- 1 Praca na wakacje 2024: oferty i zarobki (19 opinii)
- 2 Absolwent gdyńskiej "trójki" głównym naukowcem w OpenAI (65 opinii)
- 3 Jak zarabiać na giełdzie codziennie? (71 opinii)
- 4 Elektrociepłownia gdyńska coraz bardziej ekologiczna (109 opinii)
- 5 Odwołano przetarg na terminal agro w Porcie Gdańsk (90 opinii)
- 6 Poczta Polska. Akcja protestacyjna (238 opinii)
LPP stawia na dalszy wzrost zysków w 2011 roku
Gdańska spółka LPP wypracowała w 2010 roku 140,2 mln zł zysku netto. Ubiegłoroczny zysk ma być w całości przeznaczony na wypłatę dywidendy. W 2011 roku spółka liczy na dwucyfrowy wzrost przychodów i zysku netto. - Marża brutto na sprzedaży, która w całym roku sięgnęła 54,5 proc. może wzrosnąć o 1-2 pkt. proc.- poinformował na konferencji prasowej wiceprezes LPP SA Dariusz Pachla.
- W całym roku 2010 zysk netto spółki sięgnął 140,2 mln zł wobec 104,7 mln zł w 2009 roku. Przychody wyniosły 2,08 mld zł wobec 2 mld zł rok wcześniej - stwierdził wiceprezes Dariusz Pachla.
Gdańska spółka ma bardzo ambitne plany na 2011 rok. Zamierza przeznaczyć 60 mln zł na rozwój sieci sprzedaży w Polsce i za granicą i dzięki temu zwiększyć powierzchnię sklepów o ponad 26 tys. m.kw. do 349 tys. m.kw.
W 2011 roku spółka położy nacisk na dalsze obniżanie kosztów, co ma pozytywnie przełożyć się na wynik finansowy. Efekty polityki ograniczania wydatków, w ocenie wiceprezesa Pachli widać już dobrze w wynikach za cały rok. Koszty sprzedaży i ogólne wzrosły o 8 proc. rok do roku, do 925,5 mln zł, podczas gdy w poprzednich latach te wzrosty były dwucyfrowe.
Spółka renegocjowała też umowy najmu i koszty czynszu, zmniejszyła zatrudnienie, mniej sił i środków włożyła w poprawę wyglądu sklepów. Cięcie kosztów dotyczyło także back-office'u z logistyką włącznie, negocjowano też ceny towarów z dostawcami.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w styczniu 2011 roku przez Grupę LPP wyniosły 184 mln złotych i były wyższe od osiągniętych w styczniu 2010 roku o 14 proc.. Szacunkowa wartość marży brutto na sprzedaży wyniosła ok. 44 proc. i była niższa od zrealizowanej w styczniu roku poprzedniego o ok. 3 punkty procentowe.
w 2010 roku LPP SA otrzymała główną nagrodę w kategorii "Marka z Trójmiasta" w plebiscycie internautów "Skrzydła Trójmiasta", organizowanym przez portal Trójmiasto.pl. Nagroda w kategorii "Marka z Trójmiasta" przyznawana jest za wizję, konsekwencję i strategię marketingową przedsiębiorcom, którzy rozwinęli najlepsze marki stworzone od podstaw w Trójmieście, a rozpoznawalne w Polsce i na świecie.
Miejsca
Opinie (180) 6 zablokowanych
-
2011-02-24 14:50
Czytam te wpisy i widze, ze firma LPP nie ma chyba dobrego PRu :) (2)
No, ale polskie korporacje dopiero sie ucza, hihihi :)
- 10 0
-
2011-02-24 15:16
(1)
To nie wina LPP tylko komentujących.
- 1 8
-
2011-02-24 15:47
Jasne ;)
- 1 0
-
2011-02-24 14:58
BEZNADZIEJNE CIUCHY ZA DUZA KASE
....
- 10 0
-
2011-02-24 15:37
Filozofią tych wszystkich firm, które wynajmują boksy w centrach handlowych jest:
1. Niezły wygląd lokalu. Stylizuje się je na sklepy z wysokiej półki, salony mody itd. Wnętrze ma wyglądać naprawdę dobrze i być namiastką wysokiej marki firmy.
2. Tani produkt. Tani, prawie najtańszy chiński ciuch wygląda o wiele lepiej w ładnym wnętrzu lokalu i nie wygląda na szmatę nawet jeśli nią jest. W domu, w szafie jest to jeden z dziesiątek bluzek czy spodni.
3. Niskie płace pracujących. Niskie koszty owocują takimi komunikatami: Marża brutto na sprzedaży, która w całym roku sięgnęła 54,5 proc. może wzrosnąć o 1-2 pkt. proc.- poinformował na konferencji prasowej wiceprezes LPP SA Dariusz Pachla.
Sukces gwarantowany.- 7 0
-
2011-02-24 15:40
Same
szmaty niezbyt ładnie pachnące , jakby wszystko było prane w szarym mydle ze względu na cięcie kosztów , badziewie , dziwię się że ludzie tam kupują !!!
- 5 0
-
2011-02-24 15:43
jakość
Dlaczego w sklepie śmierdzi stęchlizną i to od ubrań. Kiedyś to była jakość średnia, teraz poniżej minimalnej.
- 5 0
-
2011-02-24 15:46
JAKOŚĆ
to prawda ..jakośc coraz gorsza nie mówi sie wprost ale też na niej cieli swoje koszty. Tańsze zamki, tkaniany itd. Nie wspone już o rozmiarówce,która oststanio jest tragiczna! Wzory odszywają najtańsze fabryki stąd też różnego rodzaju błedy.
No kupować nikt nie musi- wolny rynek :)- 3 0
-
2011-02-24 15:57
nie ma czego gratulować
wyzysk... nie dbają o swoich pracowników... rotacja ogromna... moja żona więcej na leki wydała po chorobie od ich klimatyzacji niż tam zarobiła... a ldewo wracała do domu po nocy... brak poszanowania człowieka.... jasne można nie pracować... ale istnieje rzesza ludzi biedniejszych którzy tam przyjdą... i nimi między innymi oni sobie obniżają koszty... powtarzam nie ma czego gratulować
- 4 0
-
2011-02-24 15:57
NIE KUPOWAC TAM!
zamawiają szmaty z chin za 2 zeta od sztuki, sprzedają za 69.99 lub 109,99zł, tępe baby to kupią. Teraz nazwijmy to po imieniu - przedsiębiorczość prezesa.
- 6 0
-
2011-02-24 16:09
W całym roku 2010 zysk netto spółki sięgnął 140,2 mln zł wobec 104,7 mln zł w 2009 roku.
A LUDZIE PRACUJĄCY W NIEWOLNICZYCH WARUNKACH PO 14 GODZIN..dostaja na umowe zlecenie po 900-1100zł.....jak w afryce!
- 4 0
-
2011-02-24 16:42
JAK PĄCZEK W MAŚLE
jak Ktoś kupił akcje LPP na początku działalności czyli na początku lat 90,
oczywiście nie mówimy o przeciętnym "Kowalskim" i jego finansach
"na procencie" w banku.., tylko o inwestorze z kilkoma mln na koncie,
i sprzedał akcje przed kryzysem w 2007r., to nie musi już pracować
może realizować swoje marzenia i być rentirem do końca życia.- 0 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.