• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Japończycy rozwijają centrum w Gdańsku

erka
7 września 2018 (artykuł sprzed 5 lat) 
Holding  Ocean Network Express powołany do życia w Japonii tworzy trzech operatorów - K Line, MOL and NYK. Holding  Ocean Network Express powołany do życia w Japonii tworzy trzech operatorów - K Line, MOL and NYK.

Japoński operator kontenerowy Ocean Network Express otworzył w Gdańsku Centralne Centrum Serwisowe. Nowe biuro o powierzchni blisko 1,5 tys. m kw. mieści się w budynku Argon w kompleksie Alchemia i pracuje w nim już 120 osób.



- Wybór Gdańska na lokalizację naszego centrum nie był przypadkowy. Na trójmiejskim rynku jest wielu specjalistów w zakresie logistyki i spedycji, którzy są w stanie zapewnić wysoki poziom usług, jaki gwarantujemy naszym klientom - powiedział Reiner Zimbalski, dyrektor Centralnego Centrum Serwisowego ONE w Gdańsku.
Otwarcie gdańskiego centrum jest częścią procesu integracji przewozów kontenerowych trzech japońskich operatorów - K Line, MOL and NYK, tworzących Ocean Network Express. Holding został powołany do życia w Japonii, a równolegle w Singapurze rozpoczęła pracę spółka zarządzająca działalnością biznesową.

Przeładunek 9 milionowego kontenera w DCT Gdańsk. Materiał z maja 2018 r.


Regionalne biura utworzono w Hong Kongu, Singapurze, Wielkiej Brytanii, USA i Brazylii. Działalność operacyjną pod marką ONE firma rozpoczęła w kwietniu tego roku. Centralne Centrum Serwisowe w Gdańsku stanowi kluczowy element struktury operacyjnej i jest odpowiedzialne za operacje portowe, usługi zarządzania kontenerami oraz utrzymanie i naprawy w Europie.

Łączna pojemność floty kontenerowców ONE - 1 440 000 TEU, umożliwia mu działalność w ponad 100 krajach, w tym w około 200 najważniejszych portach całego świata.

- Poprzez udoskonalenie kluczowych elementów transportu kontenerowego chcemy realizować nowe usługi, poprawiając wydajność naszej sieci. Jako firma powstaliśmy, aby inicjować nowe praktyki w branży oraz kształtować marzenia i możliwości. Łączymy oceany i kontynenty różnymi trasami i dbamy o jakość niezawodnych usług transportowych - dodaje Zimbalski.
Nowe biuro ONE mieści się na szóstym piętrze budynku Argon i ma powierzchnię blisko 1,5 tys. m kw. Umowa z deweloperem obiektu, firmą Torus, podpisana została na 5 lat.
erka

Miejsca

Opinie (49) 1 zablokowana

  • DCT już się szykuje (1)

    Czekamy na ONE już stawiają nastepne dźwigi nabrzezowe

    • 54 2

    • operatorek a ilu szoferów zapodałeś za 15pln do wypłaty.

      • 4 9

  • (26)

    Kolejna duża firma w Gdańsku, a wraz nią nowe miejsca pracy.

    Dlaczego w Gdyni nie ma takich inwestycji?

    • 64 12

    • a gdzie tam u was biura wybudowac?

      na skwerze?

      • 25 3

    • Gdynia

      Niestety Gdynia przespala swoj czas i nie zapewnila odpowiednich(nowoczesnych,dobrze skomunikowanych) powierzchni biurowych

      • 24 6

    • ale za to macie fajne pomniki (4)

      • 32 1

      • (3)

        No tak bardzo "fajne"

        • 15 1

        • (2)

          a tak naprawde to kiedy kolejny pomnik za 3 mln?

          • 9 1

          • Gdynia ma nie tylko pomniki ! (1)

            • 0 0

            • Gdynia ma nie tylko pomniki !

              Wkrotce bedzie park w parku, kwiatki w kwiatkach na dolnym tarasie Kamiennej Gory - a to tylko I etap za 8 mln zl, muszla koncertowa na gorze,muszla koncertowa na dole, sciezka rowerowa przy Pilsudskiego,
              My mamy wszystko podwojnie ! A Wy w Gdansku co ?
              Tylko odchody w Motlawie ! A w Gdyni to przynajmiej rope /mazut?/ wrzucili do morza - i to tez dwukrotnie !

              • 1 0

    • Bo macie władze do d*py

      Sami sobie jesteście winni

      • 18 2

    • (2)

      ONE ma też biuro w Gdyni.

