• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Energa zbada emocje klientów

erka
2 maja 2018 (artykuł sprzed 6 lat) 
Systemy testowane przez Energę mają pozwolić na rejestrowanie i analizowanie emocji i dostarczanie danych, m.in. o reakcjach na określone bodźce. Systemy testowane przez Energę mają pozwolić na rejestrowanie i analizowanie emocji i dostarczanie danych, m.in. o reakcjach na określone bodźce.

Energa przygotowuje się do testów technologii, która umożliwia rozpoznawanie i analizę emocji podczas rozmów prowadzonych przez pracowników spółki z klientami. Rozwiązanie firmy Quantum Lab ma pomóc w poprawie jakości obsługi klientów Energi.



Od 2 maja w salonie Energi Obrotu w Gdyni, a później w telefonicznej infolinii spółki, prowadzony będzie pilotaż dwóch systemów gdańskiej firmy Quantum Lab: Quantum Welcome i Quantum Feedback.

Systemy mają pozwolić na rejestrowanie i analizowanie emocji i dostarczanie danych, m.in. o reakcjach na określone bodźce. Można będzie zatem poznać, jakie są emocjonalne reakcje klientów, m.in. na proponowane produkty lub na sposób prowadzenia rozmowy w sprawie reklamacji. Dane te mają posłużyć Enerdze na doskonalenie procedur w kontaktach z klientami. Wdrażany system ma być także pomocny w weryfikowaniu zaangażowania konsultantów Energi udzielających pomocy. Otrzymają oni bowiem, generowane w czasie rzeczywistym, informacje zwrotne o odbiorze swoich działań i słów, co pozwoli na dostosowanie zachowań do rozmówcy.

W salonie Energi w Gdyni stosowany będzie system Quantum Welcome. Natomiast podczas rozmów telefonicznych z infolinią wykorzystywany będzie system Quantum Feedback, dostosowany ściśle do odczytywania danych tylko z parametrów dźwięku, np. tonu głosu czy tempa rozmowy. Co istotne, systemy Quantum Lab nie będą zapisywały nagrań wideo czy audio, a tylko końcowe dane zebrane na ich podstawie. Przede wszystkim jednak każdy klient będzie pytany o zgodę na udział w badaniu. Testy technologia Quantum Lab mają trwać sześć miesięcy.

- Jako pierwsi w branży, i jedni z nielicznych na polskim rynku, będziemy monitorować poziom satysfakcji klientów z naszych ofert i jakości usług w czasie rzeczywistym - mówi Dariusz Chrzanowski, wiceprezes spółki Energa Obrót. - Widzimy, że konkurowanie coraz bogatszą ofertą sprzedaży energii czy atrakcyjną ceną nie wystarczy. Chcąc zapewnić Grupie wysoką konkurencyjność, rozwijamy zarówno ofertę, jak i kompetencje naszych pracowników, które będą fundamentem przyszłych przychodów.

Quantum Lab powstało w 2013 roku. Od tergo czasu spółka zajmuje się badaniem doświadczeń klientów poprzez analizę ich reakcji emocjonalnych.
erka

Miejsca

Opinie (102) 7 zablokowanych

  • niech lepiej zbadają poziom zadowolenia klienta w chwili otrzymania kolejnej faktury a potem niech uszczęśliwią swoje ego

    • 7 0

  • Niech zbadają lepiej dlaczego maja 0,5s przerwy w dostawie (1)

    Prądu.

    • 4 0

    • Proste - powinni zainstalować szybsze SPZ na GPZ :)

      • 0 1

  • Moje emocje dot. GK Energa są lepsze niż rok temu.

    Po złożeniu wypowiedzenia i znalezieniu lepiej płatnego zajęcia poza firmą czuję się o wiele lepiej. Exodus ludzi, którzy coś potrafią a są niedoceniani, trwa.

    • 9 0

  • Energa=dno!!!

    Pytam sie gdzie moje faktury debile. ... Infolinia sami klamcy....poziom kompetencji przy zalatwianiu dreklamacji btmrak słów! !! Ignoranci z brakiem szacunku dla klienta. Dziady w garniturach!

    • 4 0

  • Niech sie sami zbadaja.

    A ja sie nie zgadzam.! I co.. Mi zrobicie...?

    • 1 0

  • Niech pokażą przed badaniem zdjęcie radnej Anny K. i tabelkę ile pieniędzy wydaje Energa na jej patriotyczne zabawy. Od razu będzie miarodajne badanie :)

    • 3 0

  • Tam Obajtek, tu młody Płażyński, każdy z legitymacją PiS ma się w Dojnej Zmianie świetnie.

    Wyczytajcie teraz moje emocje z tego komentarza.

    • 2 0

  • Zbadał bym ich emocje

    Jak by ich klienci się zamówili i opoznili zapłatę za energię na przykład o dwa miesiące każdy z nas stracił by może parę złotych A oni pewno płynność finansową i wtedy zbadał bym ich emocje

    • 3 0

  • Zmontowano liczniki inteligentne pozwalajace na zdalny odczyt energi

    Klienci jednak sami muszą odczytać licznik żeby zapłacić ale Energi to jest za mało kilka razy w miesiącu w skrzynce znajduje żądanie spisania licznika i wysłania smsem stanu. W składnikach opłat za energię są różne pozycje w tym również za przesyłanie energii i odczytywanie liczników.
    Ja nie jestem inkasentem, i nikt za to mi nie płaci a żądanie odczytywania licznika co chwila to jest kpina

    • 4 0

  • Emocje narcyza

    Zapewne Darku przeczytales ze zrozumieniem wszystkie opinie Klientow Energi, teraz widzisz, gdzie Oni naja Twoje emocje. Czas zmniejszyc ego i uciec od narcyzmu. Niestety w eob zostali tylko gachowcy zatrudnieni z polecenia senator i posla...miernoty!!....ale jak to mowia ciagnie swoj do swego.

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Mikołaj Lipiński

Ekspert w obszarze fuzji i przejęć, funduszy PE/VC oraz zarządzania finansami firm. Doświadczenie zdobywał w znanych i cenionych przedsiębiorstwach doradczych, produkcyjnych i handlowych (m.in. Mars Inc., JP Morgan Chase, Azimutus SA, Business Group Polska). Posiada doświadczenie zawodowe w doradztwie przy dużych międzynarodowych transakcjach zakupu i sprzedaży przedsiębiorstw, jak również w mniejszych krajowych projektach. Piastując stanowiska w zarządach i radach nadzorczych szeregu spółek...

Najczęściej czytane