• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Energa zbada emocje klientów

erka
2 maja 2018 (artykuł sprzed 6 lat) 
Systemy testowane przez Energę mają pozwolić na rejestrowanie i analizowanie emocji i dostarczanie danych, m.in. o reakcjach na określone bodźce. Systemy testowane przez Energę mają pozwolić na rejestrowanie i analizowanie emocji i dostarczanie danych, m.in. o reakcjach na określone bodźce.

Energa przygotowuje się do testów technologii, która umożliwia rozpoznawanie i analizę emocji podczas rozmów prowadzonych przez pracowników spółki z klientami. Rozwiązanie firmy Quantum Lab ma pomóc w poprawie jakości obsługi klientów Energi.



Od 2 maja w salonie Energi Obrotu w Gdyni, a później w telefonicznej infolinii spółki, prowadzony będzie pilotaż dwóch systemów gdańskiej firmy Quantum Lab: Quantum Welcome i Quantum Feedback.

Systemy mają pozwolić na rejestrowanie i analizowanie emocji i dostarczanie danych, m.in. o reakcjach na określone bodźce. Można będzie zatem poznać, jakie są emocjonalne reakcje klientów, m.in. na proponowane produkty lub na sposób prowadzenia rozmowy w sprawie reklamacji. Dane te mają posłużyć Enerdze na doskonalenie procedur w kontaktach z klientami. Wdrażany system ma być także pomocny w weryfikowaniu zaangażowania konsultantów Energi udzielających pomocy. Otrzymają oni bowiem, generowane w czasie rzeczywistym, informacje zwrotne o odbiorze swoich działań i słów, co pozwoli na dostosowanie zachowań do rozmówcy.

W salonie Energi w Gdyni stosowany będzie system Quantum Welcome. Natomiast podczas rozmów telefonicznych z infolinią wykorzystywany będzie system Quantum Feedback, dostosowany ściśle do odczytywania danych tylko z parametrów dźwięku, np. tonu głosu czy tempa rozmowy. Co istotne, systemy Quantum Lab nie będą zapisywały nagrań wideo czy audio, a tylko końcowe dane zebrane na ich podstawie. Przede wszystkim jednak każdy klient będzie pytany o zgodę na udział w badaniu. Testy technologia Quantum Lab mają trwać sześć miesięcy.

- Jako pierwsi w branży, i jedni z nielicznych na polskim rynku, będziemy monitorować poziom satysfakcji klientów z naszych ofert i jakości usług w czasie rzeczywistym - mówi Dariusz Chrzanowski, wiceprezes spółki Energa Obrót. - Widzimy, że konkurowanie coraz bogatszą ofertą sprzedaży energii czy atrakcyjną ceną nie wystarczy. Chcąc zapewnić Grupie wysoką konkurencyjność, rozwijamy zarówno ofertę, jak i kompetencje naszych pracowników, które będą fundamentem przyszłych przychodów.

Quantum Lab powstało w 2013 roku. Od tergo czasu spółka zajmuje się badaniem doświadczeń klientów poprzez analizę ich reakcji emocjonalnych.
erka

Miejsca

Zobacz także

Opinie (102) 7 zablokowanych

  • To tak:

    1. Nie mają widać co robić z pieniędzmi. Może nie wiem, obniżcie ceny prądu lepiej?
    2. Fajnie, że wchodzi RODO i chyba dzięki temu faktycznie muszą pytać o te zgody.
    3. Nawet jak ta magia by działała, to i tak nikt normalny takiej zgody nie wyrazi. Więc po co ta szopka?

    • 25 0

  • (1)

    A zbadali, już fenomen rachunku za gaz 200 zł - 100 gaz i 100 zł przesył?

    • 22 0

    • Bo w Enerdze

      Przesył jest na wagę złota...:)

      • 4 0

  • (3)

    Ile spółek jest w Energii ??? ile to kosztuje ?? Kasa i stanowiska dla kolesi !!!! A odbiorca musi płacić !!!
    Energa zbada emocje ? kto zbada Energę ???

    • 32 0

    • Kiedyś było 30 (1)

      Ale jest inflacja więc pewnie więcej już.

      • 6 0

      • 2 lata temu było ok. 50. Celem jest zminimalizowanie do 14-15.

        • 0 0

    • Jak nastała dojna zmiana to 300 osób przyjęto do energii

      • 1 0

  • (2)

    jakiego innego dostawce polecacie w Gdansku ? chce odejsc od Energi

    • 18 1

    • (1)

      Nie ma takiej mozliwosci. Zmienic mozna tylko SPRZEDAWCE, a dostawca jest przypisany do regionu. W 3miescie jestesmy skazani na ta gowniana firme.

      • 9 0

      • I to trzeba zmienić

        Uwolnic rynek dostawcow energii!

        • 4 0

  • Czy maczał swoje palce w tej akcji kierownik w Enerdze Kacper Płażyński? Czy wykonawcę tego testu wyłoniono w przetargu, czy zlecono to kolesiowi?

    • 17 0

  • Firma dno

    Wydali miliony na elektroniczne liczniki, każą samemu odczytywać licznik co miesiąc a mimo to jeszcze przysyłają gościa od odczytu miesiąc w miesiąc. Gdzie sens?

    • 24 0

  • niech mnie nawet nie denerwują bo zrąbie jak psa (1)

    ta baba z energii co mnie wrobiła przez telefon na gwarancje stałej ceny przez 5 lat to życze jej żeby ktoś inny ją wycyckał tak samo albo i lepiej , co za me**a jedna

    • 22 2

    • Sam siebie wrobiłeś.

      Sak do mnie z tym zadzwonili, to powiedziałam, że podpiszę pod warunkiem, że mi umowę przyślą na maila- wzór, i wtedy , gdy przeczytam, zdecyduję.

      • 3 2

  • w normalnej jednoosobowej firmie (3)

    gdybym płacił za takie faktury od razu byłaby kontrola, że są jakieś fikcyjne usługi (w sensie mało komu potrzebne i nie przekładające się na żaden zysk). Ale widać duży może DUŻO więcej

    • 24 1

    • To się tylko Tobie tak wydaje (2)

      Nikt nie ma czasu odsłuchiwać wszystkich rozmów, a pracowników jakoś trzeba oceniać.
      Większość robi to na podstawie wyrywkowych rozmów, ale one często bywają mylące, bo każdy ma prawo mieć zły dzień i złą rozmowę.
      Dzięki takiemu oprogramowaniu jesteś w stanie ocenić pracownika na podstawia wszystkich rozmów.
      Wbrew pozorom automatyzacja ma sens i daje obniżenie kosztów, a często daje możliwość skierowania ludzi do innych zajęć.

      • 1 7

      • to jest tak jak z milionami ankiet

        które dostaje się mailem. Do czego są one pomocne, skoro jakiś promil klientów w ogóle chce coś napisać? To też jest niemiarodajne.

        • 6 0

      • O! autor się odezwał

        • 0 0

  • Badają emocje klientów? Mało mają telefonów od niezadowolonych zagniewanych Klientów?

    • 30 0

  • 6 lat temu podlaczalam druga faze do mieszkania, zgodnie z umowa energa miala zalatwic to w 30 dni, oczywiscie minely 2 mce i nic, poszlam z reklamacja dowiedziec sie co mi sie nalezy z tytulu niewywiazania sie energii z umowy, to uslyszalam od szanownego pana, ze moge wypowiedziec umowe i siedziec przy swieczkach.

    • 13 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Sebastian Ptak

Prawnik, ekspert rynku bankowego, współtwórca nowoczesnego sektora płatniczego w Polsce, Prezes...

Najczęściej czytane