• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Fregata rakietowa ORP Gen. K. Pułaski w remoncie

VIK
22 lipca 2015 (artykuł sprzed 8 lat) 
  • ORP Gen. Pułaski ma 135,6 m długości i prawie 14 m szerokości.

Fregata rakietowa ORP Gen. K. Pułaski wpłynęła do Stoczni Remontowej Nauta, w której przejdzie remont. Prace potrwają cztery miesiące i wymagają dokowania.



Co dokładnie trzeba wykonać w ramach prac remontowych nie podano. Jednak zgodnie z zamówieniem na jednostce zostanie wykonany remont dokowy. Jest to w ostatnim czasie kolejny remont okrętu wojennego w gdyńskiej Naucie. W pierwszej połowie czerwca Nauta wykonała remont awaryjny francuskiego niszczyciela min Eridan.

Czytaj też: Okręty rakietowe w polskiej marynarce wojennej

ORP Gen. Pułaski ma 135,6 m długości i prawie 14 m szerokości. Okręt został podarowany polskiej Marynarce Wojennej przez rząd Stanów Zjednoczonych. Jest to fregata rakietowa typu Oliver Hazard Perry (OHP). Głównym przeznaczeniem jednostki jest poszukiwanie i zwalczanie okrętów podwodnych, zwalczanie sił napadu powietrznego oraz zwalczanie okrętów nawodnych, a także osłona własnych statków i patrolowanie szlaków komunikacyjnych. Polską banderę okręt podniósł 15 lat temu.

Stocznia Remontowa Nauta z grupy MARS Shipyards & Offshore ma doświadczenie w realizacji zleceń dla marynarki wojennej. Specjalizuje się zarówno w produkcji i remontach okrętów wojennych, jak i jednostek pomocniczych, takich jak holowniki. Stocznia ma w swym portfolio również remonty okrętów patrolowych, desantowych, hydrograficznych, badawczych, szkoleniowych czy podwodnych.
VIK

Miejsca

Opinie (51) 2 zablokowane

  • A co tam w remontówce?? (3)

    Ile platforma ma poślizgu?? Bo słyszałem że już prawie rok, a na północnej jak tam dalej nie potrafią skończyć małych prostych kontenerowców których rdza zastała?? I pewnie pójdą jak prom Samsoe który po miesiacu miał wypadek a teraz po nie całym pół rokuużytkowania stoi w stoczni w Dani na przebudowie...

    • 3 1

    • Może coś tak (2)

      A wiesz dlaczego platforma FPF1 ma poślizg? O ciągłych zmianach konstrukcyjnych słyszałeś? Jak nie to nie p...l bez sensu, proszę. Remontowa też ma swoje za uszami ale to nie jest przyczyną obecnego stanu rzeczy.

      • 2 0

      • (1)

        ale to są zmiany konstrukcyjne z winy stoczni jakbyś nie wiedział....

        • 0 2

        • ???

          Na przykład jakie? Może jakieś drobiazgi wynikające z kolizji etc. na topside ale ja mówię o zmianach w konstrukcji kadłuba.

          • 1 0

  • Jeszcze kopciuszek stoi (1)

    News dobry dla dysków
    Znak ze można atakować od wody

    • 0 2

    • Poprawka andruta

      Dla ruskich

      • 0 2

  • byznes

    moze na zlomowcu znajda jakas maszyne i pare pestek do obrony army polisz

    • 2 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Piotr Witek

MBA, ACCA, biegły rewident, Partner Spółki Rewit Księgowi i Biegli Rewidenci, od listopada 2013 roku prezes zarządu spółki Rewit Księgowi i Biegli Rewidenci Sp. z o.o. jednej z największych polskich kancelarii audytu i doradztwa gospodarczego. Obecnie rozwija Grupę REWIT, w ramach której w chwili obecnej pracuje ponad 60 specjalistów z zakresu księgowości, podatków, kontrolingu oraz doradztwa biznesowego. Grupa obecna jest w Gdańsku, w Warszawie oraz w Bielsku-Białej. Przez ponad 10 lat...

Najczęściej czytane