Nowa odsłona placówek Santander Bank Polska w Gdańsku

fot. materiały prasowe

Santander Bank Polska wykorzystuje technologię, aby umożliwić klientom korzystanie z coraz szerszej oferty usług zdalnych i samoobsługowych. Już dzisiaj klienci samodzielnie mogą załatwić wiele spraw, oszczędzając czas, a także dbając o swoje bezpieczeństwo w czasie pandemii.



Poprzez Santander Internet oraz aplikację mobilną można m.in. zdalnie założyć konto czy wziąć kredyt gotówkowy, a także zrealizować większość transakcji bankowych. Obie platformy są nieustannie rozwijane w odpowiedzi na potrzeby cyfrowego społeczeństwa.

Coraz nowocześniejsze są także placówki bankowe. Wiele usług jest przenoszonych do systemów cyfrowych - np. transakcje w oddziałach najczęściej już potwierdzamy SMS kodem, umowy podpisem mobilnym. Bank ogranicza drukowanie, aby wspólnie z klientami dbać o środowisko naturalne.

W każdym oddziale są strefy samoobsługowe, gdzie klient samodzielnie może skorzystać z usług Santander Internet lub wpłacić i wypłacić pieniądze w bankomacie i wpłatomacie - kartą lub Blikiem. Doradcy oddziałowi oferują swoją pomoc przy każdej czynności, krok po kroku objaśniając, jak przejść przez proces.


Od września w Gdańsku działa sześć oddziałów bezgotówkowych. W każdej placówce znajdziemy specjalistów, z którymi możemy omówić swoje finanse, pomogą w najbardziej skomplikowanych sprawach. Dwa z tych oddziałów już wcześniej funkcjonowały bezgotówkowo, między innymi Work/Café przy ulicy Grunwaldzkiej 472 - to nowoczesny format oddziału, połączony z kawiarnią oraz przestrzenią co-workingową.

- Zachęcamy klientów do korzystania ze zdalnego bankowania. Doradcy pomagają przy pierwszych transakcjach mobilnych. Instruują jak korzystać z Blika, mobilnego parkowania lub jak uruchomić automatyczne płatności za autostradę AutoPay. Cieszymy się, że coraz więcej klientów chce korzystać z nowych rozwiązań. Oddział nie prowadzi już transakcji gotówkowych w kasach, klienci mogą wypłaty załatwić samodzielnie w bankomacie i wpłatomacie. Nasi doradcy mogą poświęcić więcej czasu na rozmowę o finansach, dopasowanie oferty, pokazanie nowych możliwości finansowych - mówi Marta Czaplińska-Kwidzińska, dyrektorka oddziału bezgotówkowego.
Wpłaty i wypłaty pieniędzy w wysokich kwotach lub walucie obcej można realizować w jednej z czterech lokalizacji, które zostały przystosowane do szybkiej obsługi gotówkowej. Między innymi w tych placówkach przywita nas gospodarz oddziału, który kieruje klientów do odpowiednich stanowisk, a także wspiera w korzystaniu z kanałów zdalnych i urządzeń samoobsługowych.

- Pozytywny odbiór zmian przez klientów widać w badaniu jakości obsługi w naszych oddziałach - to nas bardzo motywuje do pracy. Przekształcenie oddziałów gotówkowych na bezgotówkowe poprawia nie tylko szybkość obsługi, lecz także jej jakość - mówi Krzysztof Piskorski, dyrektor regionu.

* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł

 

Ludzie biznesu

Ryszard Gretkowski

Jest absolwentem Wydziału Mechanicznego Uniwersytetu Technologiczno- Przyrodniczego im.J.J....

Najczęściej czytane