- 1 Samochodowiec pracujący dla wojska w Gdyni (104 opinie)
- 2 Port Service: trwa szukanie nowego miejsca (164 opinie)
- 3 Dźwiedźma - introligatorka z powołania (10 opinii)
- 4 Dzwonią i straszą wysokimi cenami energii (141 opinii)
- 5 Terminal instalacyjny. Budowa w tym roku (56 opinii)
- 6 W porcie znaleziono bombę. Ważyła 250 kg (12 opinii)
"National Geographic Endurance" powstaje w Gdyni
W stoczni Crist odbyła się ceremonia położenia stępki pod jednostkę NB 312 "National Geographic Endurance". Jest to wielofunkcyjny polarny statek pasażerski z innowacyjnym kadłubem X-BOW przeznaczony dla norweskiego armatora.
To kolejny krok w budowie jednego z najbardziej innowacyjnych statków pasażerskich na świecie - NB 312. Długa na blisko 125, a szeroka na ponad 20 metrów jednostka będzie mogła pływać w trudnych warunkach polarnych. W części wyposażona jednostka jest budowana w stoczni Crist, a ostatnie prace wykończeniowe będą realizowanie w norweskiej stoczni Ulstein. Statek ma być gotowy w 2020 r. Odbiorcą finalnym statku jest Lindblad Expeditions, a statek będzie pływał pod nazwą "National Geographic Endurance".
- Cieszymy się, że bierzemy udział w budowie tak innowacyjnego statku, jakim jest NB 312. To kolejny projekt z ciągle rozwijającego się rynku jednostek pasażerskich, który zostanie zrealizowany w naszej stoczni - mówi Tomasz Wrzask, PR & marketing manager Crist.
Statek zostanie wyposażony w kadłub z linii X-BOW znany dotychczas z jednostek przeznaczonych dla branży offshore. Zastosowanie tego rozwiązania w statku pasażerskim zmniejszy uderzanie fal o kadłub, przez co zwiększy komfort podróżowania i będzie prowadzić do znacznego zmniejszenia hałasu i wibracji. Kształt i zamknięty charakter X-BOW ma również zminimalizować ryzyko rozprysku fal, unikając zagrożenia lub uciążliwości śliskich lub oblodzonych pokładów.
Dolne kondygnacje statku stanowić będą luksusowe apartamenty z dużymi oknami, pozwalającymi obserwować to, co znajduje się pod wodą. Na pokładzie znajdzie się również spa, centrum fitness, jacuzzi, restauracja z widokiem na morze i odkryty bar. Jednostka naraz będzie zabierać ok. 100 osób, do których dyspozycji będzie 69 kabin.
Miejsca
Opinie (38) 2 zablokowane
-
2018-04-21 15:41
Statek zostanie wyposażony w kadłub...
To chyba logiczne, no nie? Ale kto i gdzie bedzie wyposażał kadłub?
- 0 0
-
2018-03-19 10:25
krist psia jego mać.... (6)
Robi się jak na starej stoczni. Więcej menagerkow co się wysłowić nie potrafią. Sensowna prace zalatwi ci wujek. Możesz się starać xx lat a przyjdzie taki i cie przeskoczy, bo wujo głaszcze po pupie. Cwirek pała bez sumienia. Sam kieszenie napycha a pracownikom nie potrafi zapewnić godziwych warunków,mówię tu o umowach o prace. Jak to drogi panie czytasz to idź się pan chędożyć
- 28 6
-
2018-03-19 21:21
chory człowiek (3)
Powinien się pan cieszyć ,że ma pracę i tak dobrych szefów.Wkażdej chwili może pan zmienić pracę.
- 2 6
-
2018-03-20 07:12
wybitne umysły (2)
Co wy, inteligentni inaczej, wypisujecie? Jakie ciesz się, że masz pracę? Z taką retoryką to cofacie mentalnie ten kraj do czasów niewolnictwa. Nie praca, a zarobek utrzymuje człowieka przy życiu. W obozach II wojny też pracowano i co? Zarobki w Criscie i sposoby zatrudnienia powinny znaleźć się pod ścisłą kontrolą pracowników PIP. Żaden z pracowników bezpośredniej produkcji nie zarabia w normalnym czasie pracy, regulowanym prawem. na godne życie. Normą, bezprawną, jest tam 10-cio godzinny dzień pracy plus weekendy. W którym normalnym kraju funkcjonują takie standardy? W żadnym! Nawet działalność gospodarcza wyczerpuje znamiona umowy o pracę, gdyż jest wykonywana stacjonarnie w jednym miejscu i o tych samych godzinach. A że wszyscy są tam zatrudnieni na działalnościach, bądź reszcie śmieciówek, jest to zwykłe bezprawie. Crist nie zarabia na fachowości i terminowości, a na chorym systemie, słabych związkach zawodowych i bezprawnym zatrudnianiu za niewielkie pieniądze.
- 6 2
-
2018-03-26 21:42
związki zawodowe GDZIE ?
O jakich związkach zawodowych ty piszesz , ja na terenie CRISTU z żadnym się nie spotkałem , chyba że istnieje jakiś tajny , kierowników , majstrów i menadzerów ?
- 0 0
-
2018-03-20 10:34
Mądrego to aż miło posłuchać! A tych "chorych d*powłazów" pozdrawiam ubogi zakres emocjonalny.
