- 1 Praca na wakacje 2024: oferty i zarobki (73 opinie)
- 2 Absolwent gdyńskiej "trójki" głównym naukowcem w OpenAI (66 opinii)
- 3 Elektrociepłownia gdyńska coraz bardziej ekologiczna (111 opinii)
- 4 Odwołano przetarg na terminal agro w Porcie Gdańsk (95 opinii)
- 5 Jak zarabiać na giełdzie codziennie? (78 opinii)
- 6 Mieszkańcy ruszyli z pomocą małej lodziarni (246 opinii)
Z Chin do Gdyni. Nowe połączenie
Armator MSC wznowił serwis żeglugowy Swan, czyli stały bezpośredni żeglugowy serwis kontenerowy z Dalekim Wschodem. W rozkładzie oprócz Gdańska pojawiła się także Gdynia. Pierwsze zawinięcie już w lipcu br.
- Nasza usługa Swan, łącząca handel między głównymi portami Chin i portami Europy Północnej w krajach Beneluksu, Gdyni, Gdańsku i Kłajpedzie, zostaje przywrócona jako samodzielna usługa MSC - ogłosił szwajcarsko-włoski armator MSC (Mediterranean Shipping Company).
Jak podało MSC, usługa Swan zapewni jeden z najszybszych czasów tranzytu między Chinami, krajami Beneluksu, Polską i krajami bałtyckimi. Usługa będzie również wykorzystywać sieć logistyczną w Arabii Saudyjskiej, łączącą Europę Północną i Azję z Zatoką Perską, zawijając do portu King Abdullah w kierunku wschodnim.
- Swan będzie pierwszym serwisem oferującym bezpośrednie połączenia do Gdyni i Kłajpedy z Azji. Gdynia jest dobrze ugruntowaną i elastyczną opcją jako polska brama kontenerowa. W Gdyni - jak deklaruje MSC - zachowane zostaną te same warunki burtowe dla klientów co w Gdańsku - poinformował branżowy MSC.
Jak podał branżowy portalmorski.pl, pierwsze zawinięcie nastąpi już w lipcu tego roku.
- Jak wynika z informacji zawartych na witrynie internetowej armatora, w dziale rozkładów rejsów (schedules), dwoma pierwszymi statkami, które - w ramach serwisu Swan - zawiną do Gdyni, będą najprawdopodobniej MSC Calypso (podróż FW323W) z wyjściem z Qingdao 11 czerwca br. i przybyciem do polskiego portu 24 lipca oraz napędzany przyjaźniejszym dla środowiska paliwem LNG - MSC Virginia (FW324W) wychodzący z Qingdao 12 czerwca 2023 r. i spodziewany w Gdyni, w Bałtyckim Terminalu Kontenerowym (BCT Gdynia) 25 lipca 2023 r. - poinformował portalmorski.pl.
Na pełną rotację składają się zawinięcia do następujących portów: Qingdao - Ningbo - Yantian - Tanjung Pelepas - Antwerpia - Gdynia - Gdańsk - Kłajpeda - King Abdullah Port - Singapur - Qingdao.
Miejsca
Opinie (74) 7 zablokowanych
-
2023-05-30 14:06
Wy się tak nie cieszcie, bo co jeśli z głębin morskich wyjdzie zdenerwowany Neptun z trójzębem?
Nikt o tym nie pomyśli ani się nie zastanowi nawet.
Jeśli będziecie tyle pływali nad jego głową to Neptun może w gniewie swoim trójzębem przedziurawić kadłub statku.
Albo co gorsze, kapitan uwiedziony przepięknym śpiewem syren zostanie uwiedziony a one zwiodą go ku sobie sprowadzając statek na mieliznę lub na niechybną zgubę w otchłani głębin morskich, pożrą wówczas one całą załogę statku, na którym zbudują swój pałac na dnie oceanu.- 2 1
-
2023-05-30 12:54
Pamiętam czasy, kiedy kółko Hamburg-Pusan-Hamburg trwało 56 dni, a zużycie palowa 260 ton ISO380 na dobę.
- 3 0
-
2023-05-30 08:01
MSC- najgorsi z najgorszych (2)
MSC- najgorsi z najgorszych, nie polecam tego armatora...
- 6 10
-
2023-05-30 12:52
Pewnie
Jakiś nieogarnięty spedytor to napisał.
Pracuje z MSC od 10 lat i pod względem obsługi nie wyróżniają się niczym szczególnym względem innych armatorów. Trzeba ogarniać temat a nie robić kopiuj wklej klientom jak większość spedycji aktualnie robi.- 4 0
-
2023-05-30 11:28
A na jakiej podstawie tak twierdzisz?
Podasz jakieś szczegóły?
- 5 0
-
2023-05-30 08:43
Opinia wyróżniona
Fajne połączenie chętnie bym skorzystał z rejsu (4)
W sumie można by przygotować kilka kontenerów pasażerskich i oferować bilety, tylko cena musi być atrakcyjna max 100 zł za osobę.. no i czas jazdy trochę przyspieszyć bo 1,5 miesiąca to długo, tak 3 dni byłoby ok.
- 19 12
-
2023-05-30 12:27
Albo koje
w maszynowni po pięć dych, trzydzieści pod plandeką w szalupach a namioty na pokładzie po dwadzieścia.
- 5 0
-
2023-05-30 12:02
Byś się w tym kontenerze zagotował...
- 4 0
-
2023-05-30 11:07
Statek handlowy może zabierać do 12 pasażerów nie będących członkami załogi za zgodą kapitana i armatora , był kiedyś taki przepis więc możesz próbować
- 6 0
-
2023-05-30 10:28
hahaha, masz ode mnie łapkęw górę :D
- 5 3
-
2023-05-30 08:57
Dlaczego do Gdyni? (2)
A nie strategicznie położonego Elbląga
- 9 5
-
2023-05-30 12:15
Spytaj PO - PSL które pilnuje parkingu. (1)
- 1 3
-
2023-05-30 12:17
po port w Gdyni, przecież jest w Elblągu, a po co stocznia w Gdańsku, skoro może być w Radomiu, a po co Lotos w Gdańsku, jak może być w Płocku albo Riadzie
- 4 2
-
2023-05-30 08:33
Brawo Chiny (3)
A do Chin płynie pusty ?
- 2 4
-
2023-05-30 12:02
polskie drzewo wywozi
Polskie lasy znikają do Chin :-)
Podziękuj PiSowi- 6 4
-
2023-05-30 11:30
Woda swiecona, różańce, ołtarze.
- 4 3
-
2023-05-30 08:35
Nie, no jak!?
Pełen Polskich produktów wysokiej jakości i zaawansowanych technologii.
Elektryczne auta z gór Izerskich płyną samochodowcami jednak.- 5 2
-
2023-05-30 08:04
Nowe?Z Gdańska prawie 500 lat do Chin pływają...kiedyś bursztyn i bawełna,dzisiaj chińskie ciuchy i podrabiane ajfony .
- 8 10
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.