• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Transcom tworzy kolejne miejsca pracy w Gdańsku

erka
25 września 2015 (artykuł sprzed 8 lat) 
Transcom działa w Polsce w dwóch lokalizacjach - w Olsztynie i Gdańsku. Konsultanci pracujący w Gdańsku są odpowiedzialni za obsługę podmiotów m.in. z sektora telekomunikacyjnego, bankowości czy też branży motoryzacyjnej. Transcom działa w Polsce w dwóch lokalizacjach - w Olsztynie i Gdańsku. Konsultanci pracujący w Gdańsku są odpowiedzialni za obsługę podmiotów m.in. z sektora telekomunikacyjnego, bankowości czy też branży motoryzacyjnej.

Transcom Worldwide Poland tworzy kolejne miejsca pracy w swoim gdańskim oddziale, zlokalizowanym na Przymorzu zobacz na mapie Gdańska. Stawia głównie na studentów ze znajomością języków obcych. Zwiększenie zatrudnienia związane jest z nowymi kierunkami działalności spółki. Jak zapewniają przedstawiciele Transcomu, w związku z rozwojem obecnych projektów i planowanym uruchamianiem następnych, tylko w najbliższych miesiącach powstanie w Gdańsku kolejnych kilkadziesiąt miejsc pracy.


Outsourcing usług dla biznesu to:


- Oprócz bardzo ważnych dla spółki projektów polskojęzycznych, Transcom rozwija projekty obcojęzyczne, tworząc z powodzeniem w gdańskim oddziale Centrum Kompetencji Językowych - "Multilingual-hub". Dzięki uruchomieniu Centrum mamy możliwość wspierania międzynarodowych klientów naszej firmy w ich ojczystych językach. W ramach rozwijanego od dwóch lat projektu nasi konsultanci pomagają w obsłudze klientów w języku angielskim, niemieckim, portugalskim, hiszpańskim, włoskim, francuskim, tureckim, chińskim, litewskim, polskim oraz w językach skandynawskich. Sukces projektu znacząco przełożył się i wciąż przekłada na wzrost zatrudnienia w naszych oddziałach - mówi Marek Szul, country manager w Transcom.
Transcom Worldwide Poland to globalny dostawca wysokiej jakości usług outsourcingowych w dziedzinie zarządzania klientem. Obecnie spółka zatrudnia już ponad 1200 pracowników w obu polskich lokalizacjach w Gdańsku i Olsztynie. Zespół Transcomu składa się przede wszystkim ze specjalistów - szczególnie w dziedzinie obsługi klienta, oferujących im wsparcie aż w 15 językach.

Transcom zapewnia pracownikom system szkoleń zewnętrznych i wewnętrznych oraz przejrzyste warunki zatrudnienia, elastyczny grafik pracy (szczególnie ważny dla studentów) i czterostopniową ścieżkę awansu. W ramach projektu Transborders spółka wspiera również mobilność oferując pracownikom pakiet relokacyjny, gdy zmieniają miejsca zamieszkania i przenoszą się do innego miasta lub kraju. 

- Cieszymy się ogromnie, że możemy wykorzystać potencjał lokalizacyjny naszego gdańskiego oddziału. Usytuowanie siedziby naszej spółki w okolicy Uniwersytetu Gdańskiego i pozostałych trójmiejskich uczelni wyższych, oferuje nam bogatą bazę wysoko wykwalifikowanych kandydatów, którzy płynnie posługują się językami obcymi. Pozwala nam tworzyć atrakcyjne miejsca pracy dla utalentowanych młodych ludzi, którzy pracując w naszych obcojęzycznych projektach, mogą szkolić językowe umiejętności i rozwijać swoje doświadczenie zawodowe. Oczywiście nadal trwa nabór do projektów polskojęzycznych, w którch pracować mogą wszystkie otwarte i komunikatywne osoby bez względu na wiek czy doświadczenie - dodaje Joanna Osińska, country human resources manager.
Obecnie Transcom działa w Polsce w dwóch lokalizacjach - w Olsztynie i Gdańsku. W obu placówkach zatrudnia ponad 1,2 tys. konsultantów, którzy oferują klientom operującym w Polsce i za granicą wsparcie CRM w 15 językach. Konsultanci pracujący w Gdańsku są odpowiedzialni za obsługę podmiotów m.in. z sektora telekomunikacyjnego, bankowości czy też branży motoryzacyjnej.
erka

Miejsca

Opinie (108) 5 zablokowanych

  • nie polecam

    Na początku tego wpisu powinna być zamieszczona informacja, że "Artykuł zawiera lokowanie produktu", czyli kto oraz ile zapłacił za jego publikację. Praca kiepska, umowa śmieciowa - pracodawcom się spodobało; w głowach i tyłkach poprzewracało z tego całego dobrobytu.

