- 1 Unieważniono przetarg na zbożowy w Gdyni (41 opinii)
- 2 Czy jesteśmy gotowi na jawność płac? (165 opinii)
- 3 Złoty polski ma już 100 lat (133 opinie)
- 4 Alan Aleksandrowicz wiceprezesem Portu Gdańsk (101 opinii)
- 5 Każdy będzie na etacie? A zaczęło się od kurierów (125 opinii)
- 6 Jest umowa na czarter FSRU (20 opinii)
Energa przygotowuje się do testów technologii, która umożliwia rozpoznawanie i analizę emocji podczas rozmów prowadzonych przez pracowników spółki z klientami. Rozwiązanie firmy Quantum Lab ma pomóc w poprawie jakości obsługi klientów Energi.
Od 2 maja w salonie Energi Obrotu w Gdyni, a później w telefonicznej infolinii spółki, prowadzony będzie pilotaż dwóch systemów gdańskiej firmy Quantum Lab: Quantum Welcome i Quantum Feedback.
Systemy mają pozwolić na rejestrowanie i analizowanie emocji i dostarczanie danych, m.in. o reakcjach na określone bodźce. Można będzie zatem poznać, jakie są emocjonalne reakcje klientów, m.in. na proponowane produkty lub na sposób prowadzenia rozmowy w sprawie reklamacji. Dane te mają posłużyć Enerdze na doskonalenie procedur w kontaktach z klientami. Wdrażany system ma być także pomocny w weryfikowaniu zaangażowania konsultantów Energi udzielających pomocy. Otrzymają oni bowiem, generowane w czasie rzeczywistym, informacje zwrotne o odbiorze swoich działań i słów, co pozwoli na dostosowanie zachowań do rozmówcy.
W salonie Energi w Gdyni stosowany będzie system Quantum Welcome. Natomiast podczas rozmów telefonicznych z infolinią wykorzystywany będzie system Quantum Feedback, dostosowany ściśle do odczytywania danych tylko z parametrów dźwięku, np. tonu głosu czy tempa rozmowy. Co istotne, systemy Quantum Lab nie będą zapisywały nagrań wideo czy audio, a tylko końcowe dane zebrane na ich podstawie. Przede wszystkim jednak każdy klient będzie pytany o zgodę na udział w badaniu. Testy technologia Quantum Lab mają trwać sześć miesięcy.
- Jako pierwsi w branży, i jedni z nielicznych na polskim rynku, będziemy monitorować poziom satysfakcji klientów z naszych ofert i jakości usług w czasie rzeczywistym - mówi Dariusz Chrzanowski, wiceprezes spółki Energa Obrót. - Widzimy, że konkurowanie coraz bogatszą ofertą sprzedaży energii czy atrakcyjną ceną nie wystarczy. Chcąc zapewnić Grupie wysoką konkurencyjność, rozwijamy zarówno ofertę, jak i kompetencje naszych pracowników, które będą fundamentem przyszłych przychodów.
Quantum Lab powstało w 2013 roku. Od tergo czasu spółka zajmuje się badaniem doświadczeń klientów poprzez analizę ich reakcji emocjonalnych.
Miejsca
Opinie (102) 7 zablokowanych
-
2018-05-02 13:11
To tak:
1. Nie mają widać co robić z pieniędzmi. Może nie wiem, obniżcie ceny prądu lepiej?
2. Fajnie, że wchodzi RODO i chyba dzięki temu faktycznie muszą pytać o te zgody.
3. Nawet jak ta magia by działała, to i tak nikt normalny takiej zgody nie wyrazi. Więc po co ta szopka?- 25 0
-
2018-05-02 13:24
(1)
A zbadali, już fenomen rachunku za gaz 200 zł - 100 gaz i 100 zł przesył?
- 22 0
-
2018-05-03 11:15
Bo w Enerdze
Przesył jest na wagę złota...:)
- 4 0
-
2018-05-02 13:27
(3)
Ile spółek jest w Energii ??? ile to kosztuje ?? Kasa i stanowiska dla kolesi !!!! A odbiorca musi płacić !!!
