• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Gala branży morskiej Wspólna Kaczka 2017

VIK
14 października 2017 (artykuł sprzed 6 lat) 
Tegoroczni laureaci. Na zdjęciu: Cameron Thorpe, prezes DCT, Piotr Dowżenko, prezes Remontowa Shipbuilding, Lidia Dziewierska, prezes Loconi Intermodal oraz Adam Meller, prezes Zarządu Morskiego Portu Gdynia jako wręczający nagrody na tegorocznej gali. Tegoroczni laureaci. Na zdjęciu: Cameron Thorpe, prezes DCT, Piotr Dowżenko, prezes Remontowa Shipbuilding, Lidia Dziewierska, prezes Loconi Intermodal oraz Adam Meller, prezes Zarządu Morskiego Portu Gdynia jako wręczający nagrody na tegorocznej gali.

Nagroda specjalna "Bursztynowa Kaczka" trafiła do Remontowa Shipbuilding, a trzy wyróżnienia honorowe "Bursztynowe Jajka" do Deepwater Container Terminal Gdańsk, Loconi Intermodal oraz Polskie LNG. W piątek w Gdyni odbyło się tradycyjne spotkanie branży morskiej "Wspólna Kaczka".



Była to już XVIII gala, na której wręczono nagrody Krajowej Izby Gospodarki Morskiej. Coroczna gala "Wspólna Kaczka" odbywa się tradycyjnie w drugi piątek października. Jest to spotkanie przedstawicieli biznesu morskiego z całej Polski i z zagranicy, głównie Europy Zachodniej oraz firm z nimi współpracujących. Spotkanie odbyło się w hali Gdynia Arena.

Nagrodę honorową "Bursztynowa Kaczka" przyznano firmie Remontowa Shipbuilding. Firma otrzymała to wyróżnienie za specjalistyczne, nowoczesne i innowacyjne jednostki, czyli prom "Salish Orca" z napędem dual-fuel dla kanadyjskiego armatora BC Ferries, z unikatowym w światowej skali systemem bunkrowania LNG oraz specjalistyczny statek przeznaczony do układania, podnoszenia i konserwowania kabli podmorskich "Siem Aimery" dla norweskiego armatora Siem Offshore, najdroższą jednostkę w historii polskiego przemysłu stoczniowego, w odniesieniu do jednego kilograma masy.

Kapituła przyznała również trzy równorzędne wyróżnienia honorowe "Bursztynowe Jajka". Pierwsze trafiło do DCT Gdańsk, za zakończenie największej prywatnej inwestycji sektora portowego w Polsce i jednej z największych tego typu inwestycji w Europie Środkowo-Wschodniej. Inwestycja sprawiła, że Port Gdańsk dysponuje największym terminalem kontenerowym na Bałtyku o potencjale przeładunkowym 3 mln TEU.

Kolejne wyróżnienie przyznano firmie Loconi Intermodal, w uznaniu za bardzo szybkie reagowanie na zmieniającą się sytuację rynkową oraz konsekwentną realizację założonej strategii rozwoju transportu intermodalnego w Polsce i przenoszenia ładunków z dróg na tory.

Trzecie z wyróżnień trafiło do firmy Polskie LNG, za oddanie do użytku terminalu LNG w Świnoujściu. Powstanie terminalu, największego tego typu na Bałtyku, pozwala na odbieranie gazu ziemnego drogą morską z dowolnego kierunku na świecie, przez co przyczynia się do zwiększenia energetycznego bezpieczeństwa kraju.
VIK

Miejsca

Opinie (90) ponad 10 zablokowanych

  • DCT najlepszym pracodawcą? (2)

    Kierownictwo DCT Gdańsk wgl nie liczy się że swoimi pracownikami. Dział operacyjny jest motorem napędowym tej firmy, a kierownictwo ma swoich "roboczych" pracowników w d**ie. Zabrali posiłki regeneracyjne, które należą się prawnie w zimę, wody w lato też nie chcą dawać, mimo że powinni. Obcinają premie i podwyższają progi jej zdobycia. Kierowcy jeżdżący po terminalu z kontenerami jeżdżą po prawie 5h bez przerwy, a jak się łaskawie zapytasz brygadzisty dlaczego tyle masz jeździsz, to Ci opryskliwie odpowie, że tyle możesz, mimo że to nie zgodne z kodeksem pracy. Odkąd przyszedł ten cały prezes Cameron, to DCT upadła swoich pracowników. Firma chwali się rekordami, ogromnymi zarobkami, a o swoich własnych pracownikach zapomina, a wręcz zamiata ich pod dywan. Oczywiście tych tkzw "roboli", bo elita administracyjna bawi się naszym kosztem i śmieje prosto w twarz, a jeśli tylko zapytasz dlaczego tak mało zarabiasz, to odpowiadają Ci, że i tak zarabiasz za dużo. Ja się pytam: skoro DCT chce być firma zachodnia, z ambicjami na największy i najlepszy port europejski, to dlaczego wykwalifikowanym pracownikom płaci tak mało w porównaniu do innych portów? Żeby pracować na suwnicy, musisz posiadać specjalne uprawnienia, których koszt to kilkanaście tyś zł, praca która wykonuje operator jest bardzo niebezpieczna i na dodatek odbija się to na ich kręgosłupach, co 3 osoba ma już problemy z plecami i muszą chodzić po specjalistach, żeby normalnie żyć. Ale i tak DCT Ci odpowie, że zarabiasz 3.700 zł brutto i masz siedzieć cicho. Co z tego, że w innych portach na tym stanowisku zarobisz nawet i 10 razy tyle. Może DCT w końcu się obudzi, że sukces firmy, to zadowoleni, a nie zniewoleni pracownicy.

