• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Spółka z Grupy Ergo z nową siedzibą w Gdańsku

erka
13 maja 2021 (artykuł sprzed 3 lat) 
  • Ergo Technology & Services funkcjonuje od stycznia 2021 r., kiedy to doszło do integracji spółek Ergo Digital IT i Atena w ramach jednej organizacji. Siedziba spółki mieścić się będzie w biurowcu Format.
  • Ergo Technology & Services funkcjonuje od stycznia 2021 r., kiedy to doszło do integracji spółek Ergo Digital IT i Atena w ramach jednej organizacji. Siedziba spółki mieścić się będzie w biurowcu Format.
  • Ergo Technology & Services funkcjonuje od stycznia 2021 r., kiedy to doszło do integracji spółek Ergo Digital IT i Atena w ramach jednej organizacji. Siedziba spółki mieścić się będzie w biurowcu Format.
  • Ergo Technology & Services funkcjonuje od stycznia 2021 r., kiedy to doszło do integracji spółek Ergo Digital IT i Atena w ramach jednej organizacji. Siedziba spółki mieścić się będzie w biurowcu Format.

Spółka Ergo Technology & Services wynajęła blisko 6 tys. m kw. powierzchni w biurowcu Format w GdańskuMapka. Firma przeniesie działalność do nowej siedziby w maju 2022 roku. Umowa z deweloperem, firmą Torus, podpisana została na pięć lat. Najemcę reprezentowała międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield.



Ergo Technology & Services SA działa w Polsce pod jednym szyldem od stycznia 2021 r. Powstała w wyniku integracji spółek ERGO Digital IT i Atena, skupiając w ramach jednej organizacji know-how i najlepsze praktyki obu podmiotów. Jako jeden z głównych hubów w globalnej strukturze Ergo Technology & Services Management AG spółka tworzy rozwiązania technologiczne wspierające proces digitalizacji całej Grupy Ergo. Nowe biuro w budynku Format, które mieścić się będzie na powierzchni blisko 6 tys. m kw., stanowi kolejny ważny etap rozwoju i integracji firmy.

Biurowce i biura do wynajęcia w Trójmieście



Tysiąc pracowników w nowej spółce Grupy Ergo



- Ergo Technology & Services zatrudnia obecnie ok. tysiąca osób - zespół ekspertów z branży IT specjalizujących się w budowaniu nowoczesnych rozwiązań dla branży ubezpieczeniowej. To skomplikowane, długoterminowe projekty. Zmieniając siedzibę, chcemy przede wszystkim zintegrować zespół - dzięki nowej siedzibie będziemy mogli pracować w jednej lokalizacji (a nie jak dotychczas w czterech). Ta zmiana pozwoli zapewnić naszym pracownikom najlepsze możliwe warunki. Mam tu na myśli nie tylko wysoki standard obiektu, ale również dedykowaną aranżację powierzchni, która uwzględni specyfikę naszej pracy związaną ze zwinną metodologią prowadzenia projektów i koniecznością zapewnienia różnorodnego środowiska: do pracy grupowej, indywidualnej, a także do relaksu i integracji - mówi Jacek Szymański, członek zarządu Ergo Technology & Services SA.

Nowa siedziba Ergo Technology & Services



- Ostatni rok nie rozpieszczał naszej branży, ale inwestycja w nowoczesną, wysokiej jakości przestrzeń biurową to niezmiennie inwestycja w rozwój organizacji, w przyszłość. Bardzo się cieszę, że spółka ERGO Technology & Services dostrzegła taki właśnie potencjał w naszym nowym budynku - mówi Sławomir Gajewski, prezes spółki Torus.

Hestia na celowniku hakerów. Pierwszy taki atak w Polsce



Biurowiec Format ma pięć kondygnacji nadziemnych, a jego łączna powierzchnia najmu to blisko 16 tys. m kw. Wybudowany został w wypracowanym przez lata wysokim standardzie Torusa, co oznacza m.in.: bezpieczeństwo energetyczne oparte o dwie niezależne linie energetyczne, a także UPS-y i generator prądotwórczy wysokiej mocy; wprowadzanie na powierzchnię 50 m sześc. świeżego powietrza na osobę na godzinę (najwyższa wartość na trójmiejskim rynku, znacznie przewyższająca normy); zastosowanie bardzo dokładnych filtrów klasy F7 oczyszczających z zanieczyszczeń powietrze dostające się do budynku czy trzybiegową klimatyzację umożliwiającą kontrolę cyrkulacji powietrza. Budynek uzyskał także precertyfikat LEED na poziomie Gold, spełnia więc wysokie standardy środowiskowe i zdrowotne. Ponadto jako certyfikowany "Obiekt bez Barier" będzie w pełni dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
erka

