- 1 Oszukana na "akcje Orlenu" straciła 140 tys. zł (77 opinii)
- 2 Byliśmy na placu budowy elektrowni jądrowej (209 opinii)
- 3 Wyższy zasiłek pogrzebowy (100 opinii)
- 4 Pomnik twórcy Bitcoina stanie w Gdańsku? (290 opinii)
- 5 Wakacje składkowe przyjęte przez Sejm (28 opinii)
- 6 Tanio nie jest, ale bez "paragonów grozy" (229 opinii)
Energa przygotowuje się do testów technologii, która umożliwia rozpoznawanie i analizę emocji podczas rozmów prowadzonych przez pracowników spółki z klientami. Rozwiązanie firmy Quantum Lab ma pomóc w poprawie jakości obsługi klientów Energi.
Od 2 maja w salonie Energi Obrotu w Gdyni, a później w telefonicznej infolinii spółki, prowadzony będzie pilotaż dwóch systemów gdańskiej firmy Quantum Lab: Quantum Welcome i Quantum Feedback.
Systemy mają pozwolić na rejestrowanie i analizowanie emocji i dostarczanie danych, m.in. o reakcjach na określone bodźce. Można będzie zatem poznać, jakie są emocjonalne reakcje klientów, m.in. na proponowane produkty lub na sposób prowadzenia rozmowy w sprawie reklamacji. Dane te mają posłużyć Enerdze na doskonalenie procedur w kontaktach z klientami. Wdrażany system ma być także pomocny w weryfikowaniu zaangażowania konsultantów Energi udzielających pomocy. Otrzymają oni bowiem, generowane w czasie rzeczywistym, informacje zwrotne o odbiorze swoich działań i słów, co pozwoli na dostosowanie zachowań do rozmówcy.
W salonie Energi w Gdyni stosowany będzie system Quantum Welcome. Natomiast podczas rozmów telefonicznych z infolinią wykorzystywany będzie system Quantum Feedback, dostosowany ściśle do odczytywania danych tylko z parametrów dźwięku, np. tonu głosu czy tempa rozmowy. Co istotne, systemy Quantum Lab nie będą zapisywały nagrań wideo czy audio, a tylko końcowe dane zebrane na ich podstawie. Przede wszystkim jednak każdy klient będzie pytany o zgodę na udział w badaniu. Testy technologia Quantum Lab mają trwać sześć miesięcy.
- Jako pierwsi w branży, i jedni z nielicznych na polskim rynku, będziemy monitorować poziom satysfakcji klientów z naszych ofert i jakości usług w czasie rzeczywistym - mówi Dariusz Chrzanowski, wiceprezes spółki Energa Obrót. - Widzimy, że konkurowanie coraz bogatszą ofertą sprzedaży energii czy atrakcyjną ceną nie wystarczy. Chcąc zapewnić Grupie wysoką konkurencyjność, rozwijamy zarówno ofertę, jak i kompetencje naszych pracowników, które będą fundamentem przyszłych przychodów.
Quantum Lab powstało w 2013 roku. Od tergo czasu spółka zajmuje się badaniem doświadczeń klientów poprzez analizę ich reakcji emocjonalnych.
Miejsca
Opinie (102) 7 zablokowanych
-
2018-05-03 22:24
niech lepiej zbadają poziom zadowolenia klienta w chwili otrzymania kolejnej faktury a potem niech uszczęśliwią swoje ego
- 7 0
-
2018-05-04 05:57
Niech zbadają lepiej dlaczego maja 0,5s przerwy w dostawie (1)
Prądu.
- 4 0
-
2018-05-04 08:58
Proste - powinni zainstalować szybsze SPZ na GPZ :)
- 0 1
-
2018-05-04 09:01
Moje emocje dot. GK Energa są lepsze niż rok temu.
Po złożeniu wypowiedzenia i znalezieniu lepiej płatnego zajęcia poza firmą czuję się o wiele lepiej. Exodus ludzi, którzy coś potrafią a są niedoceniani, trwa.
- 9 0
-
2018-05-04 11:02
Energa=dno!!!
Pytam sie gdzie moje faktury debile. ... Infolinia sami klamcy....poziom kompetencji przy zalatwianiu dreklamacji btmrak słów! !! Ignoranci z brakiem szacunku dla klienta. Dziady w garniturach!
- 4 0
-
2018-05-04 11:05
Niech sie sami zbadaja.
A ja sie nie zgadzam.! I co.. Mi zrobicie...?
- 1 0
-
2018-05-04 13:22
Niech pokażą przed badaniem zdjęcie radnej Anny K. i tabelkę ile pieniędzy wydaje Energa na jej patriotyczne zabawy. Od razu będzie miarodajne badanie :)
- 3 0
-
2018-05-04 14:34
Tam Obajtek, tu młody Płażyński, każdy z legitymacją PiS ma się w Dojnej Zmianie świetnie.
Wyczytajcie teraz moje emocje z tego komentarza.
- 2 0
-
2018-05-04 19:17
Zbadał bym ich emocje
Jak by ich klienci się zamówili i opoznili zapłatę za energię na przykład o dwa miesiące każdy z nas stracił by może parę złotych A oni pewno płynność finansową i wtedy zbadał bym ich emocje
- 3 0
-
2018-05-04 21:37
Zmontowano liczniki inteligentne pozwalajace na zdalny odczyt energi
Klienci jednak sami muszą odczytać licznik żeby zapłacić ale Energi to jest za mało kilka razy w miesiącu w skrzynce znajduje żądanie spisania licznika i wysłania smsem stanu. W składnikach opłat za energię są różne pozycje w tym również za przesyłanie energii i odczytywanie liczników.
Ja nie jestem inkasentem, i nikt za to mi nie płaci a żądanie odczytywania licznika co chwila to jest kpina- 4 0
-
2018-05-05 08:16
Emocje narcyza
Zapewne Darku przeczytales ze zrozumieniem wszystkie opinie Klientow Energi, teraz widzisz, gdzie Oni naja Twoje emocje. Czas zmniejszyc ego i uciec od narcyzmu. Niestety w eob zostali tylko gachowcy zatrudnieni z polecenia senator i posla...miernoty!!....ale jak to mowia ciagnie swoj do swego.
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.