      • 17 7

      • (1)

        Przy tym centrum to małe popierdulka a nie biuro

        • 8 7

        • one

          cale biuro ktore jest ulokowane w Gdansku, w dokumentach 'figuruje' jako Gdynia. Ale to bez znaczenia. Sprawdzajac na stonie ONEa w Polsce biuro jest "tylko" w Gdynia. Prosze skonczcie napinanie sie

          • 9 4

    • Co za bzdury (7)

      Nie ma znaczenia czy Gdańsk czy Gdynia jak to prawie to samo.Mieszkasz w Gdynii a pracować,życ,bawić się możesz w Gdańsku i odwrotnie.Przestań się onanizować ze w Gdańsku coś budują a w Gdyni nie.Dorośnij.To juz trójmiasto

      • 22 23

      • Ale mu pocisnąłeś Alek (5)

        A teraz pomyśl logicznie. Nie przybywa nowych firm w Gdyni, więc nie ma z tego tytułu wpływu do budżetu z podatków. Jak napisałeś - bawisz się w Gdańsku, tam wydajesz pieniądze, tam są z tego podatki. Gdańsk się bogaci, Gdynia nie. Dorastająca młodzież, która zastanawia się gdzie kupić mieszkanie - wybiorą Gdynię, żeby dojeżdżać do pracy i bawić się w Gdańsku? Wątpię. I skoro wybiorą Gdańsk, to gdzie będą inwestować firmy myśląc o kapitale ludzkim, w Gdyni? To taka prosta logika na chłopski rozum, żebyś zakumał ;)

        • 26 3

        • a może nie zrozumiałeś Ty? (1)

          Trójmiasto słowo klucz. Co do podatków zgoda, ale dalej ludzie płacą podatki w miejscu zamieszkania. Firmy tak (ale nie przesadzajmy, że jest tak źle) Defetyzm sieją ludzie Horały.

          Wracając do tematu portu, niestety w Gdyni (władze portu, a nie miasta) pozwoliły na rozdrobnienie i to był błąd. Przespano jak rozwijał się Gdańsk. Teraz władze portu (a nie miasta) ociągają się z obrotnicą i pogłębieniem. Więc...

          Inna sprawa dlaczego Gdynia ma konkurować z Gdańskiem? Dwa różne miasta różnej wielkości. One powinny współpracować. Pozdrawiam wszystkich z Trójmiasta.

          • 14 3

          • To nie defetyzm tylko pragmatyzm

            Mnie jako mieszkańca jakiegokolwiek miasta będzie interesować w pierwszej kolejności kondycja mojego osiedla, mojej dzielnicy i mojego miasta, a w dalszej - sąsiednich miast, okolicy. A póki budżety miast są osobne to "metropolia" kończy się na uściskach rąk, pięknych słowach i małych ułatwieniach dla mieszkańców, z których korzyść jest wspólna. Tak samo mieszkańcy jak i włodarze miast będą się cieszyć z inwestycji w ich miastach. Taka jest rzeczywistość i tego nie zmienisz. Poza tym konkurencja jest zdrowa.

            • 6 3

        • (2)

          Kapitał ludzki..jakie to teraz mondre i modne słowo.Firma płaci podatki w miescie w którym jest zarejestrowana a nie gdzie ma oddziały (to tak żebyś zakumał) Gdynia z Gdańskiem są tak powiązana że mnóstwo ludzi pracuje ty a żyje tam.To jest jeden rynek i działa pod kazdym wzgledem jak jedno miasto.

          • 3 6

          • Jesteś dyletantem

            • 1 3

          • Działa jak jedno miasto? To chyba Twoje (i nie tylko) pobożne życzenie.

            • 2 2

      • Po co mam jeździć z Gdyni do pracy w Gdańsku jak mogę zamieszkać w Gdańsku? Jeżdże do pracy 2 przystanki. Nawet sie nie oplaca samochodu odpalac. Do tego dzieci mają bilety za darmo

        • 9 2

    • firma juz byla jako zlikwidowany MOL, wiec nie jest to nic nowego poza propaganda sukcesu (5)

      • 8 4

      • Co jest nowe, a co jest stare, zostało opisane po krótce w artykule. (4)

        Sam tytuł artykułu już coś podpowiada.

        • 1 1

        • podpowiada? ale co? (3)

          moze to ze sa drodzy przez rozwoj tego centrum i polski rynek nie akceptuje ich stawek frachtowych?.