Miejsca

  • ERGO T&S Gdańsk, Leona Droszyńskiego 24

Zobacz także

Opinie (96) ponad 10 zablokowanych

  • Pałace

    Zamiast godnej pensji. Standardowa zagrywka w Atenie. Ale to firma w której pracownik jest tylko kosztem więc nie ma się co dziwić. Przynajmniej zarząd będzie mógł sobie na marmury popatrzeć.

    • 28 6

  • Czy będzie obok tego budynku obiecana kładka na peron SKM Oliwa? (3)

    • 16 2

    • z tego miesjsca masz daleko na SKM? - tylko całe 3 lub 4 minuty drogi do SKM :) (1)

      bez przesady, 4 minuty drogi przyda się "TYLE" ruchu!

      • 3 1

      • Torus obiecał kładkę okolicznym mieszkańcom ogłazając budowę tego biurowca

        dla nich są to "dodatkowe 3-4 minuty"

        • 4 0

    • Będzie

      • 3 0

  • praca zdalna

    To jedna z niewielu zalet pandemii. Zdalnie znalazlem prace i zdalnie bede ja wykonywal. Pracowalem tak juz prawie 20 lat temu, ale wtedy to byl wyjatek i wiekszosc firm i tak namawiala na przeprowadzke i prace w biurze (tak trafilem do 3miasta). Teraz widze wysyp ofert pracy zdalnej i co wiecej duzo firm deklaruje, ze praca zdalna zostanie z nimi na stale. Sa branze gdzie wiekszosc pracy wykonuje sie samodzielnie a kontaktow ze wspolpracownikami potrzeba najwyzej godzine na dzien zeby sie zsynchronizowac albo wymienic doswiadczeniami. Przypuszczam, ze w przypadku ubezpieczen jest podobnie i dziwie sie, ze pchaja sie w koszty z biurami i nie oferuja zdalnej pracy, ktora przez wiekszosc pracownikow traktowana jest na rowni z dobra wyplata czy darmowa opieka medyczna.

    • 11 4

  • To jest jakiś smutny żart (5)

    Zasłaniają się pandemią, na nic nie ma pieniędzy, podwyżki to największe zło. Ale biura w marmurach są ok.
    Jak to chcecie więcej pieniędzy? Przecież zarabiacie już tak samo jak na kasie w biedronce to czego jeszcze chcecie? Jesteśmy międzynarodową firmą, tu się pieniądze zarabia a nie daje pracownikom. A teraz zapraszam do nowego biura. Tu jest Twoja buda, tzn. box.

    • 25 4

    • Otóż zamiast płacić 4 czynsze (4)

      Zapłacą jeden mniejszy. Żeby było dla ciebie na podwyżkę. Żebyś mógł jedna flaszkę na miesiąc więcej wypić

      • 0 10

      • (3)

        To nie mój problem i nie moja wina, że firma jest tak źle zarządzana, że przez tyle czasu płaciła 4 czynsze. I to nie świadczy dobrze o firmie, jeśli teraz na szybko muszą te czynsze zmniejszać.

        • 7 2

        • Przestań szczekać... (2)

          Firma przed fuzją nazywała się Atena. Rozsiana była na ul. Rzemieślniczej w Sopocie w 3 budynkach. Zwiększając zatrudnienie wynajęła piętro w OBC, ale i tak okazało się to za małą powierzchnią więc postanowiono przenieść wszystkich pracowników z różnych budynków do jednego, opisywanego w artykule.

          To chyba jednak świadczy o nieco lepszym (niż w Twojej opinii) zarządzaniu firmą :)

          • 3 2

          • Firma wynajęła za małe biuro i teraz musi wynająć kolejne, bo się nagle okazało, że się ludzie nie mieszczą. No faktycznie genialne zarządzanie.

            • 3 0

          • Przestań szczekać - takie właśnie jest tu podejście. Ktoś się nie zgadza z kierownictwem to już jest na straconej pozycji i staje się największym wrogiem.

