- 1 "Uśmiechnięty" kolos w Porcie Gdynia (58 opinii)
- 2 Zużywamy coraz więcej energii (113 opinii)
- 3 Historia o "Gdyńkongu" uderza w Port Zewnętrzny (117 opinii)
- 4 Blisko 28 mln zł za 4 kluby fitness (60 opinii)
- 5 Gra Manor Lords światowym hitem (46 opinii)
- 6 Trzeci raz szukają prezesa Energi (87 opinii)
Wiceprezes Portu Gdańsk Marcin Osowski odwołany
W połowie listopada odwołano wiceprezesa ds. infrastruktury i zarządzania majątkiem w Porcie Gdynia. Wczoraj zmian dokonano w Porcie Gdańsk. Stanowisko stracił także wiceprezes ds. infrastruktury.
Niestety nie podano przyczyny odwołania. Nie poinformowano też o tym, czy skład zarządu zostanie uzupełniony i w jakim trybie.
Karuzela stanowisk
Zaledwie kilkanaście dni temu zmiany zaszły też w składzie Zarządu Morskiego Portu Gdynia. Stanowisko stracił Grzegorz Dyrmo, wiceprezes i dyrektor ds. infrastruktury i zarządzania majątkiem. Jak się dowiedzieliśmy nieoficjalnie, na razie obowiązki wiceprezesa przejmie sam prezes Meller i dyrektorzy odpowiednich pionów. Nie będzie też konkursu na stanowisko wiceprezesa.
To nie jedyna zmiana w tym roku w Porcie Gdynia. W połowie czerwca tego roku ze stanowiska wiceprezesa i dyrektora ds. finansów i zarządzania finansami odwołano Piotra Nowaka. To stanowisko objął po nim Maciej Bąk.
W gdańskim porcie w tej kadencji też doszło do zmiany na stanowisku wiceprezesa ds. finansowych. Przypomnijmy, że w czerwcu 2018 roku stanowisko straciła Bożena Jankowska, zajmowała je od maja 2016 roku. Jej miejsce zajął Sławomir Michalewski.
Kluczowe projekty infrastrukturalne
Pytanie, jak częste zmiany na najwyższych stanowiskach wpływają na pracę obu zarządów. Przypomnijmy, że oba porty pracują obecnie nad bardzo ważnymi projektami, które wyznaczą kierunek i pozycję obu portów na najbliższe dziesięciolecia. Port Gdynia przygotowuje się do budowy Portu Zewnętrznego, czyli portu na wodzie. Według zapowiedzi dzięki tej inwestycji powierzchnia portu zwiększy się o 151 ha, a zdolności przeładunkowe o 2,5 mln TEU. Port Gdańsk z kolei planuje powstanie Portu Centralnego, również portu na wodzie. Na ok. 410 zalądowionych hektarach ma znaleźć się terminal kontenerowy, pasażerski, offshore, LNG czy przestrzeń stoczniowa.
Miejsca
Opinie (109) 2 zablokowane
-
2019-11-26 10:15
(10)
A co z rudą kiedy zwolnią ją
- 25 3
-
2019-11-27 12:21
ruda
firma za ktora nikt nie odpowiada, czy zysk czy strata nikogo nie obchodzi,tylko nachapac sie
- 6 0
-
2019-11-26 11:25
(5)
A dlaczego by mieli? Mamusia, z kadr, już się zatroszczy o czarny PR dla każdego, kto skłonny byłby podważyć kompetencje "krótkiej spódniczki". Nawet jeżeli owo "podważanie" to jedynie: większa wiedza, wieksze doświadczenie, wyższe kompetencje...
- 20 0
-
2019-11-27 05:24
(1)
Pornoszpilki działają,a to że ludzie się zwalniają nie jest problemem
- 10 0
-
2019-11-27 09:09
Zwalniają?
Oni bezczelnie porzucili firmę w kluczowym dla jej rozwoju momencie!!
Po kilkunastu latach pracy mieć czelność odejść!- 5 0
-
2019-11-26 11:56
ospa (1)
dziwne jak wielu wie o sytuacji a nikt nic nie robi.. burdel
- 12 0
-
2019-11-26 12:03
Burdel to zrobili. A jak pracownicy mieliby zareagować? Wywieźć Panią na taczce? Napisać list do Prezesa, zapatrzonego w Nią jak w obrazek?
