• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Spółka z Grupy Ergo z nową siedzibą w Gdańsku

erka
13 maja 2021 (artykuł sprzed 3 lat) 
  • Ergo Technology & Services funkcjonuje od stycznia 2021 r., kiedy to doszło do integracji spółek Ergo Digital IT i Atena w ramach jednej organizacji. Siedziba spółki mieścić się będzie w biurowcu Format.
  • Ergo Technology & Services funkcjonuje od stycznia 2021 r., kiedy to doszło do integracji spółek Ergo Digital IT i Atena w ramach jednej organizacji. Siedziba spółki mieścić się będzie w biurowcu Format.
  • Ergo Technology & Services funkcjonuje od stycznia 2021 r., kiedy to doszło do integracji spółek Ergo Digital IT i Atena w ramach jednej organizacji. Siedziba spółki mieścić się będzie w biurowcu Format.
  • Ergo Technology & Services funkcjonuje od stycznia 2021 r., kiedy to doszło do integracji spółek Ergo Digital IT i Atena w ramach jednej organizacji. Siedziba spółki mieścić się będzie w biurowcu Format.

Spółka Ergo Technology & Services wynajęła blisko 6 tys. m kw. powierzchni w biurowcu Format w GdańskuMapka. Firma przeniesie działalność do nowej siedziby w maju 2022 roku. Umowa z deweloperem, firmą Torus, podpisana została na pięć lat. Najemcę reprezentowała międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield.



Ergo Technology & Services SA działa w Polsce pod jednym szyldem od stycznia 2021 r. Powstała w wyniku integracji spółek ERGO Digital IT i Atena, skupiając w ramach jednej organizacji know-how i najlepsze praktyki obu podmiotów. Jako jeden z głównych hubów w globalnej strukturze Ergo Technology & Services Management AG spółka tworzy rozwiązania technologiczne wspierające proces digitalizacji całej Grupy Ergo. Nowe biuro w budynku Format, które mieścić się będzie na powierzchni blisko 6 tys. m kw., stanowi kolejny ważny etap rozwoju i integracji firmy.

Biurowce i biura do wynajęcia w Trójmieście



Tysiąc pracowników w nowej spółce Grupy Ergo



- Ergo Technology & Services zatrudnia obecnie ok. tysiąca osób - zespół ekspertów z branży IT specjalizujących się w budowaniu nowoczesnych rozwiązań dla branży ubezpieczeniowej. To skomplikowane, długoterminowe projekty. Zmieniając siedzibę, chcemy przede wszystkim zintegrować zespół - dzięki nowej siedzibie będziemy mogli pracować w jednej lokalizacji (a nie jak dotychczas w czterech). Ta zmiana pozwoli zapewnić naszym pracownikom najlepsze możliwe warunki. Mam tu na myśli nie tylko wysoki standard obiektu, ale również dedykowaną aranżację powierzchni, która uwzględni specyfikę naszej pracy związaną ze zwinną metodologią prowadzenia projektów i koniecznością zapewnienia różnorodnego środowiska: do pracy grupowej, indywidualnej, a także do relaksu i integracji - mówi Jacek Szymański, członek zarządu Ergo Technology & Services SA.

Nowa siedziba Ergo Technology & Services



- Ostatni rok nie rozpieszczał naszej branży, ale inwestycja w nowoczesną, wysokiej jakości przestrzeń biurową to niezmiennie inwestycja w rozwój organizacji, w przyszłość. Bardzo się cieszę, że spółka ERGO Technology & Services dostrzegła taki właśnie potencjał w naszym nowym budynku - mówi Sławomir Gajewski, prezes spółki Torus.

Hestia na celowniku hakerów. Pierwszy taki atak w Polsce



Biurowiec Format ma pięć kondygnacji nadziemnych, a jego łączna powierzchnia najmu to blisko 16 tys. m kw. Wybudowany został w wypracowanym przez lata wysokim standardzie Torusa, co oznacza m.in.: bezpieczeństwo energetyczne oparte o dwie niezależne linie energetyczne, a także UPS-y i generator prądotwórczy wysokiej mocy; wprowadzanie na powierzchnię 50 m sześc. świeżego powietrza na osobę na godzinę (najwyższa wartość na trójmiejskim rynku, znacznie przewyższająca normy); zastosowanie bardzo dokładnych filtrów klasy F7 oczyszczających z zanieczyszczeń powietrze dostające się do budynku czy trzybiegową klimatyzację umożliwiającą kontrolę cyrkulacji powietrza. Budynek uzyskał także precertyfikat LEED na poziomie Gold, spełnia więc wysokie standardy środowiskowe i zdrowotne. Ponadto jako certyfikowany "Obiekt bez Barier" będzie w pełni dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
erka

Miejsca

  • ERGO T&S Gdańsk, Leona Droszyńskiego 24

Zobacz także

Opinie (96) ponad 10 zablokowanych

  • Petarda :) (1)

    Mi się podoba, inny standard, lepsze miejsce, czasem się wyjdzie z domu do pracy a czasem pozostanie w domu w pracy :) dobra lokalizacja, fajna aranżacja, ciekawa konstrukcja i mi się podoba :) w końcu będziemy wszyscy w jednym miejscu a nie rozbici po okolicach :)

    ten wie o co chodzi kto był na RZ :P

    • 7 6

    • Na Rz cały nowy budynek czeka na najemców a nas do Gdańska pchają. Było fajnie i kameralnie a teraz wywalą nas tutaj. Tragedia

      • 3 3

  • super lokalizacja przy SKM Oliwa (7)

    dobra miejscówka!