            • 1 2

  • Bardzo sie ciesze z nowej siedziby (7)

    Praca w fajnych projektach oraz bardzo dobre wynagrodzenie w górnych widełkach płacowych. Dodatkowo teraz będę mógł pracować w bardzo prestiżowym miejscu w Gdańsku.
    Wszystki którzy nazywają mnie korposzczurem życzę tak fajnego pracodawcy jak i godnego wynagrodzenia za świadczone usługi

    • 19 35

    • (1)

      Górne widełki cenowe? Czyży sam prezes się wypowiadał? Nie znam żadnego specjalisty, który pracowałby za pensję w górnych widełkach w tej firmie.

      • 13 3

      • Pewnie źle w exelu spojrzałeś na wyplaty. Przy 1000 pracowników ciężko ci to ogarnąć wzrokiem będzie.

        • 9 2

    • Zapłacili ci ?

      Chyba za lanie wazeliny !

      • 9 2

    • "Wszystki którzy nazywają mnie korposzczurem"

      A nie jesteś nim? :)

      • 8 2

    • Atena (2)

      Tak piszesz , to ja napiszę że nie było ich stać na mnie bo lepiej wziąć studenta na staż za minimum stażowe niż admina z doświadczeniem , za wielkie wymagania miałem widać względem plac ,więc o czym ty piszesz.

      • 10 2

      • tamten pewnie potrafil stawiac spacje za przecinkiem (1)

        • 12 1

        • i nie stawiać przed

          nie ma nic nic gorszego niż spacja przed przecinkiem lub innym znakiem

          • 4 2

  • No co, ubezpieczenia aut jest obowiązkowe, dzieci w szkole też (2)

    To ich stać na marnury i certyfikaty 'zarąbistości' prosto od niemców.

    • 5 6

    • ale dotarlo do cb, ze to nie firma ubezpieczeniowa tylko informatyczna?

      • 8 0

    • Ubezpieczenie dzieci w szkole nie jest obowiązkowe i nigdy nie było

      • 2 0

  • Budynek przypomina przedwojenne kamienice

    Berlińskie dla biedoty. W tym miejscu taka stylistyka do bandytyzm w biały dzień.

    • 5 13

  • najbardziej lubię w tych nowoczesnych biurowcach

    te bramki do odgradzania bydła. albo idziesz coś załatwić do jakiejś firmy i musisz podać numer buta, długość f ta i imię panieńskie matki, żeby wejść.

    • 7 5

  • fajnie że Atena się przeprowadza do normalnego biura (4)

    ale jeżeli chodzi o pracowników i zarządzanie ma całą masę pracy do zrobienia, bo nigdzie nie ma takiego chaosu.
    Atena miała i ma świetnych ludzi ale ten chaos zabija wszystko co pozytywne.

    • 12 0

    • wszedzie jest tak samo

      • 2 2

    • (2)

      Pozwalniać dinozaurowy "menedżment", który nieomylnie panuje tu od wieków. Tu musi przyjść ktoś nowy, kto zrozumie, że o pracownika trzeba zadbać.

      • 6 0

      • firma prosperuje, to po co zmieniac? (1)

        • 0 2

        • Żeby nie tworzyć obozu pracy

          • 1 1

  • To na Rzemieślniczej wkrótce będą takie wysuszune krzaki jak w westernach latać po ulicy. (1)

    Nie dość że puste stoją te biurowce to jeszcze największy najemca odejdzie.

    • 9 0

    • przecież od soboty doganiamy "zachód" ... dziki zachód

      • 2 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Zbigniew Canowiecki

Prezes Zarządu „Pracodawców Pomorza”. Jest absolwentem Politechniki Gdańskiej. Doktorat uzyskał na Uniwersytecie Gdańskim.W latach 1981-2007 Prezes Zarządu i dyrektor giełdowej spółki „Centrostal S.A.”. Sprawował społecznie wiele funkcji m.in. Prezydenta Pomorskiej Izby Przemysłwo-Handlowej, Przewodniczącego Sejmiku Gospodarczego Województwa Pomorskiego, Przewodniczącego Pomorskiej Rady Przedsiębiorczości. Członek Polskiego Forum Akademicko-Gospodarczego w Warszawie...

Najczęściej czytane