- 1 Trzeci raz szukają prezesa Energi. (45 opinii)
- 2 Zmiany w zarządzie Petrobalticu (22 opinie)
- 3 Rozlicz PIT do 30 kwietnia (29 opinii)
- 4 Unieważniono przetarg na zbożowy w Gdyni (42 opinie)
- 5 Złoty polski ma już 100 lat (152 opinie)
- 6 Lotos Kolej szuka oszczędności i zwalnia (250 opinii)
LPP jest już w Bośni i Hercegowinie
Gdańska firma odzieżowa LPP uruchomiła pierwszy salon Reserved w Banja Luce. Tym samym polski producent odzieży przypieczętował debiut swoich pięciu marek w Bośni i Hercegowinie. Sieć stacjonarna gdańskiej spółki powiększyła się o 24. rynek, a liczba salonów w krajach bałkańskich przekroczyła setkę.
Banja Luka to jedno z dwóch największych miast w Bośni i Hercegowinie, zamieszkiwane przez około 200 tys. mieszkańców. W centrum handlowym Delta Planet LPP otworzyło salony o łącznej powierzchni 5500 m kw. Pod koniec marca zadebiutowały tam marki Mohito, House i Cropp, a pod koniec kwietnia dołączyły do nich pozostałe brandy LPP. Na łącznej powierzchni 2306 m kw. wyeksponowano asortyment damski, męski i dziecięcy. LPP chce podbić gusta bośniackich klientów m.in. ubraniami wykonanymi z przyjaznych dla otoczenia materiałów.
LPP kupiło biurowiec przy Sadowej. Zakup gruntów jest w trakcie
- Debiut w Bośni i Hercegowinie to kolejny krok w celu umacniania naszej pozycji w regionie. Mamy już doświadczenia z rynków sąsiednich, gdzie nasze marki cieszą się coraz większą popularnością i notują dynamiczne wzrosty sprzedaży. To skłoniło nas do stawiania odważnych kroków i zaprezentowania w tym kraju oferty wszystkich pięciu marek LPP. Wierzę, że rozpoznawalność naszych brandów w tym regionie stanie się mocnym wsparciem dla debiutującego w Banja Luce formatu centrum handlowego - mówi Sławomir Łoboda, wiceprezes LPP.
Jak nie molo to dźwigi. Firmy sięgają po lokalne symbole
Ekspansja gdańskiej spółki na Bałkanach rozpoczęła się w 2007 roku od debiutu w Rumunii. Rok później LPP uruchomiło pierwsze salony w Bułgarii. Obecnie ta część Europy jest jednym z kluczowych obszarów pod względem rozwoju sieci stacjonarnej polskiej firmy. Spółka podkreśla, że to ważny region również w kontekście rozwoju sprzedaży e-commerce grupy, która wykazuje wysokie dynamiki rozwoju na tych rynkach. Już teraz skala działalności LPP w tym regionie wymaga wsparcia centrum dystrybucyjnego, dlatego spółka zdecydowała się na wynajęcie magazynu w Rumunii. Zgodnie z planem nowe centrum dystrybucyjne zostanie uruchomione do końca 2019 roku.
Miejsca
Opinie (107) 7 zablokowanych
-
2019-04-26 23:15
Duma
Jestesmy dumni!!! W końcu to nasza polska firma!
- 7 8
-
2019-04-26 22:42
jak widac wazeliniarstwo tylko do kadry
- 5 4
-
2019-04-26 22:38
won z kraju lamane podstawowe prawa pracownika
do chin
- 8 5
-
2019-04-26 22:26
A w sklepach w Polsce rotacje pracowników jak na dworcu centralnym. Jeszcze więcej kadry "zarządzającej" sprawdzającej produktywność pracowników jak w Chinach, a niedługo już nawet studenci na pół etatu nie będą chcieli pracować.
- 16 3
-
2019-04-26 16:30
Lpp (1)
A zarobki u nich w Lpp 1420 netto super
- 15 11
-
2019-04-26 21:49
Minimalna płaca krajowa w zeszłym roku wynosiła ponad 1500, a w tym ponad 1600, więc nie mogą zarobki być niższe, coś się nie zgadza.
- 6 0
-
2019-04-26 20:30
LPP podbiło Bangladesz i prą dalej. (1)
Robienie kasy kosztem najbiedniejszych. Jest się czym chwalić.
- 9 7
-
2019-04-26 21:43
A które największe firmy nie produkują w Azji. Gdyby te firmy produkowały gdzie indziej to ciekawe za co ludzie w tamtejszym regionie by żyli. Tak działa gospodarka. A nie jest szkoda, że w Polsce np. w hipermarkecie zarabia się kilkukrotnie mniej za tę samą pracę w tej samej firmie i nie jest to też jakaś fajna kasa jak na nasze warunki
- 6 5
-
2019-04-26 21:30
No i niech firma otwiera i zarabia za granicą jak najwięcej, będzie jeszcze więcej inwestować w Polsce i się kręci
- 7 2
-
2019-04-26 20:49
Słaba marka
- 8 9
-
2019-04-26 20:37
Pozytywne komentarze pochodzą od pracowników.
- 3 6
-
2019-04-26 15:35
(1)
gratulacje. BiH to 110 gospodarka swiata. to niebywale prestizowy kraj dla takiej marki jak LPP.
- 18 18
-
2019-04-26 20:35
To mają nie otwierać sklepów bo kraj nie jest prestiżowy? Byłbyś świetnym przedsiębiorcą. Można się cieszyć, że polska firma weszła na połowę rynków europejskich, a można też tego nie doceniać i narzekać, że w Polsce wszędzie zagraniczne sklepy i kasa wypływa poza Polskę.
- 15 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.