• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

"National Geographic Endurance" powstaje w Gdyni

VIK
19 marca 2018 (artykuł sprzed 6 lat) 
  • NB 312 będzie jednym z najbardziej innowacyjnych statków pasażerskich na świecie.
  • NB 312 będzie jednym z najbardziej innowacyjnych statków pasażerskich na świecie.
  • Sven Linblad, prezes Lindblad Expeditions.
  • Odbiorcą finalnym statku jest Lindblad Expedition.
  • W części wyposażona jednostka jest budowana w gdyńskiej stoczni, a ostatnie prace wykończeniowe będą realizowanie w norweskiej stoczni Ulstein.
  • NB 312 będzie jednym z najbardziej innowacyjnych statków pasażerskich na świecie.
  • Odbiorcą finalnym statku jest Lindblad Expeditions.

W stoczni Crist odbyła się ceremonia położenia stępki pod jednostkę NB 312 "National Geographic Endurance". Jest to wielofunkcyjny polarny statek pasażerski z innowacyjnym kadłubem X-BOW przeznaczony dla norweskiego armatora.



To kolejny krok w budowie jednego z najbardziej innowacyjnych statków pasażerskich na świecie - NB 312. Długa na blisko 125, a szeroka na ponad 20 metrów jednostka będzie mogła pływać w trudnych warunkach polarnych. W części wyposażona jednostka jest budowana w stoczni Crist, a ostatnie prace wykończeniowe będą realizowanie w norweskiej stoczni Ulstein. Statek ma być gotowy w 2020 r. Odbiorcą finalnym statku jest Lindblad Expeditions, a statek będzie pływał pod nazwą "National Geographic Endurance".

- Cieszymy się, że bierzemy udział w budowie tak innowacyjnego statku, jakim jest NB 312. To kolejny projekt z ciągle rozwijającego się rynku jednostek pasażerskich, który zostanie zrealizowany w naszej stoczni - mówi Tomasz Wrzask, PR & marketing manager Crist.
Statek zostanie wyposażony w kadłub z linii X-BOW znany dotychczas z jednostek przeznaczonych dla branży offshore. Zastosowanie tego rozwiązania w statku pasażerskim zmniejszy uderzanie fal o kadłub, przez co zwiększy komfort podróżowania i będzie prowadzić do znacznego zmniejszenia hałasu i wibracji. Kształt i zamknięty charakter X-BOW ma również zminimalizować ryzyko rozprysku fal, unikając zagrożenia lub uciążliwości śliskich lub oblodzonych pokładów.

Dolne kondygnacje statku stanowić będą luksusowe apartamenty z dużymi oknami, pozwalającymi obserwować to, co znajduje się pod wodą. Na pokładzie znajdzie się również spa, centrum fitness, jacuzzi, restauracja z widokiem na morze i odkryty bar. Jednostka naraz będzie zabierać ok. 100 osób, do których dyspozycji będzie 69 kabin.
VIK

Miejsca

Opinie (38) 2 zablokowane

  • Statek zostanie wyposażony w kadłub...

    To chyba logiczne, no nie? Ale kto i gdzie bedzie wyposażał kadłub?

    • 0 0

  • krist psia jego mać.... (6)

    Robi się jak na starej stoczni. Więcej menagerkow co się wysłowić nie potrafią. Sensowna prace zalatwi ci wujek. Możesz się starać xx lat a przyjdzie taki i cie przeskoczy, bo wujo głaszcze po pupie. Cwirek pała bez sumienia. Sam kieszenie napycha a pracownikom nie potrafi zapewnić godziwych warunków,mówię tu o umowach o prace. Jak to drogi panie czytasz to idź się pan chędożyć

    • 28 6

    • chory człowiek (3)

      Powinien się pan cieszyć ,że ma pracę i tak dobrych szefów.Wkażdej chwili może pan zmienić pracę.

      • 2 6

      • wybitne umysły (2)

        Co wy, inteligentni inaczej, wypisujecie? Jakie ciesz się, że masz pracę? Z taką retoryką to cofacie mentalnie ten kraj do czasów niewolnictwa. Nie praca, a zarobek utrzymuje człowieka przy życiu. W obozach II wojny też pracowano i co? Zarobki w Criscie i sposoby zatrudnienia powinny znaleźć się pod ścisłą kontrolą pracowników PIP. Żaden z pracowników bezpośredniej produkcji nie zarabia w normalnym czasie pracy, regulowanym prawem. na godne życie. Normą, bezprawną, jest tam 10-cio godzinny dzień pracy plus weekendy. W którym normalnym kraju funkcjonują takie standardy? W żadnym! Nawet działalność gospodarcza wyczerpuje znamiona umowy o pracę, gdyż jest wykonywana stacjonarnie w jednym miejscu i o tych samych godzinach. A że wszyscy są tam zatrudnieni na działalnościach, bądź reszcie śmieciówek, jest to zwykłe bezprawie. Crist nie zarabia na fachowości i terminowości, a na chorym systemie, słabych związkach zawodowych i bezprawnym zatrudnianiu za niewielkie pieniądze.

        • 6 2

        • związki zawodowe GDZIE ?

          O jakich związkach zawodowych ty piszesz , ja na terenie CRISTU z żadnym się nie spotkałem , chyba że istnieje jakiś tajny , kierowników , majstrów i menadzerów ?

          • 0 0

        • Mądrego to aż miło posłuchać! A tych "chorych d*powłazów" pozdrawiam ubogi zakres emocjonalny.

