg!
- 0 0
-
2010-07-21 15:30
jest od młodszego 700 zł
- 0 0
-
2010-06-21 21:29
nikt Wam nie każe tam pracować, zachowujecie się jakbyście za karę tam pracowali bo rodzice Wam kazali... (1)
...ludzie jesteście dorośli, więc się tak zachowujcie
- 5 2
-
2010-06-25 08:52
słusznie
to prawda: od wczoraj mamy widoczna zmianę pogody. Gdyby jeszcze nie ten wiatr to nie było by źle.
Co do kar, jeśli ktoś by niegrzeczny to zasługuje na klapsa. Ja lubię spotykać się z zarządem:)- 0 0
-
2010-06-22 07:17
Parking (1)
To jest bardzo słaba firma - parkingu dla pracowników nie potrafi nawet zapewnić.
Pytanie: Dalej jest tak że opieka dentystyczna od specjalisty w górę tylko za 200 zł rocznie? :)- 3 1
-
2010-06-22 18:04
a dużo Wam mówią jak Was lubią i cenią na integracjach?
- 0 0
-
2010-06-21 19:53
(1)
Zlodzieje traktujący pracownikow jak śmieci!!!
- 11 0
-
2010-06-22 18:03
może coś więcej dla ubiegających się tam o pracę?
- 0 0
-
2010-06-22 17:25
bez wyjscia
Hestia nie ma wyjscia musi sie zgodzic na logo bo .. Niemcy tak chca, w koncu to oni sa głównymi udziałowcami a Hestia jest tylko pionkem w tej grze.
Trzesą sie na sama mysl Munchen Re.- 1 0
-
2010-06-22 13:51
Coś nie gra graficznie "dla oka" rzeczywiście w tych literkach...
JAKAŚ "NIEZGODA" GRAFICZNA....
nie sadze, by zawodowiec opracował to logo- brak harmonii, i jakieś takie "puste"- 1 0
-
2010-06-21 10:52
hmm... (2)
Hestia potrafi wydawać kasę na zmianę logo, na nowy budynek itepe...
a dla pracowników - przysłowiowe "figa z makiem"...- 29 4
-
2010-06-22 09:50
:)
No właśnie: zmiana loga, nowe budynki, sponsoring imprez... ale gdy chcę podwyżkę to mówią "jest kryzys, nie będzie podwyżek" :)
- 1 1
-
2010-06-21 19:13
zgadzam się z Tobą, 15 min przerwy i nie wiadomo na co wykorzystac czy udać się do wc (no bo w ciągu 8 godzin to trzeba chociaż 1 raz) czy może kanapk e zjeść żeby mieć siłe rozmawiać z klientami :) ho ho ho
- 1 1
-
2010-06-22 00:12
Największe światowe marki i... Ergo Hestia. hahaha
Macie poczucie humoru, trzeba przyznać:)
- 1 0
-
2010-06-21 22:13
Niby kryzys niby oszczędności
a tu zmiana wizerunku.
- 2 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.