- 1 Unieważniono przetarg na zbożowy w Gdyni (42 opinie)
- 2 Czy jesteśmy gotowi na jawność płac? (177 opinii)
- 3 Złoty polski ma już 100 lat (143 opinie)
- 4 Alan Aleksandrowicz wiceprezesem Portu Gdańsk (104 opinie)
- 5 Każdy będzie na etacie? A zaczęło się od kurierów (125 opinii)
- 6 Rozlicz PIT do 30 kwietnia (2 opinie)
Energa przygotowuje się do testów technologii, która umożliwia rozpoznawanie i analizę emocji podczas rozmów prowadzonych przez pracowników spółki z klientami. Rozwiązanie firmy Quantum Lab ma pomóc w poprawie jakości obsługi klientów Energi.
Od 2 maja w salonie Energi Obrotu w Gdyni, a później w telefonicznej infolinii spółki, prowadzony będzie pilotaż dwóch systemów gdańskiej firmy Quantum Lab: Quantum Welcome i Quantum Feedback.
Systemy mają pozwolić na rejestrowanie i analizowanie emocji i dostarczanie danych, m.in. o reakcjach na określone bodźce. Można będzie zatem poznać, jakie są emocjonalne reakcje klientów, m.in. na proponowane produkty lub na sposób prowadzenia rozmowy w sprawie reklamacji. Dane te mają posłużyć Enerdze na doskonalenie procedur w kontaktach z klientami. Wdrażany system ma być także pomocny w weryfikowaniu zaangażowania konsultantów Energi udzielających pomocy. Otrzymają oni bowiem, generowane w czasie rzeczywistym, informacje zwrotne o odbiorze swoich działań i słów, co pozwoli na dostosowanie zachowań do rozmówcy.
W salonie Energi w Gdyni stosowany będzie system Quantum Welcome. Natomiast podczas rozmów telefonicznych z infolinią wykorzystywany będzie system Quantum Feedback, dostosowany ściśle do odczytywania danych tylko z parametrów dźwięku, np. tonu głosu czy tempa rozmowy. Co istotne, systemy Quantum Lab nie będą zapisywały nagrań wideo czy audio, a tylko końcowe dane zebrane na ich podstawie. Przede wszystkim jednak każdy klient będzie pytany o zgodę na udział w badaniu. Testy technologia Quantum Lab mają trwać sześć miesięcy.
- Jako pierwsi w branży, i jedni z nielicznych na polskim rynku, będziemy monitorować poziom satysfakcji klientów z naszych ofert i jakości usług w czasie rzeczywistym - mówi Dariusz Chrzanowski, wiceprezes spółki Energa Obrót. - Widzimy, że konkurowanie coraz bogatszą ofertą sprzedaży energii czy atrakcyjną ceną nie wystarczy. Chcąc zapewnić Grupie wysoką konkurencyjność, rozwijamy zarówno ofertę, jak i kompetencje naszych pracowników, które będą fundamentem przyszłych przychodów.
Quantum Lab powstało w 2013 roku. Od tergo czasu spółka zajmuje się badaniem doświadczeń klientów poprzez analizę ich reakcji emocjonalnych.
Miejsca
Opinie (102) 7 zablokowanych
-
2018-05-05 13:47
Moich emocji niech lepiej nie badają, licznika im nie starczy
5 godzin czekania na przerejestrowanie licznika w Gdyni. Kiedy przypadła nasza kolej, inni czekający w kolejce dowiedzieli się, że zbliża się zamknięcie salonu i.... stali na darmo. O Maryja Józef! Gdzie jest ostra konkurencja? Czy my musimy płacić za Misiewiczów w Enerdze?Na jakąś pielęgniarkę z klubu Gazety Polskiej z Wejherowa w zarządzie? Wstyd!
- 4 0
-
2018-05-06 08:05
Na pomoc ! Cywilizacja robi z nami co chce
Kolejna inwigilacja!! Zarejestrują i wrzucą w archiwum i już na zawsze ty i twoje emocje sa zarejestrowane w systemie..... To jest na tyle niezbędne żeby wprowadzać takie rzeczy?....
- 0 0
-
2018-05-06 09:32
jak mam się czuć (1)
kiedy dzielę kwotę faktury przez liczbę kWh i wychodzi mi 70 groszy?
- 2 0
-
2018-05-06 11:37
i dokladnie tyle zapłać
- 0 0
-
2018-05-06 13:30
bezydury jak mawiał Grzegorz Poszepszyński
Zainwestujcie tak aby obniżyć cenę za kWh...
- 0 0
-
2018-05-07 04:39
Badanie poziomu wku.... nia, ciekawe...
- 1 0
-
2018-05-11 22:20
ubu król
Złote dziecko PIS Dareczek CH. zamiast zająć sie wystawianiem faktur znalazł innowacyjne rozwiązanie badanie uczuć klientów, to takie proste wszyscy sa w...wieni za : cene energii, brak faktur, niekompetentnego call center, no ale za to zarząd Obrotu regularnie grywa w squosha w godzinach pracy
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.