• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Energa zbada emocje klientów

erka
2 maja 2018 (artykuł sprzed 6 lat) 
Systemy testowane przez Energę mają pozwolić na rejestrowanie i analizowanie emocji i dostarczanie danych, m.in. o reakcjach na określone bodźce. Systemy testowane przez Energę mają pozwolić na rejestrowanie i analizowanie emocji i dostarczanie danych, m.in. o reakcjach na określone bodźce.

Energa przygotowuje się do testów technologii, która umożliwia rozpoznawanie i analizę emocji podczas rozmów prowadzonych przez pracowników spółki z klientami. Rozwiązanie firmy Quantum Lab ma pomóc w poprawie jakości obsługi klientów Energi.



Od 2 maja w salonie Energi Obrotu w Gdyni, a później w telefonicznej infolinii spółki, prowadzony będzie pilotaż dwóch systemów gdańskiej firmy Quantum Lab: Quantum Welcome i Quantum Feedback.

Systemy mają pozwolić na rejestrowanie i analizowanie emocji i dostarczanie danych, m.in. o reakcjach na określone bodźce. Można będzie zatem poznać, jakie są emocjonalne reakcje klientów, m.in. na proponowane produkty lub na sposób prowadzenia rozmowy w sprawie reklamacji. Dane te mają posłużyć Enerdze na doskonalenie procedur w kontaktach z klientami. Wdrażany system ma być także pomocny w weryfikowaniu zaangażowania konsultantów Energi udzielających pomocy. Otrzymają oni bowiem, generowane w czasie rzeczywistym, informacje zwrotne o odbiorze swoich działań i słów, co pozwoli na dostosowanie zachowań do rozmówcy.

W salonie Energi w Gdyni stosowany będzie system Quantum Welcome. Natomiast podczas rozmów telefonicznych z infolinią wykorzystywany będzie system Quantum Feedback, dostosowany ściśle do odczytywania danych tylko z parametrów dźwięku, np. tonu głosu czy tempa rozmowy. Co istotne, systemy Quantum Lab nie będą zapisywały nagrań wideo czy audio, a tylko końcowe dane zebrane na ich podstawie. Przede wszystkim jednak każdy klient będzie pytany o zgodę na udział w badaniu. Testy technologia Quantum Lab mają trwać sześć miesięcy.

- Jako pierwsi w branży, i jedni z nielicznych na polskim rynku, będziemy monitorować poziom satysfakcji klientów z naszych ofert i jakości usług w czasie rzeczywistym - mówi Dariusz Chrzanowski, wiceprezes spółki Energa Obrót. - Widzimy, że konkurowanie coraz bogatszą ofertą sprzedaży energii czy atrakcyjną ceną nie wystarczy. Chcąc zapewnić Grupie wysoką konkurencyjność, rozwijamy zarówno ofertę, jak i kompetencje naszych pracowników, które będą fundamentem przyszłych przychodów.

Quantum Lab powstało w 2013 roku. Od tergo czasu spółka zajmuje się badaniem doświadczeń klientów poprzez analizę ich reakcji emocjonalnych.
erka

Miejsca

Zobacz także

Opinie (102) 7 zablokowanych

  • Może jeszcze zbadaja zwyczaje kulinarne i będa przysyłac faktury o różnych smakach

    idiotyczny pomysł za który ktoś kiedyś beknie .

    • 9 0

  • Czy Pan Obajtek zabrał do Płocka wszystkich radnych Pisowskich co obsiedli Zarząd (1)

    Energii za jego prezesowania?

    • 12 0

    • Niestety nie. Część miernot została i robi coraz większy burdel.

      • 0 0

  • Niech to na infolinii zainstalują! Będzie bardziej miarodajne!

    Jak Energa nie na co wydawać pieniędzy, to niech da trochę na kulturę w Gdańsku. Przy czym do kultury nie zaliczam pseudopatriotycznych gniotów dla narodowców..

    • 7 0

  • Tak naprawdę chodzi o danie prezesowi prezentu na wybory.

    PiS będzie chciał sprawdzić, czy kolejne słodkie pierdzenia Morawieckiego są dobrze przyjmowane. Albo jak odbierane jest przemówienie prezesika...
    PS. Nie mają prawa tego robić bez uprzedzenia klienta. A jeśli tego nie zrobią to naruszać to będzie wolności obywatelskie.

    • 7 0

  • technologiczna analiza emocji

    Czy ludzkośc idzie aby w dobrym kierunku??
    Analiza emocji to chyba nieodłączny naturalny atrybut homo sapiens...

    • 3 0

  • Konkurowanie ofertą sprzedaży energi

    Heee taaa akurat oni są monopolistami przesyłu i nie ma tam żadnej konkurencji a jedynie: wyskakuj Pan z forsy, co miesiąc

    • 9 0

  • Wszystkim zaintersowanym polecam Innogy. Prad tanszy o ok 40% od cen Energii. (2)

    • 5 1

    • Cwaniaku oni niesą dostawcą energi tylko posrednikiem ! (1)

      Takich oszustów jak ty powinno się karać!!

      • 3 2

      • widocznie pośrednik daje lepszą cenę niż bezpośredni dostawca, czyli negocjuje dla siebie tanio,

        to na tej zasadzie: jak idę do oddziału ubezpieczyciela, składka za ubezpieczenie jest zawsze wyższa i to sporo niż ta, którą proponuje mi broker.

        • 1 1

  • Reklamacje

    Nie znam firmy ktôra tak nieprofesjonalnie załatwia reklamacje. Nie było tego gdy istniały stacjonarne regionalne biura obsługi klienta. Ciekawe dlaczego dostep do prezesa firmy jest trudniejszy niż do szefa abw. Co to znaczy żeby szef firmy nie przyjmował interesatôw w ramach skarg i wniosków.

    • 3 0

  • Debile

    Chrzanowski pisiak jeden nie poteafi prostej faktury wystawić, ale emocje chętnie zbada! Co za po-bus!!!!!

    • 3 0

  • Co tu badać

    Wystarczy przeczytać komentarze o tej firmie, choćby pod tym artykułem.

    Pomysł wart nagrody w konkursie na skrajną głupotę.

    • 6 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Sławomir Kalicki

Absolwent Wyższej Szkoły Morskiej w Gdyni oraz Strathclyde University (MBA). Od początku pracy...

Najczęściej czytane