- 2 2
-
2018-03-21 16:30
jesteś indolencją umysłową i pewnie kolejną złodziejską parówą
nie podoba się, to wypad, jak taki z ciebie "fachowiec" to znajdź sobie pracę gdzie indziej
- 1 1
-
2018-03-19 19:15
Chory człowiek
Człowieku ciesz się ,że masz pracę i tak wspaniałych szefów.Jak Ci nie odpowiada TO ZMIEŃ PRACĘ.
- 1 10
-
2018-03-19 07:21
Znowu tylko częściowo wyposazony, czyli brudna robota? Kto zamowil w Criscie: armator czy stocznia ? (3)
Kto jest projektantem: polskie biuro czy jak zwykle?
Artykul pozbawiony konkretnej informacji, wyglada na...., zresztą mniejsza z tym.- 30 12
-
2018-03-20 08:51
(1)
Zamówiła norweska stocznia Ulstein Verft
- 2 0
-
2018-03-25 22:27
Crist
Oznacza to ze CRIST NIE POTRAFI wykonać dobrej jakości wnętrza. Same papudraki i dlatego to co ma być idealne to zrobią Norwedzy.....
- 0 0
-
2018-03-19 08:10
Bardzo trafne pytania. PR w dobrej postaci, czyli bez trudnieszych kwestii
- 11 4
-
2018-03-19 07:12
dobrze, że cokolwiek dzieje się jeszcze w porcie, jest coś co nie padło. (3)
Wiadomo już co powstanie na ruinach Gdyni?
- 23 12
-
2018-03-20 22:16
dureń
patentowy
- 0 0
-
2018-03-19 09:38
vistal prywatny I co?
Stocznia w Gdansku prywatna, I co?
Oszolomy wszedzie sie znajda z demagogia na sztandarach...- 9 2
-
2018-03-19 07:15
To nie w porcie jełopie
tylko w stoczni - PRYWATNEJ stoczni. A co do Gdyni, wszyscy czekamy jak odejdzie pokolenie takich jak ty.
- 12 2
-
2018-03-20 10:25
Zdjęcie 7/7 (1)
Czy to cała załoga CRIST-u ( 22 osoby)? Faktycznie chyba tak jest bo ponad 90% ludzi to odrębne podmioty gospodarcze plus do tego kilkanaście innych spółek. To gwarancja sukcesu w biznesie....
- 2 1
-
2018-03-20 21:13
sukces ? za jaką cenę
Na tym zdjęciu widać kto ma umowę o pracę , czyli urlopy , socjal przewidziany prawem i godną emeryturę na przyszłość , reszta proli ( czyli około tysiąca ) na samozatrudnieniu albo śmieciówach są tylko nowoczesnymi niewolnikami latami bez urlopów , chorobowego , świadczeń na dzieci i godnej emerytury , za to z normą do wyrobienia - 250 do 300 godzin miesięcznie .
- 1 2
-
2018-03-19 21:30
tylko szkoda że
pracownikom nie chcą płacić
- 5 3
-
2018-03-19 19:50
Czas się obudzić . (1)
A kim oni jeszcze chcą to zrobić , większość dobrych fachowców sami się pozbyli wymieniając ich na Ukraińców , Wietnamców ,Hindusów ,Białorusów i nie wiadomo jeszcze kogo. Niedobitki polskiej załogi zatrudniane są tylko na samozatrudnieniu , a administracja i ' menadżerka ' rozrosły się do monstrualnych rozmiarów ( więcej wodzów jak Indian ) . Totalny brak kompetencji i szacunku dla podstawowego pracownika . Pracowałem tam 6 lat i w końcu puściły mi nerwy bo ile można robić i naprawiać po pseudo fachowcach nie znających słowa po polsku . Polacy w criście są obciążani nieproporcjonalnie ponad miarę w stosunku do obcokrajowców , którzy mają w nosie kontrolę jakości , odbiory , terminy , ich obchodzi tylko nabicię godzin i czas wyjazdu do domu .
- 13 3
-
2018-03-19 20:51
Sama prawda kolego
Dodam że warunki sanitarne jak i warunki pracy są z roku na rok coraz gorsze, nie polecam nikomu pracy w takim zakładzie mobbing na porządku dziennym.
- 6 3
-
2018-03-19 07:39
:) (1)
No i fajnie. Szacun dla sąsiadów i ich gospodarki morskiej!
- 21 3
-
2018-03-19 18:53
To ta stocznia, co północnych Koreańczyków zatrudnia?
- 4 0
-
2018-03-19 17:49
i oczywiście zero informacji w tej reklamie jak wygląda "praca" w Criscie...
- 6 4
-
2018-03-19 13:00
Za starych stoczni, na wodowaniu (1)
pewien stoczniowiec mi powiedzial:
Panie. Co z tego, ze budujemy statki. Najwieksze pieniadze to ida na wyposazenie i wykonczenie tych statkow... I to juz nie w Polsce...
Mial racje?- 13 3
-
2018-03-19 13:45
żeby wyposażać to trzeba dbać o specjalistów a nie zatrudniac spolki społeczki. Raz montują robią kolizje pozniej sie zasłaniają umowa i zchodzą z roboty
- 8 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.