    • 5 0

  • Rynek pracy jest w Polsce totalnie rozłożony na łopatki (4)

    Umowy śmieciowe, dramatycznie niskie płace a wymagania tych 'pracodawców' jak z kosmosu. W Polsce minimalna płaca powinna wynosić 2000 zł netto! A ilu ludzi zarabia ochłapy 1750 brutto to wychodzi 1280 zł na ręke. Dramat!

    • 20 2

    • I coraz więcej firm zatrudniających niemal wyłącznie przez agencje pracy, które dają pracownikom grosze, a resztę inkasują od (2)

      pracowawcy w postaci prowizji. (np. z 12 zł jakie uzgodnili z pracodawcą pracownikom dają 8, a pozostałe 4 zł zabierają dla siebie) Nie rozumiem, czemu pracodawcy nie zatrudniają bezpośrednio za te same stawki, które oferują agencjom?

      • 8 2

      • (1)

        ponieważ wówczas musieliby poszukiwać pracowników, zajmować się sprawami personalnymi a tak outsourcing :)

        • 9 0

        • Przy dostępności internetu danie ogłoszeń na przykład tutaj na portalu nie jest trudne

          I szybko kogoś znajdą, a od spraw personalnych część tych firm i tam ma kadrową, albo nawet cały dział kadr, bo nie wszyscy pracownicy są zatrudnieni przez agencje. A inne jeszcze niedawno miały kadry, które się tym zajmowały, ale woleli je zwolnić i podpisać umowę z agencją, bo wydawało się im, że zaoszczędzą, a teraz nawet nie widzą, jak są czasem naciągani przez agencje.

          • 3 0

    • To jest straszne, ja po urlopie wychowawczym wróciłam do pracy pomimo,że mam doświadczenie w tym co robię dostaję tyle (najniższa krajowa) co ktoś kto go w ogóle doświadczenia nie ma i dopiero zaczyna się zdobywać.. gdzie tu sprawiedliwość. No,ale nic takie życie pracować trzeba

      • 2 1

  • wymarzona praca hehehe (8)

    na słuchawkach za 600 eur wole wyjechać !!! i wam tez radze zostawcie tych dziadków i urzędasów/ nauczycieli/ profesorków na państwowych pensyjkach zobaczymy jak sobie poradzą bez naszych podatków. TU nie ma przyszłości w tym kraju

    • 45 18

    • (2)

      Jaką stawką godzinowa na projekcie językowym?

      • 9 1

      • spora - jeśli chodzi o projekty językowe to się opłaca

        • 2 2

      • taka jak w mc-u, no może 4 zł większa. lepiej znajdź pracę w szkole językowej jak masz papiery jak nie to i tak idź gdzieś indziej.... np do wydawnictw oświatowych 4000 brutto :)

        • 7 3

    • wyjeżdżaj ! (4)

      jak szczytem twoich marzeń jest zmywak za granicą to uciekaj jak najdalej!

      • 6 16

      • powaznie jestes tak ograniczony, ze widzisz tylko 2 opcje - infolinia w Polsce albo zmywak za granica?

        • 6 1

      • Co wy ciągle z tym zmywakiem. Wielu naszych rodaków za granicą to inżynierowie, lekarze, informatycy, czasem też prowadzą swoje małe biznesiki. Naoglądaliście sie Warsaw Shore...

        • 12 2

      • (1)

        na zmywaku za granicą - wyjazd na wakację dwa razy do roku - wynajęte mieszkanie 75 metrów + jeżdzidełko po 3 miesiącach zarabiania , a ty czego dorobiłeś się w tym kraju ?? odcisków i nerwicy żołądka ? Mieszkanka na raty i auta od taty ?

        • 25 3

        • pewnie się dorobił team leadera w transie :D ah te kierownicze stanowiska - i życie na szczycie

          • 15 1

  • Kolejny komunistyczno-socjalistyczny twor

    ,, tworzenie miejsc pracy''

    • 1 0

  • Najgorszemu wrogowi nie zycze tego xd (1)

    :)

    • 9 0

    • Jedna wielka masakra

      Ja tak samo ;d najgorsza praca w moim życiu, a bylo tego duzo.

