- 1 Byliśmy na placu budowy elektrowni jądrowej (263 opinie)
- 2 Wojskowa flota aut wyprzedała się na pniu (85 opinii)
- 3 Jak zarabiać na giełdzie codziennie? (57 opinii)
- 4 Sąd uznał, że Orlen mógł przejąć Lotos (39 opinii)
- 5 Mieszkańcy ruszyli z pomocą małej lodziarni (229 opinii)
- 6 Czy chorobowe, to to samo co zdrowotne? (5 opinii)
Energa przygotowuje się do testów technologii, która umożliwia rozpoznawanie i analizę emocji podczas rozmów prowadzonych przez pracowników spółki z klientami. Rozwiązanie firmy Quantum Lab ma pomóc w poprawie jakości obsługi klientów Energi.
Od 2 maja w salonie Energi Obrotu w Gdyni, a później w telefonicznej infolinii spółki, prowadzony będzie pilotaż dwóch systemów gdańskiej firmy Quantum Lab: Quantum Welcome i Quantum Feedback.
Systemy mają pozwolić na rejestrowanie i analizowanie emocji i dostarczanie danych, m.in. o reakcjach na określone bodźce. Można będzie zatem poznać, jakie są emocjonalne reakcje klientów, m.in. na proponowane produkty lub na sposób prowadzenia rozmowy w sprawie reklamacji. Dane te mają posłużyć Enerdze na doskonalenie procedur w kontaktach z klientami. Wdrażany system ma być także pomocny w weryfikowaniu zaangażowania konsultantów Energi udzielających pomocy. Otrzymają oni bowiem, generowane w czasie rzeczywistym, informacje zwrotne o odbiorze swoich działań i słów, co pozwoli na dostosowanie zachowań do rozmówcy.
W salonie Energi w Gdyni stosowany będzie system Quantum Welcome. Natomiast podczas rozmów telefonicznych z infolinią wykorzystywany będzie system Quantum Feedback, dostosowany ściśle do odczytywania danych tylko z parametrów dźwięku, np. tonu głosu czy tempa rozmowy. Co istotne, systemy Quantum Lab nie będą zapisywały nagrań wideo czy audio, a tylko końcowe dane zebrane na ich podstawie. Przede wszystkim jednak każdy klient będzie pytany o zgodę na udział w badaniu. Testy technologia Quantum Lab mają trwać sześć miesięcy.
- Jako pierwsi w branży, i jedni z nielicznych na polskim rynku, będziemy monitorować poziom satysfakcji klientów z naszych ofert i jakości usług w czasie rzeczywistym - mówi Dariusz Chrzanowski, wiceprezes spółki Energa Obrót. - Widzimy, że konkurowanie coraz bogatszą ofertą sprzedaży energii czy atrakcyjną ceną nie wystarczy. Chcąc zapewnić Grupie wysoką konkurencyjność, rozwijamy zarówno ofertę, jak i kompetencje naszych pracowników, które będą fundamentem przyszłych przychodów.
Quantum Lab powstało w 2013 roku. Od tergo czasu spółka zajmuje się badaniem doświadczeń klientów poprzez analizę ich reakcji emocjonalnych.
Miejsca
Opinie (102) 7 zablokowanych
-
2018-05-02 11:15
Jestę psychologię
Dostanę u was pracę?
- 19 0
-
2018-05-02 10:57
Co na to szef wszystkich szefów - Morawiecki ?
Chce budować samochody elektryczne a spółka skarbu państwa w XXI wieku nie umie faktur wystawiać i normalnie świadczyć usługi ? Co za idiotyczny pomysł - będą się bawić w psychologów? Odczytajcie zapisane rozmowy na infolinii z wk....nymi klientami to będziecie mieli odpowiedź jakie sa emocje klientów. weźcie się za świadczenie usług a nie za badania psychologiczne.
- 46 0
-
2018-05-02 10:33
Po prostu obniżcie ceny a emocje sa zejdą. Skrew your feedback....
- 93 0
-
2018-05-02 10:21
najgorsza firma
oby szybko upadła
- 88 0
-
2018-05-02 10:17
Energa
Co za durny pomysł, inwigilacja klientów współczuję pracownikom warunków pracy i stresu
- 106 1
-
2018-05-02 10:02
Faktury nie umieją wystawić bezbłędnie (a czasem nawet wcale), liczników odczytać a bawią się w psychologów. Ta firma jest chora
- 187 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.