• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Morfologia Sprzedaży. Jak sprzedawać bez sprzedawania?

VIK
6 listopada 2018 (artykuł sprzed 5 lat) 
Morfologia Sprzedaży to największa w Polsce Północnej konferencja dla menedżerów odpowiadających za sprzedaż w firmie. Morfologia Sprzedaży to największa w Polsce Północnej konferencja dla menedżerów odpowiadających za sprzedaż w firmie.

Jak być handlowcem i zostać normalnym człowiekiem? Jak się odnaleźć w czasach RODO i nie zwariować? O tym i nie tylko będzie mowa na kolejnej Konferencji Menedżerów Sprzedaży - Morfologia Sprzedaży, która odbędzie się w środę 14 listopada w Centrum Wystawienniczo-Kongresowym AmberExpo w Gdańsku.



- Dziś w sprzedaży to pracownicy robią castingi na pracodawców, a nie odwrotnie. Co zrobić, żeby ludzie chcieli dla nas pracować? Przed tym wyzwaniem coraz częściej stają przedsiębiorcy. Jak poradzić sobie w sytuacji niedoboru kandydatów na pracowników? Jak się sprzedać w wyścigu na najatrakcyjniejszego pracodawcę? To jeden z najbardziej palących problemów, dlatego o tym m.in. będziemy rozmawiać na naszej konferencji - mówi Jacek Czarnowski z Cetus Consulting, twórca i organizator konferencji.
Czytaj też: W nowym świecie lider musi być... zwinny

W takim momencie warto poszukać innych kanałów sprzedaży, jak np. media społecznościowe. O tym jak kampanie na Facebooku mogą realnie wpłynąć na wzrost ruchu i sprzedaży offline opowie Agnieszka Chabrzyk, osoba posiadająca szerokie strategiczne oraz biznesowe doświadczenie zwłaszcza w obszarze digital marketingu, sprzedaży oraz big data, zdobyte zarówno w strukturach Polskich jak i międzynarodowych. A o roli serwisów typu LinkedIn, które wkrótce staną się nieodłącznym narzędziem pracy nowoczesnego przedsiębiorcy i handlowca opowie Kamil Mirowski, creative marketing consultant w agencji interaktywnej 1000ideas.

Czytaj też: Morfologia Sprzedaży. Samo słowo "innowacja" nie jest kluczem do sukcesu

Będzie też o psychologii cen. Dlaczego za sweter George'a Clooneya jesteśmy gotowi zapłacić więcej, jeśli jest niewyprany? Dlaczego tureckie kaloryfery są warte mniej niż te wyprodukowane w Niemczech? Przypisywanie wartości jest procesem indywidualnym, subiektywnym, ale... podlegającym określonym regułom. Jak sprawić, by ludzie chcieli płacić więcej za Twoje produkty i usługi? O tym opowie Paweł Tkaczyk, specjalista od budowania marki - pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami i doradza startupom.

Z kolei o sprzedaży dobrze zaprojektowanej i o tym jak wykorzystać design thinking w sprzedaży i zamiast produktów sprzedawać uczucia opowie Piotr Grocholiński, specjalista od tworzenia strategii, modeli biznesowych, segmentacji, zarządzania produktem oraz przeprowadzania zmian w organizacji. A o RODO podczas sprzedaży e-commerce opowie Agnieszka Cwalina-Kowalewska, adwokat, partner MGS Kancelarii Radców Prawnych i Adwokatów Mądry, Sznycer, Cwalina-Kowalewska, aSambożuk z siedzibą w Gdańsku.

Czytaj też: Czy "turkus" przyjmie się w firmach?

O sprzedawaniu bez sprzedawania opowie Paweł Fortuna, psycholog biznesu związany z Akademią Leona Koźmińskiego w Warszawie i Instytutem Psychologii KUL, który twierdzi, że bycie handlowcem się raczej przydarza, niż jest rozmyślnie wybranym kierunkiem rozwoju osobistego.

- Nie słyszałem o młodzieży, która planuje pracę w sprzedaży i odpowiednio do tak wybranej ścieżki kariery dobiera szkoły średnie i studia wyższe. Każdy przynosi więc do biznesu osobowość, bagaż doświadczeń, intuicję i energię. Kontaktuje się z klientami... i pewnego dnia trafia na trening z technik sprzedaży poznając osobliwy świat spreparowanych wypowiedzi, przemyślnych argumentów i innych wytrychów mających go przeprowadzić od pierwszego wrażenia do faktury. O ile pierwsze szkolenia są jeszcze atrakcyjne (bo nowe), o tyle kolejne utrwalają tylko przekonanie o tym, że istnieje świat sali szkoleniowej i... świat rzeczywisty. Na szczęście wcale tak nie musi być - mówi Paweł Fortuna.
Morfologia Sprzedaży to największa w Polsce Północnej konferencja dla menedżerów odpowiadających za sprzedaż w firmie i szukających sposobów na zwiększenie sprzedaży oraz efektywności zespołu. Głównym partnerem merytorycznym konferencji jest Sandler Training, firma będąca światowym liderem w rozwiązaniach doradczych i szkoleniowych dla menedżerów sprzedaży i handlowców. Więcej informacji na www.morfologiasprzedazy.pl.
VIK