      • 5 0

  • spółka z Lusemburga (2)

    Każdy pracownik powinien wiedzieć dla kogo pracuje, że firma wyprowadza zyski do Luksemburga.
    Dodam jeszcze że nie przestrzega się przepisów prawa pracy, za każdą przepracowaną godzinę przed komputerem przysługuje 5 minutowa przerwa i 15 minutowa przerwa śniadaniowa, w Transcom masz 25 na 6 godzin pracy (3/4 etatu)

    • 10 0

    • ja mam przerwy

      Pracownik co Ty mówisz? Ja też tu pracuję i są normalnie przerwy. Po każdej godzinie 5 minut i można je wykorzystywać od razu albo skumulować sobie i pójść spokojnie coś zjeść

      • 1 4

    • największym problemem w Polsce wcale nie jest bezrobocie tylko bezpłacie

      Do tego w wielu firmach zupełnie nie szanuje się własnych pracowników

      • 7 0

  • aktualnie pracujący (6)

    Wszystko fajnie, kasa zawsze na czas, grafik elastyczny i miła atmosfera... Tylko te rozwalone fotele na każdym dziale! Moglibyście chociaż zapewnić coś wygodniejszego skoro siedzimy po kilka godzin

    • 37 9

    • Kasa na czas (1)

      Co to za wymagania? Jakby mnie nie zapłacili wypłaty w terminie to na drugi dzień już by mnie tam nie było i sprawa w PIP i sądzie pracy.

      • 9 0

      • Jasne

        Widać, że w urzędzie pracujesz

        • 1 5

    • małe masz wymagania (2)

      • 14 3

      • Tak mam małe wymagania, bo studiuje i nauka jest dla mnie ważniejsza. :) Coś jeszcze mam Ci napisać?

        • 5 2

      • Według mnie ma dobre wymagania, co do pracy tymczasowej na której niezależny ci w dłuższej perspektywie, a taką jest praca w transcom'ie. Jeśli idzie się tylko dorobić trochę kasy w wolnych chwilach po zajęciach raczej nie chciałbym trafić gdzieś gdzie będą na mnie się drzeć czy wymagać nie wiadomo jakiego poświęcenia się pracy.

        Nie należy porównywać transcoma z firmami gdzie chce się człowiek realizować zawodowo lub zarobić na życie/rodzinę. Ludzie tam pracujący to głównie studenci którzy nie zamierzają poświęcać swojej nauki na rzecz jakiejś pracy dorywczej. Wolą odejść z firmy niż się męczyć z szefem którego nie obchodzi że masz zajęcia akurat wtedy gdy on chce mieć cię na zakładzie.

        • 12 4

    • tak

      Kiedy na święta dział dostał premię to wnioskowałam o fotele ale woleli iść do pubu >.<

      Praca fajna i można fajnie zarobić, tylko trzeba mieć nerwy ze stali bo ludzie dzwoniący uważają się za bogów >.

      • 8 0

  • w sumie ogólnie rzecz biorąc

    To niezły syf
    info z rodzaju co dzisiaj jadłeś na śniadanie

    • 4 1

  • Nowe miejsca pracy w tej firmie plus odległość od parku w Brzeźnie napawa mnie przerażeniem.

    • 5 0

  • Brak szkoleń dla pracownika

    Brak szkoleń, duża rotacja, ciężka atmosfera, niska płaca.
    A pieniążki uciekają: trzeba zapłacić za ponowną rekrutację, za ponowne wstępne szkolenia i badania pracownika ,i finalnie za odpływ klienta obsłużonego nieprofesjonalnie i opinia idzie w świat.
    Jaki jest sens świadczenia takich usług?

    • 19 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Hanna Kąkol

Od 1999 r. dyrektor zarządzający firmy Perfect Consulting, która powstała z jej inicjatywy. Działalność Perfect Consulting obejmuje usługi doradztwa personalnego oraz szkolenia interpersonalne. Firma specjalizuje się w stosowaniu oraz wdrażaniu narzędzi wspomagających zarządzanie kapitałem ludzkim. Ukończyła Zarządzanie i Marketing na WSAiB w Gdyni. Studia podyplomowe podjęła na kierunku Zarządzanie Zasobami Ludzkimi na Uniwersytecie Gdańskim. Jest również absolwentką studiów MBA w Gdańska...

Najczęściej czytane