Energa zbada emocje ? kto zbada Energę ???- 32 0
-
2018-05-02 14:00
Kiedyś było 30 (1)
Ale jest inflacja więc pewnie więcej już.
- 6 0
-
2018-05-06 14:27
2 lata temu było ok. 50. Celem jest zminimalizowanie do 14-15.
- 0 0
-
2018-05-04 22:55
Jak nastała dojna zmiana to 300 osób przyjęto do energii
- 1 0
-
2018-05-02 13:46
(2)
jakiego innego dostawce polecacie w Gdansku ? chce odejsc od Energi
- 18 1
-
2018-05-02 23:55
(1)
Nie ma takiej mozliwosci. Zmienic mozna tylko SPRZEDAWCE, a dostawca jest przypisany do regionu. W 3miescie jestesmy skazani na ta gowniana firme.
- 9 0
-
2018-05-03 11:17
I to trzeba zmienić
Uwolnic rynek dostawcow energii!
- 4 0
-
2018-05-02 13:54
Czy maczał swoje palce w tej akcji kierownik w Enerdze Kacper Płażyński? Czy wykonawcę tego testu wyłoniono w przetargu, czy zlecono to kolesiowi?
- 17 0
-
2018-05-02 13:59
Firma dno
Wydali miliony na elektroniczne liczniki, każą samemu odczytywać licznik co miesiąc a mimo to jeszcze przysyłają gościa od odczytu miesiąc w miesiąc. Gdzie sens?
- 24 0
-
2018-05-02 14:36
niech mnie nawet nie denerwują bo zrąbie jak psa (1)
ta baba z energii co mnie wrobiła przez telefon na gwarancje stałej ceny przez 5 lat to życze jej żeby ktoś inny ją wycyckał tak samo albo i lepiej , co za me**a jedna
- 22 2
-
2018-05-02 16:08
Sam siebie wrobiłeś.
Sak do mnie z tym zadzwonili, to powiedziałam, że podpiszę pod warunkiem, że mi umowę przyślą na maila- wzór, i wtedy , gdy przeczytam, zdecyduję.
- 3 2
-
2018-05-02 15:01
w normalnej jednoosobowej firmie (3)
gdybym płacił za takie faktury od razu byłaby kontrola, że są jakieś fikcyjne usługi (w sensie mało komu potrzebne i nie przekładające się na żaden zysk). Ale widać duży może DUŻO więcej
- 24 1
-
2018-05-02 15:15
To się tylko Tobie tak wydaje (2)
Nikt nie ma czasu odsłuchiwać wszystkich rozmów, a pracowników jakoś trzeba oceniać.
Większość robi to na podstawie wyrywkowych rozmów, ale one często bywają mylące, bo każdy ma prawo mieć zły dzień i złą rozmowę.
Dzięki takiemu oprogramowaniu jesteś w stanie ocenić pracownika na podstawia wszystkich rozmów.
Wbrew pozorom automatyzacja ma sens i daje obniżenie kosztów, a często daje możliwość skierowania ludzi do innych zajęć.- 1 7
-
2018-05-02 15:35
to jest tak jak z milionami ankiet
które dostaje się mailem. Do czego są one pomocne, skoro jakiś promil klientów w ogóle chce coś napisać? To też jest niemiarodajne.
- 6 0
-
2018-05-03 11:19
O! autor się odezwał
- 0 0
-
2018-05-02 16:05
Badają emocje klientów? Mało mają telefonów od niezadowolonych zagniewanych Klientów?
- 30 0
-
2018-05-02 16:11
6 lat temu podlaczalam druga faze do mieszkania, zgodnie z umowa energa miala zalatwic to w 30 dni, oczywiscie minely 2 mce i nic, poszlam z reklamacja dowiedziec sie co mi sie nalezy z tytulu niewywiazania sie energii z umowy, to uslyszalam od szanownego pana, ze moge wypowiedziec umowe i siedziec przy swieczkach.
- 13 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.