• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Energa zbada emocje klientów

erka
2 maja 2018 (artykuł sprzed 6 lat) 
Systemy testowane przez Energę mają pozwolić na rejestrowanie i analizowanie emocji i dostarczanie danych, m.in. o reakcjach na określone bodźce. Systemy testowane przez Energę mają pozwolić na rejestrowanie i analizowanie emocji i dostarczanie danych, m.in. o reakcjach na określone bodźce.

Energa przygotowuje się do testów technologii, która umożliwia rozpoznawanie i analizę emocji podczas rozmów prowadzonych przez pracowników spółki z klientami. Rozwiązanie firmy Quantum Lab ma pomóc w poprawie jakości obsługi klientów Energi.



Od 2 maja w salonie Energi Obrotu w Gdyni, a później w telefonicznej infolinii spółki, prowadzony będzie pilotaż dwóch systemów gdańskiej firmy Quantum Lab: Quantum Welcome i Quantum Feedback.

Systemy mają pozwolić na rejestrowanie i analizowanie emocji i dostarczanie danych, m.in. o reakcjach na określone bodźce. Można będzie zatem poznać, jakie są emocjonalne reakcje klientów, m.in. na proponowane produkty lub na sposób prowadzenia rozmowy w sprawie reklamacji. Dane te mają posłużyć Enerdze na doskonalenie procedur w kontaktach z klientami. Wdrażany system ma być także pomocny w weryfikowaniu zaangażowania konsultantów Energi udzielających pomocy. Otrzymają oni bowiem, generowane w czasie rzeczywistym, informacje zwrotne o odbiorze swoich działań i słów, co pozwoli na dostosowanie zachowań do rozmówcy.

W salonie Energi w Gdyni stosowany będzie system Quantum Welcome. Natomiast podczas rozmów telefonicznych z infolinią wykorzystywany będzie system Quantum Feedback, dostosowany ściśle do odczytywania danych tylko z parametrów dźwięku, np. tonu głosu czy tempa rozmowy. Co istotne, systemy Quantum Lab nie będą zapisywały nagrań wideo czy audio, a tylko końcowe dane zebrane na ich podstawie. Przede wszystkim jednak każdy klient będzie pytany o zgodę na udział w badaniu. Testy technologia Quantum Lab mają trwać sześć miesięcy.

- Jako pierwsi w branży, i jedni z nielicznych na polskim rynku, będziemy monitorować poziom satysfakcji klientów z naszych ofert i jakości usług w czasie rzeczywistym - mówi Dariusz Chrzanowski, wiceprezes spółki Energa Obrót. - Widzimy, że konkurowanie coraz bogatszą ofertą sprzedaży energii czy atrakcyjną ceną nie wystarczy. Chcąc zapewnić Grupie wysoką konkurencyjność, rozwijamy zarówno ofertę, jak i kompetencje naszych pracowników, które będą fundamentem przyszłych przychodów.

Quantum Lab powstało w 2013 roku. Od tergo czasu spółka zajmuje się badaniem doświadczeń klientów poprzez analizę ich reakcji emocjonalnych.
erka

Miejsca

Zobacz także

Opinie (102) 7 zablokowanych

  • Niech nauczą się poprawnie i w terminie fakturę wystawić

    Co za beznadziejnie firma

    • 20 0

  • Rozsadzi Wam miernik

    Emocje klientów. Dobre sobie. Może zamiast badać emocje należałoby wywiązywać się ze swoich obowiązków należycie. Ta firma to dno.

    • 20 0

  • Co to za bzdurny pomysł. (1)

    Wiele firm prywatnych które mają realnych konkurentów nie decydują się na takie rozwiązania bo za drogie i przy odrobinie empatii można znaleźć pomysły na emocje klientów.
    Uwaga wyrażam swoje emocje za darmo - weźcie się za porządną robotę byśmy mogli płacić mniejsze rachunki zamiast testować naszym kosztem nowinki technologiczne.

    • 13 0

    • Każda forma symulowania pracy jest dobra. Monopolista polityczny tak ma

      • 5 0

  • Emocje beda pozytywne jak faktury beda docieraly o czasie i ich polowa to nie beda rozne oplaty przesylowe i inme bzdury

    • 8 0

  • Konkurowanie? Kompletne brednie. Ilu odbiorców zmienia dostawcę? 1-3% !

    • 6 0

  • "Energa zbada emocje klientów "

    Buaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahahahahaha

    • 14 0

  • Ja popieram PIS i Kaczynskiego!

    obniżcie mi ceny za prond.

    • 7 0

  • Emocje

    Jeżeli pan prezes czyta nasze komentarze to bez kosztownych badań marketingowych pozna nasze jasno i wyrażnie wyrażone emocje!!!! Wkurew, miły panie, i tyle.

    • 15 0

  • Znaczy żal.pl. żyjemy w czasach gdzie słuchacz (konsultant biura obsługi) nie umie sam rozpoznać emocji nadawcy i do tego trzeba systemów. I jest jeszcze jedna ważna rzecz. Każda inwestycja ma zwrot. A jaki tu będzie? W jakim celu robi to Energa? I jaki sens jest informować klientów, że biorą udział w badaniu o emocjach gdzie w emocjach dzwonią? Ktoś nie pomyślał i nie miał co zrobić z pieniędzmi

    • 9 0

  • RODO (1)

    Co na to rodo

    • 6 0

    • Nic

      RODO to zasłona dymna dla takich działań.
      W firmie jeżeli spełnisz wszystkie biurokratyczno- papierkowe wymogi RODO (np. ustanowienie ADO administratora danych osobowych, wysyłanie zgód do klientów itp. to jestes kryty i możesz hulać). Kolejna Euro- bzdeta, działa to analogicznie do przepisów p.poż lub bezpieczenstwa pracy, gros to wypełnienie papierów....

      • 1 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Mirosław Bieliński

Prezes firmy doradczej Stilo Horizon. Były prezes Grupy Energa. Po ukończeniu studiów...

Najczęściej czytane