    PS. Też bym sobie zjadł kaczkę. Najlepiej taką tłustą.

    • 73 2

    • Ok
      Ale dlaczego tam siedzicie?
      U mnie w firmie ogarnietemu typowi daja kolo 3500 brutto, tak wiem, zaden wypas, ale nikt ich nie traktuje jak śmieci

      • 2 5

    • A za szkolenie zapłaciłeś sam? A dlaczego nie wyjedziesz do pracy za granice skorobtam jest tak super?

      • 1 1

  • Panie Cameron wstydu nie masz. Spakowany? Mam nadzieję że tak zanim zrujnujesz ten port. Jesteś najgorszym prezesem w historii tej firmy

    • 52 0

  • (7)

    Nie wiem skąd tyle zawiści w komentarzach - zakładajcie firmy, uczcie się, zostawiajcie managerami bo żółć zje was do końca...

    • 11 59

    • Chyba ty (3)

      F... You

      • 13 3

      • (2)

        Ja już mam to za sobą i jak nie podoba mi się szef to zmieniam robotę

        • 3 11

        • (1)

          A jak Ci się podoba,to go smyrasz końcówą?

          • 8 1

          • Twoją

            • 0 4

    • Ale czad

      pudzian obrońco rudego to ty ??

      • 12 1

    • Lizus

      Pal gume

      • 10 1

    • pewnie stąd że nie każdemu pozwolili się uwłaszczyć po znajomości na majątku państwa

      • 11 0

  • Naprawdę z żadnej innej firmy tak nie narzekają jak z dct i to nie pierwszy artykuł, czyli faktycznie kolorowo tam nie jest...

    • 41 2

  • A cóż to za polityczna nazwa?

    • 8 1

  • praca byla obowiązkiem w PRL-u (3)

    Teraz juz nie jest, tym bardziej nie ma przymusu pracy w dct jesli tak tam źle..
    P.s. wiem jak sie pracuje w porcie, spedzilem tam kilkanascie lat

    • 4 34

    • Pal gume.

      • 10 3

    • Takie słodkie gadki były na topie gdy bezrobocie było wysokie teraz się zmieniło. Wiesz że w Tczewie przychodzili pod zakład pracy inni przedstawiciele podkupujac ludzi

      • 10 1

    • I co?

      Chwalis się czy żalisz ??

      • 3 2

  • szczur nie dostał żadnej nagrody za bloki na nabrzeżu po dalmorze??

    • 25 5

  • (2)

    Najlepsze jest to że przysłali angola żeby do konca zgnoil polakówow aby firma miała jeszcze większe zyski parodia i niech mi żaden debil nie pisze zebym zmienil pracę jak mi nie pasuje.

    • 36 5

    • Najlepiej siedz dopoki cie nie zwolnia w pracy, ktorej nie lubisz i zal sie po forach, to takie meskie

      • 4 8

    • Eunuch przestań drżeć ryja na radiu bo ludzie maja ciebie dosyć.

      • 0 1

  • (3)

    Ciekawe czy w robocie tak samo pyszczycie czy ogony pod siebie. Jak wam tak źle to zaproście jakiego - może napisze jakąś ustawę albo przywali regulaminową karą prezesom. Albo mam lepszy pomysł - zaproście jakiegoś bonza od solidarności .... a nie, zapomniałem, oni w Kołobrzegu w hotelu dojadają kawior i patrzą czy amik ma dobrze ułożoną poduszkę

    • 18 20

    • Bład

      Nie oglądaj tego z perspektywy całości bo tu nie oto chodzi .

      • 7 0

    • Nie znasz się to nie pisz bzdur,pewnie jesteś d*polizem tam gdzie pracujesz.mariuszku,karolku?

      • 10 2

    • W przyszłym tygodniu zobaczysz prawde

      • 10 1

  • ktos wie skad taka nazwa? (2)

    • 10 1

    • Razem zajadamy się kaczką podaną z modrą kapustą

      • 9 0

    • Co? Tłusta kaczka to ewolucja grubej ryby

      • 9 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Ewa Sowińska

Partner ESO Audit i Zastępca Prezesa Krajowej Rady Biegłych Rewidentów. Wcześniej Członek Zarządu...

Najczęściej czytane