- 1 Absolwent gdyńskiej "trójki" głównym naukowcem w OpenAI (30 opinii)
- 2 Odwołano przetarg na terminal agro w Porcie Gdańsk (30 opinii)
- 3 Jak zarabiać na giełdzie codziennie? (70 opinii)
- 4 Poczta Polska. Akcja protestacyjna (153 opinie)
- 5 Byliśmy na placu budowy elektrowni jądrowej (280 opinii)
- 6 Bon energetyczny powinien być wyższy (111 opinii)
E.Leclerc chce wspierać lokalnych dostawców
Duże sieci hipermarketów chcą wspierać lokalnych dostawców. Gdański E.Leclerc zainaugurował program "Producenci Lokalni". Do programu zaproszono 20 firm, głównie z branży spożywczej.
Program "Producenci Lokalni" ma na celu wspieranie partnerów - dostawców E.Leclerc w Gdańsku. Są to głównie małe i średnie firmy rodzinne, funkcjonujące w oparciu o długoletnie tradycje i produkujące wyroby według tradycyjnych receptur, ze składników pochodzących z czystych terenów rolniczych.
Dzięki współpracy z E.Leclerc uczestnicy programu maja mieć szansę na zdynamizowanie rozwoju - zdobycie nowych odbiorców, zwiększenie swojej konkurencyjności, poszerzenie produkcji i zwiększenie zatrudnienia.
Korzyści z tej współpracy czerpać będą również klienci hipermarketu E.Leclerc na gdańskim Przymorzu, którzy będą mieli zapewniony dostęp do najlepszych regionalnych produktów. Dla klientów odwiedzających hipermarket przygotowano katalog prezentujący uczestników programu oraz ich produkty. Z zawartych w nim informacji klienci dowiedzą się nie tylko, gdzie zlokalizowana jest firma, jak długo jest na rynku, co i jak produkuje, ale również "kto za tym stoi", czyli kto jest jej właścicielem. Właściciele firmują bowiem swoje produkty własnym "fotograficznym" wizerunkiem.
- Bez wahania zgodziłem się na to, by pokazać klientom swoją twarz - komentuje Andrzej Czachorowski, właściciel Przedsiębiorstwa Handlowego Andrzej Czachorowski, zajmującego się sprzedażą jaj. - Poza utrzymywaniem doskonałej jakości produktów, nie ma chyba lepszego sposobu na wzbudzenie zaufania konsumentów, jak pokazanie konkretnych osób, które stoją za tymi wyrobami.
Program "Producenci Lokalni" przyniesie korzyści również hipermarketowi E.Leclerc - przede wszystkim poprzez wzmocnienie więzi i pogłębienie współpracy z producentami.
- E.Leclerc Polska jest stowarzyszeniem niezależnych handlowców o dużej lokalnej sile oddziaływania. Tradycją naszej firmy jest utrzymywanie ścisłych relacji z dostawcami, zwłaszcza regionalnymi - stąd pomysł programu "Producenci Lokalni" - wyjaśnia Jean-Pierre Piat, dyrektor E.Leclerc w Gdańsku. - W Polsce bardzo szybko rozwija się sieć wielkiej dystrybucji. Nie zawsze idzie to w parze z dbałością o jakość produktów. W E.Leclerc jesteśmy przekonani, że polscy konsumenci z przyjemnością sięgną po zdrowe, wysokiej jakości produkty, pochodzące ze znanych - bo bliskich - źródeł, które spełniają wymogi zrównoważonego rozwoju.
Program "Producenci Lokalni" potrwa rok. W planach jest już kolejna edycja.
Miejsca
Opinie (22)
-
2011-06-15 11:53
jak ci biedni drobni lokalni dostawcy zapłacą półkowe , opieke nad produktem itd itp ???
- 12 0
-
2011-06-15 11:34
niestety ale w najnowszej reklamie lokalnej zabrakło mi serów,mleka jogórtów i innych przetworów mlecznych z lokalnych
mleczarni. są w sprzedarzy ale wreklamie wspieramy lokalnych niema ich jakoceny promocyjne.
- 11 1
-
2011-06-15 11:28
Francuzi dziękują Polakom-frajerom za napychanie im kieszeni !!!
- 26 3
-
2011-06-15 11:26
jacie... dyplom
dawno nie dostałem dyplomu. ludzie mi tylko koperty dają.
- 12 7
-
2011-06-15 11:18
Czy tym programem przypadkiem nie są też objęci lokalni dostawcy towaru z Chin?
Bo sądząc po półkach to chyba tak.
- 25 8
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.