          • 0 3

          • (1)

            Nowe biuro na pewno znacząco wpłynęło na stawki frachtowe :)

            • 1 1

            • Biuro w Gdańsku z tytułu usług nie finansuje się, ani tym bardziej zarabia cokolwiek.

              To też wynika z artykułu...

              • 3 0

          • Co?

            Jeśli są drodzy na serwisach do PL, to dlatego, że nie mają bezpośredniego serwisu do GDN, nie z powodu ładnego biura. Lol.

            • 1 1

    • Bo szczurek nie ma kasy na remont estakady więc wywalił 100 mln na lotnisko żeby samoloty latały z podczepionymi kontenerami, a potem kolejką jak z kamiennej góry, będą schodziły do terminala...

      • 5 2

  • (2)

    aliexpress

    • 11 15

    • Nie, Aliexpress jest z Chin, nie z Japonii. Wiemm że trudno odróżnić od siebie, wszystkie te kraje z Azji, ale to jednak spora różnica.

      • 13 1

    • aliexpress

      pływa do Gdyni ;)

      • 4 1

  • (1)

    Już dwie 40" ONE stoją na terminalu DCT 2

    • 7 1

    • hehehe, przez pomylke

      • 3 4

  • z tych różowych kontenerów to ładne miasteczko można postawić

    takie bungalow np. ;)

    • 9 1

  • Teraz jeszcze via karpatia (5)

    CEntralny port i przekop mierzei. Do tego podłączenie pod jedwabny szlak i stajemy się Koreą pld

    • 22 8

    • Aaaa zapomniałem dodac (2)

      Żeby osiągnąć sukces Korei trzeba odkomuszyc uczelnie. Samsung pl sam się nie zrobi

      • 8 2

      • to aż tylu pisowskich troli tutaj działa? (1)

        a głupich jak buty jadące w wagonie ze Związku Radzieckiego

        • 2 3

        • Co za glupek

          Jakis Laki ma inne zdanie , a ten tu wyjezdza od razu z jakimis pisowskimi trolami

          • 3 0

    • (1)

      Vis carpatia to wspieranie portu w Klajpedzie, który dzięki tej drodze będzie coraz większą konkurencja dla DCT

      Niech najpierw S5, S6, S7 i A1 dokonczą

      • 5 2

      • Via carpatia to autostrada dla Orlenu z Mozejek na południe

        Ponad połowa dochodów z podatku Litwy to Orlen.

        • 2 1

  • Eeee tam, Savino Del Bene jest najlepszym operatorem ! Pozdrowienia dla Adriana - jeden z najlepszych managerow ever, swietny facet z super podejsciem do ludzi

    • 2 6

  • S19 powyżej Lublina to strzał w kolano

    Nie ułatwiajmy Słowakom dostępu do portu w Kłajpedzie !!!
    Najpierw cała S7 do Gdańska

    • 4 0

  • Kolesiostwo (1)

    Znowu stołki porozdawane między kolesiostwo i zatrudnianie studentów na 1 rok za3500 brutto... Czy ten koszmar na rynku SSC się nie skończy?

    • 3 6

    • Jakie znowu kolesiostwo, jakie stołki?

      Skąd, jak, po co, kto komu. ..

      • 1 0

  • Oferty pracy (1)

    Mam pytanie, może ktoś się orientuje i podpowie. W artykule jest napisane, że w biurze pracuje już 120 osób. Wydaje mi się, że w miarę regularnie odwiedzam portale z ofertami pracy i chyba nigdy nie natknąłem się na ofertę tej firmy. Tym bardziej, że potrzebowali aż tylu pracowników (oczywiście domyślam się że nie zatrudnili wszystkich jednego dnia, ale mimo wszystko...)

    • 7 2

    • Rekrutacje mogły odbywać się za pośrednictwem headhunterów, wtedy zazwyczaj nazwa firmy nie jest podawana w ogłoszeniu, choć nie zawsze wiadomo dlaczego.

      • 2 0

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Piotr Ciechowicz

Wiceprezes Agencji Rozwoju Pomorza. Nadzoruje prace Regionalnej Instytucji Finansującej, Działu Promocji oraz Centrum Obsługi Inwestora. Wcześniej pełnił funkcję wicedyrektora Departamentu Programów Regionalnych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego. Współtwórca struktur wdrażania i zarządzania Funduszami Europejskimi na poziomie regionu. Współnadzorował realizację Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego w województwie pomorskim w latach 2004 - 2006, w ramach...

Najczęściej czytane