- 14 0
-
2019-11-26 12:03
Czadoman
Ruda tańczy jak szalonaaa.
- 7 0
-
2019-11-26 12:05
a o kogo tu chodzi? (1)
o Gdynie czy o Gdansk?
- 2 0
-
2019-11-27 08:10
PGEksploatacja
- 5 0
-
2019-11-26 10:22
Jaśnie Pani
- 6 1
-
2019-11-27 09:28
ZMPG
1. Nie jestem miłośnikiem obecnej władzy.
2. Pracuję ponad 20 lat na terenie obu portów Trójmiasta.
3. Wiem za co odpowiada Zarzad Portu a za co firmy przeładunkowe.
Moje spostrzeżenia nt. Obu zarządów:
Gdynia - kiedyś zarząd działał sprawniej niż obecnie. Mam wrażenie, ze poprzedni zarzad potrafił trzymać polityków na dystans. Był skupiony na rozwoju portu. Obecny zarząd to totalne uzależnienie od polityków i totalny bezwład decyzyjny.
Gdańsk - poprzednie zarządy to nieustająca porażka, której kwintesencją była Pani Raben czy ktoś pamięta tzw. Upiekszanie portu? Żeby zamiast nabrzeży eksploatacyjnych zrobić deptaki? Obecny zarzad zaskoczył wszystkich swoim podejściem do tematu portu. Nowe spojrzenie, pozyskanie akceptacji polityków a jednocześnie nie afiszowanie się ze swoimi koneksjami politycznymi i nagle da się uruchomić wiele inwestycji bez których terminale przeładunkowe przegrywały konkurencję.- 17 6
-
2019-11-26 10:38
(1)
jeśli odpowiadał za infrastrukturę Portu to już dawno powinien wylecieć, co z taśmociągami węglowymi? kiedy zostaną uruchomione? kiedy ciężarówki znikną z Portu?
- 20 5
-
2019-11-27 09:11
Ciężarówki zniknął z portu jak wybudują system tuneli. Ale podobno to za droga opcja i taniej będzie zamknąć port. Znikną wtedy ciężarówki bo po co maja tam jeździć?Zniknie te kasa z portfeli mieszkańców. Akurat port to coś czego nie da się przenieść do Radomia lub Kalkuty w przeciwieństwie do wszystkich biur CUW.
- 2 0
-
2019-11-26 09:49
(1)
Kolejka do koryta duza
- 84 3
-
2019-11-27 06:45
Jak zawsze,jak zawsze.
- 0 0
-
2019-11-26 10:54
Port Gdanski Eksploatacja (1)
Ma nowego prezesa co pore roku. Wiec zmiana co wybory nie jest az taka czesta.
- 16 0
-
2019-11-26 23:52
A mówili że gorzej być nie może. Cud...
- 1 1
-
2019-11-26 14:22
Sławomir mówi.. (1)
Jak mówił Sławek w Tczewie ...ch....mnie obchodzi co robił i kim jest ważne ze jest OD NAS z PO
- 10 14
-
2019-11-26 22:20
A to nie miało być normalnie
Tak według picccbeckiej zmiany
- 1 1
-
2019-11-26 21:52
Syf na drodze
A to pewnie przez ten syf który zalega na drogach wewnętrznych portu Gdańsk
- 10 1
-
2019-11-26 20:53
Kto jest ważnym znajomym tego osobnika, kto ma wpływ na decyzje o powołaniach i odwołaniach ?
Z jakiego środowiska on się wywodzi ? Ktoś rozdaje karty w Trójmieście i nie tylko ?
- 8 0
-
2019-11-26 20:44
Zasługa PISU
Decyzja polityczna , jeden z lepszych Prezesów, w Porcie.
Tak przez przypadek odwołani zostali Prezesi techniczni z Gdańska i Gdyni ?- 10 5
-
2019-11-26 20:42
Mój kolega Zenek
też stracił pracę, a nikt o tym nie pisze
- 7 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.