- 1 Jak zarabiać na giełdzie codziennie? (70 opinii)
- 2 Absolwent gdyńskiej "trójki" głównym naukowcem w OpenAI (58 opinii)
- 3 Elektrociepłownia gdyńska coraz bardziej ekologiczna (96 opinii)
- 4 Odwołano przetarg na terminal agro w Porcie Gdańsk (77 opinii)
- 5 Poczta Polska. Akcja protestacyjna (227 opinii)
- 6 Bezpłatna pomoc w cyfryzacji (6 opinii)
Problem z rachunkami za prąd. Energa wyjaśnia
Od prawie miesiąca Energa nie jest w stanie naprawić awarii systemu obsługi "Rozliczenia Rzeczywiste" za zużycie prądu. Klienci nie mogą terminowo regulować opłat za prąd - alarmują czytelnicy Trojmiasto.pl. Energa zapewnia, że pracuje nad naprawą usterki, a klienci nie poniosą żadnych dodatkowych kosztów w związku z awarią.
O poważnej awarii systemu rozliczeniowego dla klientów Grupy Energa poinformowali nas czytelnicy Trojmiasto.pl za pomocą Raportu z Trójmiasta.
- Klienci Energi nie poniosą żadnych dodatkowych kosztów w związku z obecną niedostępnością systemu, która utrudnia "Rozliczania Rzeczywiste" zużycia prądu. W tym czasie niektórzy klienci, dotychczas korzystający z "Rozliczeń Rzeczywistych", mogą otrzymać informacje o konieczności ponownej aktywacji usługi. Spółka zapewnia jednak, że usługa jest wciąż aktywna na ich kontach i obecnie nie trzeba wykonywać żadnych czynności w tej sprawie - informuje Krzysztof Kopeć, dyrektor Biura Prasowego Grupy Energa. - Tuż po zdiagnozowaniu usterki poinformowaliśmy klientów o utrudnieniach poprzez komunikaty w elektronicznym biurze obsługi klienta. Klienci otrzymali od nas również powiadomienia e-mail i SMS, w których zapewniliśmy, że po usunięciu usterki wyślemy do nich kolejną wiadomość. Pracujemy nad tym, aby w najbliższym czasie nasi klienci ponownie mogli korzystać z usługi.
Energa aktualizuje system
Od 11 do 19 lutego Energa Obrót przeprowadzi prace modernizacyjne, które usprawnią system obsługi klienta. W tym czasie mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do usług spółki.
W czasie aktualizacji oprogramowania i modernizacji infrastruktury klienci Energi mogą mieć trudność z:
- zalogowaniem się do elektronicznego biura obsługi klienta, rozliczeniem zużycia prądu w usłudze "Rozliczenia Rzeczywiste" oraz doładowaniem licznika przedpłatowego - do 19 lutego;
- podglądem faktury i sprawdzeniem aktualnego salda konta - do 27 lutego.
Spółka zapewnia, że w czasie prac modernizacyjnych klienci będą mieli dostęp do prądu. Jeśli ktoś nie doładuje licznika na czas, wystarczy, że skontaktuje się z infolinią Energi Obrotu pod numerem 555 555 555. Konsultanci pomogą wówczas wygenerować kod, który umożliwi doładowanie licznika. Spółka zachęca jednak do tego, aby klienci doładowali liczniki przedpłatowe wcześniej, czyli przed 11 lutego.
(7 opinii)
Miejsca
Opinie (272) ponad 10 zablokowanych
-
2020-02-07 13:54
Ludzie to chyba z nudów mają tendencje do siania paniki... (2)
Coś nie działa to wystarczy się dowiedzieć.
Komunikat o możliwym wystąpieniu błędu i poszło po ok miesiącu czekania na zmianę:
1. Tel na infolinie, dostałem odp aby poczekać kilka dni i jak się nie zmieni to dać znać.
2. Po tygodniu komunikat dalej widniał więc drugi tel i gość mówi, że na moim koncie powinno być ok i żeby podać odczyt, w razie co dać znać więc mając go na linii podałem odczyt i poszło.
To było jakieś 2 tyg temu.
W lutym podawałem odczyt to już na stronie nie było tego komunikatu i też wszystko poszło tak jak trzeba.
Przestańcie panikować i myśleć, że wszystko Wam się należy albo musi być zrobione najlepiej przez innych bo przecież żaden błąd nie ma prawa się Wam przytrafić.- 7 39
-
2020-02-07 14:36
o odsetkach które prędzej czy póżniej się pojawią nie wspomnę
- 2 1
-
2020-02-07 14:34
a za telefony i stracony czas to kto mi zwróci ?
- 5 1
-
2020-02-07 14:29
Może niech nie naprawiaja
bo nowa cena za prąd załamie niejednego.
- 10 0
-
2020-02-07 14:01
Wymiencie jeszcze 10 prezesow najlepiej co 3 miesiace.. (1)
- 34 1
-
2020-02-07 14:29
Jak będzie trzeba to i 100 wymienimy
Aż znajdziemy tego najlepszego!
- 4 1
-
2020-02-07 13:17
Skandal (1)
Ten stan bałaganu trwa w firmie od dawna. Szkoda , że za to wszystko płaci klient kosztem własnego czasu i nerwów.
- 171 2
-
2020-02-07 14:28
Dobra zmiana syf zaczą się za ich czasów
- 10 3
-
2020-02-07 13:55
Bawią się PiSiaki nie ma co ! (1)
- 26 10
-
2020-02-07 14:27
Tylko 2-gi sort ma problem
Ja go nie mam
- 3 9
-
2020-02-07 14:24
Działa
U mnie cały czas działa, nie mam problemu
- 1 14
-
2020-02-07 13:28
Kaczy Kraj rozsypał się jak domek z kart (1)
- 41 10
-
2020-02-07 14:23
Mowy nienawisci
Ciąg dalszy. Bravo!
- 4 5
-
2020-02-07 14:18
przecież tak dzieję się od lat,ktoś pieniądze wziął za bubla a my szargamy nerwy,
- 12 1
-
2020-02-07 14:05
Przed aktualizacją faktura generowała się od ręki, a teraz trzeba na nią czekać dwa dni
Nie ma to jak nowsze-lepsze. A tan komunikat też miałem, ale po tygodniu się poprawiło
- 20 0
-
2020-02-07 14:05
Jakoś pod koniec zeszłego roku wyłączyli swoją platrofmę na cały miesiąc, żeby zmienić ją na nową. 2-3 miesiące później już nie działała. Naprawili, chodziła przez miesiąc i znowu to samo, tyle że tym razem to będzie już pewnie z 1,5 miesiąca.
Codziennie trzeba sprawdzać czy ten szajs już działa, żeby można było zapłacić rachunek. Gratulacje Energa, świetna robota.- 38 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.