• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Energa zbada emocje klientów

erka
2 maja 2018 (artykuł sprzed 6 lat) 
Systemy testowane przez Energę mają pozwolić na rejestrowanie i analizowanie emocji i dostarczanie danych, m.in. o reakcjach na określone bodźce. Systemy testowane przez Energę mają pozwolić na rejestrowanie i analizowanie emocji i dostarczanie danych, m.in. o reakcjach na określone bodźce.

Energa przygotowuje się do testów technologii, która umożliwia rozpoznawanie i analizę emocji podczas rozmów prowadzonych przez pracowników spółki z klientami. Rozwiązanie firmy Quantum Lab ma pomóc w poprawie jakości obsługi klientów Energi.



Od 2 maja w salonie Energi Obrotu w Gdyni, a później w telefonicznej infolinii spółki, prowadzony będzie pilotaż dwóch systemów gdańskiej firmy Quantum Lab: Quantum Welcome i Quantum Feedback.

Systemy mają pozwolić na rejestrowanie i analizowanie emocji i dostarczanie danych, m.in. o reakcjach na określone bodźce. Można będzie zatem poznać, jakie są emocjonalne reakcje klientów, m.in. na proponowane produkty lub na sposób prowadzenia rozmowy w sprawie reklamacji. Dane te mają posłużyć Enerdze na doskonalenie procedur w kontaktach z klientami. Wdrażany system ma być także pomocny w weryfikowaniu zaangażowania konsultantów Energi udzielających pomocy. Otrzymają oni bowiem, generowane w czasie rzeczywistym, informacje zwrotne o odbiorze swoich działań i słów, co pozwoli na dostosowanie zachowań do rozmówcy.

W salonie Energi w Gdyni stosowany będzie system Quantum Welcome. Natomiast podczas rozmów telefonicznych z infolinią wykorzystywany będzie system Quantum Feedback, dostosowany ściśle do odczytywania danych tylko z parametrów dźwięku, np. tonu głosu czy tempa rozmowy. Co istotne, systemy Quantum Lab nie będą zapisywały nagrań wideo czy audio, a tylko końcowe dane zebrane na ich podstawie. Przede wszystkim jednak każdy klient będzie pytany o zgodę na udział w badaniu. Testy technologia Quantum Lab mają trwać sześć miesięcy.

- Jako pierwsi w branży, i jedni z nielicznych na polskim rynku, będziemy monitorować poziom satysfakcji klientów z naszych ofert i jakości usług w czasie rzeczywistym - mówi Dariusz Chrzanowski, wiceprezes spółki Energa Obrót. - Widzimy, że konkurowanie coraz bogatszą ofertą sprzedaży energii czy atrakcyjną ceną nie wystarczy. Chcąc zapewnić Grupie wysoką konkurencyjność, rozwijamy zarówno ofertę, jak i kompetencje naszych pracowników, które będą fundamentem przyszłych przychodów.

Quantum Lab powstało w 2013 roku. Od tergo czasu spółka zajmuje się badaniem doświadczeń klientów poprzez analizę ich reakcji emocjonalnych.
erka

Miejsca

Zobacz także

Opinie (102) 7 zablokowanych

  • Moich emocji niech lepiej nie badają, licznika im nie starczy

    5 godzin czekania na przerejestrowanie licznika w Gdyni. Kiedy przypadła nasza kolej, inni czekający w kolejce dowiedzieli się, że zbliża się zamknięcie salonu i.... stali na darmo. O Maryja Józef! Gdzie jest ostra konkurencja? Czy my musimy płacić za Misiewiczów w Enerdze?Na jakąś pielęgniarkę z klubu Gazety Polskiej z Wejherowa w zarządzie? Wstyd!

    • 4 0

  • Na pomoc ! Cywilizacja robi z nami co chce

    Kolejna inwigilacja!! Zarejestrują i wrzucą w archiwum i już na zawsze ty i twoje emocje sa zarejestrowane w systemie..... To jest na tyle niezbędne żeby wprowadzać takie rzeczy?....

    • 0 0

  • jak mam się czuć (1)

    kiedy dzielę kwotę faktury przez liczbę kWh i wychodzi mi 70 groszy?

    • 2 0

    • i dokladnie tyle zapłać

      • 0 0

  • bezydury jak mawiał Grzegorz Poszepszyński

    Zainwestujcie tak aby obniżyć cenę za kWh...

    • 0 0

  • Badanie poziomu wku.... nia, ciekawe...

    • 1 0

  • ubu król

    Złote dziecko PIS Dareczek CH. zamiast zająć sie wystawianiem faktur znalazł innowacyjne rozwiązanie badanie uczuć klientów, to takie proste wszyscy sa w...wieni za : cene energii, brak faktur, niekompetentnego call center, no ale za to zarząd Obrotu regularnie grywa w squosha w godzinach pracy

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Sebastian Ptak

Prawnik, ekspert rynku bankowego, współtwórca nowoczesnego sektora płatniczego w Polsce, Prezes...

Najczęściej czytane