          • 2 2

    • jesteś indolencją umysłową i pewnie kolejną złodziejską parówą

      nie podoba się, to wypad, jak taki z ciebie "fachowiec" to znajdź sobie pracę gdzie indziej

      • 1 1

    • Chory człowiek

      Człowieku ciesz się ,że masz pracę i tak wspaniałych szefów.Jak Ci nie odpowiada TO ZMIEŃ PRACĘ.

      • 1 10

  • Znowu tylko częściowo wyposazony, czyli brudna robota? Kto zamowil w Criscie: armator czy stocznia ? (3)

    Kto jest projektantem: polskie biuro czy jak zwykle?
    Artykul pozbawiony konkretnej informacji, wyglada na...., zresztą mniejsza z tym.

    • 30 12

    • (1)

      Zamówiła norweska stocznia Ulstein Verft

      • 2 0

      • Crist

        Oznacza to ze CRIST NIE POTRAFI wykonać dobrej jakości wnętrza. Same papudraki i dlatego to co ma być idealne to zrobią Norwedzy.....

        • 0 0

    • Bardzo trafne pytania. PR w dobrej postaci, czyli bez trudnieszych kwestii

      • 11 4

  • dobrze, że cokolwiek dzieje się jeszcze w porcie, jest coś co nie padło. (3)

    Wiadomo już co powstanie na ruinach Gdyni?

    • 23 12

    • dureń

      patentowy

      • 0 0

    • vistal prywatny I co?

      Stocznia w Gdansku prywatna, I co?
      Oszolomy wszedzie sie znajda z demagogia na sztandarach...

      • 9 2

    • To nie w porcie jełopie

      tylko w stoczni - PRYWATNEJ stoczni. A co do Gdyni, wszyscy czekamy jak odejdzie pokolenie takich jak ty.

      • 12 2

  • Zdjęcie 7/7 (1)

    Czy to cała załoga CRIST-u ( 22 osoby)? Faktycznie chyba tak jest bo ponad 90% ludzi to odrębne podmioty gospodarcze plus do tego kilkanaście innych spółek. To gwarancja sukcesu w biznesie....

    • 2 1

    • sukces ? za jaką cenę

      Na tym zdjęciu widać kto ma umowę o pracę , czyli urlopy , socjal przewidziany prawem i godną emeryturę na przyszłość , reszta proli ( czyli około tysiąca ) na samozatrudnieniu albo śmieciówach są tylko nowoczesnymi niewolnikami latami bez urlopów , chorobowego , świadczeń na dzieci i godnej emerytury , za to z normą do wyrobienia - 250 do 300 godzin miesięcznie .

      • 1 2

  • tylko szkoda że

    pracownikom nie chcą płacić

    • 5 3

  • Czas się obudzić . (1)

    A kim oni jeszcze chcą to zrobić , większość dobrych fachowców sami się pozbyli wymieniając ich na Ukraińców , Wietnamców ,Hindusów ,Białorusów i nie wiadomo jeszcze kogo. Niedobitki polskiej załogi zatrudniane są tylko na samozatrudnieniu , a administracja i ' menadżerka ' rozrosły się do monstrualnych rozmiarów ( więcej wodzów jak Indian ) . Totalny brak kompetencji i szacunku dla podstawowego pracownika . Pracowałem tam 6 lat i w końcu puściły mi nerwy bo ile można robić i naprawiać po pseudo fachowcach nie znających słowa po polsku . Polacy w criście są obciążani nieproporcjonalnie ponad miarę w stosunku do obcokrajowców , którzy mają w nosie kontrolę jakości , odbiory , terminy , ich obchodzi tylko nabicię godzin i czas wyjazdu do domu .

    • 13 3

    • Sama prawda kolego

      Dodam że warunki sanitarne jak i warunki pracy są z roku na rok coraz gorsze, nie polecam nikomu pracy w takim zakładzie mobbing na porządku dziennym.

      • 6 3

  • :) (1)

    No i fajnie. Szacun dla sąsiadów i ich gospodarki morskiej!

    • 21 3

    • To ta stocznia, co północnych Koreańczyków zatrudnia?

      • 4 0

  • i oczywiście zero informacji w tej reklamie jak wygląda "praca" w Criscie...

    • 6 4

  • Za starych stoczni, na wodowaniu (1)

    pewien stoczniowiec mi powiedzial:

    Panie. Co z tego, ze budujemy statki. Najwieksze pieniadze to ida na wyposazenie i wykonczenie tych statkow... I to juz nie w Polsce...

    Mial racje?

    • 13 3

    • żeby wyposażać to trzeba dbać o specjalistów a nie zatrudniac spolki społeczki. Raz montują robią kolizje pozniej sie zasłaniają umowa i zchodzą z roboty

      • 8 0

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Justyna Kowalczyk

Prezes zarządu OptiWay Biuro Rachunkowe Sp. z o.o.. Absolwentka Wydziału Finansów i Rachunkowości Uniwersytetu Gdańskiego. Menedżer, ekspert w zakresie finansów i rachunkowości oraz podatków. Laureatka plebiscytu Kobieta Sukcesu 2017 roku. Plebiscyt organizowany od 1995 r., w którym wyróżniane są kobiety które odnoszą sukcesy w różnych dziedzinach życia. Organizatorem jest Konwencja Przedsiębiorców Województwa Pomorskiego, a patronat honorowy sprawuje Marszałek Województwa Pomorskiego...

Najczęściej czytane