Wydarzenia

Morfologia Sprzedaży (4 opinie)

(4 opinie)
599-699 zł
konferencja

Miejsca

Opinie (60) 1 zablokowana

  • Amatorzy (4)

    Ja sprzedaję za grubą kasę rzeczy, które nie istnieją, w dodatku jestem szanowany i respektowany na mieście, 100% nietykalny. W razie jakiejś wpadki przeniosą mnie po prostu na inny oddział.

    • 36 2

    • (2)

      No ale nie każdy tak jak ty ma za sobą korporację z blisko 2000 lat marketingu na świecie i ok. 1000 lat marketingu w Polsce.

      • 5 0

      • (1)

        Bo trzeba wiedzieć, gdzie się zatrudnić. No i po co odkrywać koło na nowo?

        • 2 0

        • Nie każdy chce spędzić całe życie na oszukiwaniu innych.

          • 0 0

    • Ave Ty !

      • 3 1

  • Z całym szacunkiem dla pomysłu ale... (2)

    .... to nie jest sprzedaż, to jest życie w wirtualnym świecie. Prelegenci chcą pokazać sprzedaż, bez sprzedaży?!? Po życiorysach, można stwierdzić, że całe ich życie zawodowe to wirtualny świat. Prawdziwa sprzedaż odbywa się pomiędzy ludźmi - gdzie spotkania biznesowe, gdzie techniki negocjacyjne, gdzie gra.... teraz szkolą ludzi jak robić strony internetowe, jak je pozycjonować i jak w necie zbijać cenę - tu już nie ma miejsca na międzyludzkie relacje, brak lojalności, brak długofalowej współpracy - tylko cena, cena, cena... szkoda :-(

    • 15 1

    • Kilkadziesiąt procent obecnej sprzedaży to sprzedaż internetowa, większość z niej generowana jest przez tzw. "inbound marketing", a ty zatrzymałeś się na etapie komiwojażerów? Nie każda sprzedaż to zakup bułki w sklepie, czy zakup Orlenu, gdzie trzeba się zjawić osobiście i pouśmiechać.

      • 0 0

    • Trafne

      i jeszcze ludzie za to płacą!!! Takie mamy społeczeństwo, nie pomyślą, tylko najlepiej podać im to na tacy- ale skoro są frajerzy i chcą płacić to ich sprawa!

      • 0 0

  • Morfologia sprzedaży (8)

    Iniekcja marketingu, Transfuzja kapitału ludzkiego, przeszczep startupu, rentgen finansów, lewatywa głupoty.

    • 54 0

    • Słowo "morfologia" (samo w sobie) nie ma nic wspólnego z medycyną. (3)

      Polecam słownik.

      • 0 3

      • dla jasności (2)

        Słownik wyrazów obcych, PWN- morfologia m.innymi: 4.pot. skład budowy krwi.

        • 0 1

        • Nie

          Morfologia krwi to skład budowy krwi, lub badanie składu krwi.

          Morfologia to po prostu "nauka o budowie... " a czego, to już trzeba dopisać.

          • 0 0

        • i ta "4" Cię nie zastanowiła?

          • 0 0

    • (3)

      ...i kwik wiecznych biedaków

      • 3 7

      • Może lepiej być biedakiem niż złodziejem... (2)

        • 6 1

        • (1)

          Lepiej być bogaty. Ale trzeba umieć coś więcej, niż biadolenie na forum.

          • 0 5

          • Ojcze Dyrektorze

            To Ty?

            • 2 0

  • Gratuluję tytułu do tego artykułu... (8)

    Morfologia...czy redakcja wie jakie jest znaczenie tego słowa?

    • 25 4

    • wytłumaczenie (7)

      To nie wymysł autora. "Morfologia Sprzedaży" w nazwie artykułu wzięła się od nazwy konferencji, ale widać że niektórzy czytają tylko nagłówki newsów. Nie pozdrawiam hejtera poziom dno. Proszę też pamiętać żeby nie brać apap noc rano bo może zaszkodzić

      • 7 13

      • OK. Gratuluję nazwy tej konferencji. (4)

        Morfologia... czy organizatorzy wiedzą jakie jest znaczenie tego słowa?

        • 6 0

        • (3)

          Nie jestem organizatorem ale... Za wikipedią: Morfologia (gr. μορφή morphḗ – "kształt", λόγος lógos – "nauka") – „nauka o formach”; „morfologiczny” – związany z „morfologią”; dotyczący postaci i budowy.

          Czyli coś dotyczącego postaci i budowy sprzedaży. Ma sens. Może też w sensie biologicznym, coś dotyczącego kształtów i budowy nie zwierząt, ale sprzedaży, ot taki dowcip.

