- 1 Czy jesteśmy gotowi na jawność płac? (176 opinii)
- 2 Unieważniono przetarg na zbożowy w Gdyni (42 opinie)
- 3 Złoty polski ma już 100 lat (136 opinii)
- 4 Alan Aleksandrowicz wiceprezesem Portu Gdańsk (102 opinie)
- 5 Każdy będzie na etacie? A zaczęło się od kurierów (125 opinii)
- 6 Fuzji Lotos-Orlen nie można cofnąć (212 opinii)
Energa przygotowuje się do testów technologii, która umożliwia rozpoznawanie i analizę emocji podczas rozmów prowadzonych przez pracowników spółki z klientami. Rozwiązanie firmy Quantum Lab ma pomóc w poprawie jakości obsługi klientów Energi.
Od 2 maja w salonie Energi Obrotu w Gdyni, a później w telefonicznej infolinii spółki, prowadzony będzie pilotaż dwóch systemów gdańskiej firmy Quantum Lab: Quantum Welcome i Quantum Feedback.
Systemy mają pozwolić na rejestrowanie i analizowanie emocji i dostarczanie danych, m.in. o reakcjach na określone bodźce. Można będzie zatem poznać, jakie są emocjonalne reakcje klientów, m.in. na proponowane produkty lub na sposób prowadzenia rozmowy w sprawie reklamacji. Dane te mają posłużyć Enerdze na doskonalenie procedur w kontaktach z klientami. Wdrażany system ma być także pomocny w weryfikowaniu zaangażowania konsultantów Energi udzielających pomocy. Otrzymają oni bowiem, generowane w czasie rzeczywistym, informacje zwrotne o odbiorze swoich działań i słów, co pozwoli na dostosowanie zachowań do rozmówcy.
W salonie Energi w Gdyni stosowany będzie system Quantum Welcome. Natomiast podczas rozmów telefonicznych z infolinią wykorzystywany będzie system Quantum Feedback, dostosowany ściśle do odczytywania danych tylko z parametrów dźwięku, np. tonu głosu czy tempa rozmowy. Co istotne, systemy Quantum Lab nie będą zapisywały nagrań wideo czy audio, a tylko końcowe dane zebrane na ich podstawie. Przede wszystkim jednak każdy klient będzie pytany o zgodę na udział w badaniu. Testy technologia Quantum Lab mają trwać sześć miesięcy.
- Jako pierwsi w branży, i jedni z nielicznych na polskim rynku, będziemy monitorować poziom satysfakcji klientów z naszych ofert i jakości usług w czasie rzeczywistym - mówi Dariusz Chrzanowski, wiceprezes spółki Energa Obrót. - Widzimy, że konkurowanie coraz bogatszą ofertą sprzedaży energii czy atrakcyjną ceną nie wystarczy. Chcąc zapewnić Grupie wysoką konkurencyjność, rozwijamy zarówno ofertę, jak i kompetencje naszych pracowników, które będą fundamentem przyszłych przychodów.
Quantum Lab powstało w 2013 roku. Od tergo czasu spółka zajmuje się badaniem doświadczeń klientów poprzez analizę ich reakcji emocjonalnych.
Miejsca
Opinie (102) 7 zablokowanych
-
2018-05-02 10:52
Emocje w góre (1)
U mnie az glowa boli - od pol roku nie dostaje rachunkow
- 25 0
-
2018-05-02 11:57
Uważaj ja nie dostawałem przez dwa lata za działkę gdzie rzadko byłem a tu nagle rachunek na 4000zł za 1200kw. ilość poboru ok. ale już sama obsługa Energi w tej sprawie tragiczna.
Po kontakcie z Energa zgodzili się jedynie na 6 rat, nic nie pomogło tłumaczenie że rachunku nie było dwa lata, że nie jestem w stanie wytrzymać takiego obciążenia finansowego (ok670zł miesięcznie) płaciłem raty na tyle ile mogłem opóźnienie ok 4dni. Prąd odłączyli naliczają odsetki i przez cały czas straszą windykacją, oraz dodatkowymi kosztami.
Bardzo nie polecam tej firmy.- 13 0
-
2018-05-02 10:55
Najważniejsze dla nich teraz są emocje i potrzeby finansowe Jarka i Tadeuszka z Torunia... (1)
Reszta ,czyli klienci to dodatek i pic na wodę.
- 30 2
-
2018-05-03 11:11
Klienci
Raczej barany do strzyżenia ;)
- 4 0
-
2018-05-02 10:57
Co na to szef wszystkich szefów - Morawiecki ?
Chce budować samochody elektryczne a spółka skarbu państwa w XXI wieku nie umie faktur wystawiać i normalnie świadczyć usługi ? Co za idiotyczny pomysł - będą się bawić w psychologów? Odczytajcie zapisane rozmowy na infolinii z wk....nymi klientami to będziecie mieli odpowiedź jakie sa emocje klientów. weźcie się za świadczenie usług a nie za badania psychologiczne.
- 46 0
-
2018-05-02 11:15
Jestę psychologię
Dostanę u was pracę?
- 19 0
-
2018-05-02 11:52
Mądre i straszne zarazem.
Mądre, bo jak system wykryje, że nie ma szans na umowę to pozwoli pracownikowi się rozłączyć zamiast tego żebrania co to teraz jest.
Straszne bo niby kiedy zgadzałem się na transmisję mojej rozmowy do jakiejśtam firmy 'w chmurze'?- 16 0
-
2018-05-02 12:02
Oponia
Coś mi się wydaje że może to się obrócić przeciwko nim . Patrząc na ich podejście do klienta. Mój głos zdecydowanie na NIE
- 16 0
-
2018-05-02 12:15
Trzeba mieć tupet czli Program 10 000 plus)
Swoją drogą trzeba mieć tupet, bedąć przechowalnią politycznej kasty (najpierw SLD, PO a teraz PiS), żeby badać emocje klientów. Kient nie tylko płaci rachunki, ale także myli i wyrabia sobie opinie. na temat tego nieszczęsnego prezesa Obajtka z kompetencjami zarzdzania kombajnem (nie obrażając) nikogo, tych hord wszelkiej masci politycznych przybłęd, którzy zostali zatrudnieni przez inne przybłedy w celach socjalnych (10 000 plus).
- 22 0
-
2018-05-02 12:36
wczoraj gdzieś czytałem
że w Chinach w wielkich fabrykach kierownicy też sprawdzają emocje za pomocą diod w czapkach robotnikom. I że wtedy wiedzą, czy robotnik jest zadowolony czy może nalezy mu dać np. urlop.
No Orwell normalnie...- 15 0
-
2018-05-02 12:37
Ktoś niezłe konfitury sobie przytuli
Większej ściemy od dawna nie puścili. Nieźle się chłopaki od black pearlsów wkręcili ...
- 23 0
-
2018-05-02 12:47
Powinni zbadać emocje klientów na wieść o nepotyzmie w Enerdze.
- 28 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.