    • 18 2

    • (4)

      Muszę dojechać do pkm samochodem, a potem przesiąść się w skm żeby tu dotrzeć. Super ekonomiczne i ekologiczne rozwiązanie.

      • 4 2

      • (3)

        Tak, zasadniczo to lepiej, niż miałbyś nas tu smrodzić całą drogę. Dlaczego mamy ponosić wszyscy konsekwencje twojego wyboru miejsca zamieszkania?

        • 3 3

        • (2)

          Masz całkowitą rację. Dlatego biurowce powinny być na obrzeżach miast a nie w ich centrum.

          • 0 2

          • (1)

            Jakoś nie są. Może ludzie powinni mieszkać w mieście? Albo pogodzić się z niewygodami dojazdu.

            • 2 1

            • Właśnie: mieszkać w mieście, a pracować na obrzeżach.

              • 0 2

    • (1)

      Do biura w Sopocie jechałem jednym autobusem. Teraz będę musiał jechać dwoma lub autobus i skm. Może trzeba zacząć wliczać czas drogi do pracy do czasu pracy?

      • 4 5

      • :)

        Zawsze możesz zmienić pracę, albo się przeprowadzić. To normalne, że firmy zmieniają siedziby.

        • 6 2

  • Pycha!!! (1)

    To jest coś dla mnie. Jestem mądry i oszczędny więc płaca minimalna jest dla mnie ok. A dzięki lokalizacji poszerzę swój światopogląd. Super!

    • 10 3

    • Takich ludzi mam trzeba! Od kiedy możesz zacząć?

      • 7 1

  • (3)

    Najpierw należałoby zadbać o pracowników a dopiero potem można pchać się w takie przepychy. Ale lepiej wydać pieniądze na ten przepych niż godne pensje wypłacać. Od odejścia P. Justyny to już tylko równia pochyła w kierunku bagna.

    • 15 2

    • Jest jeszcze gorzej niż kiedyś?

      Dalej managerem zostaje się za kupienie preziowi poduszeczki pod pupke i udaje że ma się pojęcie o oprogramowaniu?
      Nie tęsknię

      • 7 1

    • True

      • 2 0

    • Sama prawda, a wraz za nia poszli najlepsi pracownicy

      Zostało tylko kolesiostwo

      • 4 1

  • Biuro (1)

    Odnoszę takie wrażenie,że w tym kraju wszyscy pracują w biurach. Katastrofa.

    • 2 1

    • Fabryka Karabinów z Łąkowej ma być wkrótce reaktywowana

      • 0 0

  • no nic

    • 1 0

  • hahaha nie moge już zniknęły 3 wpisy o proweniencji

    założycieli tej firmy. 1 poprostu o historii. drugi wpis o tym że pierwszy zniknął. a 3 ci o tym że zniknęły już 2 poprzednie a teraz?

    • 1 0

  • Naprawdę

    Z całym szacunkiem, ale jaki to sukces w postaci wynajęcia biura? I tak stało i ktoś musiał to wynająć. Co z tego mają mieszkańcy, miasto??? Gdyby była to informacja o zatrudnieniu 3 000 specjalistów z terenu Kartuz i okolic że średnim wynagrodzeniem w wysokości X - była by to informacja o dodatkowych dochodach w postaci płaconych podatków, nowych mieszkańcach. W skrócie o rozwoju. A tak, to jakaś nieznaczące, nikomu nie potrzebne kolejne info. Chyba, że to artykół sponsorowany.

    • 3 2

  • Dobry kierunek (2)

    Bardzo dobrze, że firma myśli o zmianach, dobre warunki w pracy, lepszy dojazd jest isotny. Czy będą jakieś nowe oferty pracy? :)

    • 1 1

    • Taaa... Ale teraz już tylko stancjnarnie.

      • 1 0

    • Pewnie.. Ale już teraz tylko stacjonarnie.

      Słaby ruch. Bardzo słaby. Konkurencja oferuje pracę zdalna w 100%, teraz to już nie przywilej a obowiązek. Szkoda, że firma wymusza powrót do biur, mocno stracicie na reputacji.. W dzisiejszych czasach tak się nie robi..

      • 1 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Artur Jadeszko

Od 2006 roku prezes zarządu ATC Cargo SA, spółki notowanej na NewConnect, alternatywnym systemie obrotu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Studiował na Wydziale Prawa Uniwersytetu Gdańskiego oraz Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Od początku kariery zawodowej związany z branżą TSL. Jako przewodniczący Komisji Celnej w Polskiej Izbie Spedycji i Logistyki był uczestnikiem wielu projektów realizowanych przy współudziale Izby Celnej w Gdyni oraz Ministerstwa Finansów. Jest...

Najczęściej czytane