          • 4 1

          • Wikipedia (2)

            Oto klasyczny przykład dzisiejeszej gimbazy, dla której wikipedia to wyrocznia- ile tam jest bzdurnych informacji, to zabrakło by miejsca do opisania- ale tak to jest jak się gardzi książką opracowaną przez naukowców jak n.p. Słownik wyrazów obcych PWN.

            • 0 1

            • 38 lat, w gimnazjum nigdy nie byłem, a ty nie wiesz co piszesz.

              morfologia ,
              morfologia roślin - dział botaniki zajmujący się budową roślin;
              morfologia zwierząt - nauka badająca budowę wewn. i zewn. organizmów zwierzęcych w rozwoju rodowym (m.z. ewolucyjna), osobniczym i u postaci dojrzałych;
              morfologia krwi - zespół informacji dotyczących elementów upostaciowionych krwi;

              Ale autor komentarza pewnie myśli, że morfologia to "badanie krwi" i się będzie mądrzył.

              • 0 0

            • no i co pwn napisał? Coś innego?

              • 0 0

      • Popieram...rownie dobrze mozna napisać rozwolnienie sprzedaży...

        Serio nie mozna inaczej tego nazwać?

        Czy miało to tak brzmieć lekarsko????

        • 5 1

      • Zminusował hejter i jego piesek

        • 1 10

  • (1)

    Olecam Paweła Fortunę. Miałem z nim kiedyś zajęcia na studiach. Gość jest świetny. Trzeba to zobaczyć

    • 1 8

    • potwierdzam

      Fortuna szkoli na MBA i podyplomówkach w Koźminskim dyrektorów i prezesów firm osmiozerowych. Facet jest niesamowity, ale trzeba miec swiadomość, że nie da do ręki młotka, którym powbijamy nasze oferty klientom do głów, raczej pokaże drogę. Ja go szanuję za wszczepienie sluchaczom potrzeby konstruktywnej krytyki wszystkiego, co się nam wpaja, a nie łykania jak pelikan.

      Tkaczyk się już przejadł, odcina kupony po konferencjach, wszędzie go pełno. A ja od 2 lat nei dostałem informacji o wznowieniu jego szkolenia, na ktore się zapisałem, a ktore się nie odbyło z braku chętnych (o minimum zapisów mnie ponformowano po fakcie. O tym, ze takie same szkolenia robi dla firm marketignowych równolegle, dowiedziałem się sam....)

      Reszta to jakieś zapchajdziury. Wzięty prawnik siedzi w robocie, a nie gada na przydlugim lanczu biznesowym za 600.

      • 0 0

  • życie wieczne sprzedaje - zycie wieczne sprzedaję....

    tylko do mnie z kaśą co tydzień przychodźta
    do tego ogłaszam "świnta specjalne"
    wpisowe "za pochlapek" w wieku dziecęcym"
    Potem "chipsowe"
    Potem kilka innych
    Na kuniec "zwłok pożegnanie"bo zara "zmartwychwstanie"

    Nic nikomu nie sprzedawałem a kase otrzymywałem :-)

    Aaaa jeszcze się kasa z budżetu znajdzie jak się biznes rozkreci - klika mld co rok....

    Je kto chentny na mój biznes plan ?

    I nie mówta że nie można sprzedawac nic nie sprzedawając !!!!

    • 0 0

  • TKM 1:27 (1)

    Tak sobie myślę, że jedyny i najlepszy biznes ma Flaszka !
    Chyba warto iść w tym kierunku i uczyć się golenia owieczek !

    • 1 0

    • O, nie tylko, misiewicze i nam się po prosu należy.

      • 0 0

  • TKM 1:27 (1)

    Czy ciemny naród kupi to ?

    • 2 0

    • Jak najbardzie kupi i już kupił.

      • 0 0

  • (1)

    Jak sprzedawać bez sprzedawania? Zapytajcie jego ekscelencji Adamowicza

    • 3 2

    • Nikt nie przebije sprzdwcy kitu jakim jest krzywogębny.

      • 0 0

  • Dobry towar i jakosc sprzedaje sie sam i do tego nie powtrzeba ludzi.Ale jak produkuje sie Gów@# zawiniete w papierek

    udajace cukierek to trzeba sie napocić przy wciskaniu kitu!!

    • 3 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Mirosław Bieliński

Prezes firmy doradczej Stilo Horizon. Były prezes Grupy Energa. Po ukończeniu studiów (Uniwersytet Gdański, Wydział Ekonomiki Produkcji ) pracował jako robotnik, następnie w działach finansowo-księgowych kilku trójmiejskich firm. W 1989 roku związał się z jedną z najbardziej cenionych polskich firm konsultingowych - Doradca. Przeszedł w niej od pozycji młodszego konsultanta do partnera, członka zarządu i współwłaściciela. Był odpowiedzialny za duże projekty doradcze, wymagające tworzenia...

Najczęściej czytane