- 1 Unieważniono przetarg na zbożowy w Gdyni (42 opinie)
- 2 Czy jesteśmy gotowi na jawność płac? (176 opinii)
- 3 Złoty polski ma już 100 lat (139 opinii)
- 4 Alan Aleksandrowicz wiceprezesem Portu Gdańsk (102 opinie)
- 5 Każdy będzie na etacie? A zaczęło się od kurierów (125 opinii)
- 6 Po 30 latach idzie na "żyletki". Zbożowy czeka na zmiany (53 opinie)
Energa przygotowuje się do testów technologii, która umożliwia rozpoznawanie i analizę emocji podczas rozmów prowadzonych przez pracowników spółki z klientami. Rozwiązanie firmy Quantum Lab ma pomóc w poprawie jakości obsługi klientów Energi.
Od 2 maja w salonie Energi Obrotu w Gdyni, a później w telefonicznej infolinii spółki, prowadzony będzie pilotaż dwóch systemów gdańskiej firmy Quantum Lab: Quantum Welcome i Quantum Feedback.
Systemy mają pozwolić na rejestrowanie i analizowanie emocji i dostarczanie danych, m.in. o reakcjach na określone bodźce. Można będzie zatem poznać, jakie są emocjonalne reakcje klientów, m.in. na proponowane produkty lub na sposób prowadzenia rozmowy w sprawie reklamacji. Dane te mają posłużyć Enerdze na doskonalenie procedur w kontaktach z klientami. Wdrażany system ma być także pomocny w weryfikowaniu zaangażowania konsultantów Energi udzielających pomocy. Otrzymają oni bowiem, generowane w czasie rzeczywistym, informacje zwrotne o odbiorze swoich działań i słów, co pozwoli na dostosowanie zachowań do rozmówcy.
W salonie Energi w Gdyni stosowany będzie system Quantum Welcome. Natomiast podczas rozmów telefonicznych z infolinią wykorzystywany będzie system Quantum Feedback, dostosowany ściśle do odczytywania danych tylko z parametrów dźwięku, np. tonu głosu czy tempa rozmowy. Co istotne, systemy Quantum Lab nie będą zapisywały nagrań wideo czy audio, a tylko końcowe dane zebrane na ich podstawie. Przede wszystkim jednak każdy klient będzie pytany o zgodę na udział w badaniu. Testy technologia Quantum Lab mają trwać sześć miesięcy.
- Jako pierwsi w branży, i jedni z nielicznych na polskim rynku, będziemy monitorować poziom satysfakcji klientów z naszych ofert i jakości usług w czasie rzeczywistym - mówi Dariusz Chrzanowski, wiceprezes spółki Energa Obrót. - Widzimy, że konkurowanie coraz bogatszą ofertą sprzedaży energii czy atrakcyjną ceną nie wystarczy. Chcąc zapewnić Grupie wysoką konkurencyjność, rozwijamy zarówno ofertę, jak i kompetencje naszych pracowników, które będą fundamentem przyszłych przychodów.
Quantum Lab powstało w 2013 roku. Od tergo czasu spółka zajmuje się badaniem doświadczeń klientów poprzez analizę ich reakcji emocjonalnych.
Miejsca
Opinie (102) 7 zablokowanych
-
2018-05-02 16:41
Niech nauczą się poprawnie i w terminie fakturę wystawić
Co za beznadziejnie firma
- 20 0
-
2018-05-02 18:48
Rozsadzi Wam miernik
Emocje klientów. Dobre sobie. Może zamiast badać emocje należałoby wywiązywać się ze swoich obowiązków należycie. Ta firma to dno.
- 20 0
-
2018-05-02 19:16
Co to za bzdurny pomysł. (1)
Wiele firm prywatnych które mają realnych konkurentów nie decydują się na takie rozwiązania bo za drogie i przy odrobinie empatii można znaleźć pomysły na emocje klientów.
Uwaga wyrażam swoje emocje za darmo - weźcie się za porządną robotę byśmy mogli płacić mniejsze rachunki zamiast testować naszym kosztem nowinki technologiczne.- 13 0
-
2018-05-02 19:59
Każda forma symulowania pracy jest dobra. Monopolista polityczny tak ma
- 5 0
-
2018-05-02 19:18
Emocje beda pozytywne jak faktury beda docieraly o czasie i ich polowa to nie beda rozne oplaty przesylowe i inme bzdury
- 8 0
-
2018-05-02 20:01
Konkurowanie? Kompletne brednie. Ilu odbiorców zmienia dostawcę? 1-3% !
- 6 0
-
2018-05-02 21:09
"Energa zbada emocje klientów "
Buaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahahahahaha
- 14 0
-
2018-05-02 21:38
Ja popieram PIS i Kaczynskiego!
obniżcie mi ceny za prond.
- 7 0
-
2018-05-02 22:16
Emocje
Jeżeli pan prezes czyta nasze komentarze to bez kosztownych badań marketingowych pozna nasze jasno i wyrażnie wyrażone emocje!!!! Wkurew, miły panie, i tyle.
- 15 0
-
2018-05-02 23:15
Znaczy żal.pl. żyjemy w czasach gdzie słuchacz (konsultant biura obsługi) nie umie sam rozpoznać emocji nadawcy i do tego trzeba systemów. I jest jeszcze jedna ważna rzecz. Każda inwestycja ma zwrot. A jaki tu będzie? W jakim celu robi to Energa? I jaki sens jest informować klientów, że biorą udział w badaniu o emocjach gdzie w emocjach dzwonią? Ktoś nie pomyślał i nie miał co zrobić z pieniędzmi
- 9 0
-
2018-05-03 00:39
RODO (1)
Co na to rodo
- 6 0
-
2018-05-03 11:26
Nic
RODO to zasłona dymna dla takich działań.
W firmie jeżeli spełnisz wszystkie biurokratyczno- papierkowe wymogi RODO (np. ustanowienie ADO administratora danych osobowych, wysyłanie zgód do klientów itp. to jestes kryty i możesz hulać). Kolejna Euro- bzdeta, działa to analogicznie do przepisów p.poż lub bezpieczenstwa pracy, gros to wypełnienie papierów....- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.